Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE UTILAJE
Anunt de participare numarul 30072/29.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII UNITATEA MILITARA 02033 IASI
Adresa postala: Str. Penes Curcanu, nr. 2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700473, Romania, Punct(e) de contact: IFTIMI AIOANEI, Tel.0232214636, In atentia: MOSNEAGU CATALIN, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0232215927
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE UTILAJE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Lot I-Sighisoara, Lot II-Piatra Neamt, lot III-Vatra Dornei, lot IV-Botosani, lot V-Deva.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract furnizare utilaje.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29800000-7 - Diverse echipamente (Rev.1)
29000000-9-Utilaje, echipamente, aparate, dispozitive si produse conexe (Rev.1)
29231000-7-Schimbatoare de caldura, echipamente de climatizare si refrigerare si dispozitive de filtrare (Rev.1)
29875000-3-Instalatii de distribuire a apei (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
5 loturi
Valoarea estimata fara TVA: 103, 718.49USD
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: lotI-400lei, lotII-400lei, lotIII-75lei, lotIV-50lei, lotV-400lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere(daca este cazul).
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Este in conformitate cu Documentatia de atribuire anexata si cuprinde: declaratie privind eligibilitatea; declaratie privind neincadrarea in conditiile art.181/OUG34/2006; certificat constatator emis de ORC/autorizatie de functionare/altele echivalente;documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional; certificate privind plata taxelor si impozitelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Este in conformitate cu Documentatia de atribuire anexata si cuprinde: declaratie privind cifra de afaceri in ultimii 3 ani, bilanturi contabile sau documente similare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala in ultimii 3 ani de 3 ori mai mare decat valoarea contractului ce urmeaza a fi atribuit.(conform propunerii financiare).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa dispuna de personal tehnic de specialitate autorizat pentru efectuarea activ. de montare, instalare, punere in functiune, reparare, examinare si verificare a util. pt. produsele pt. care depune oferta. Va prezenta: o fisa referitoare la pers. tehnic de specialitate de care dispune, copie de pe doc. prin care pers. nominalizat este atestat de o autoritate competenta pt. efectuarea op.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorul economic trebuie sa fi executat in ultimii 3 ani cel putin 2 contracte de furnizare(de aceeasi natura cu cele ofertate sau similare)cu valoarea cel putin egala cu cele pentru care depune oferte.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 1147/28.08.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 5 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria unitatii. Documentatia poate fi obtinuta si gratuit accesand www.e-licitatie.ro, documente atasate.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.10.2007 11:00
Locul: Sediul U.M. 02033 Iasi.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Operatorii economici pot participa la sedinta de deschidere a ofertelor prin reprezentanti(maxim 2), pe baza de imputernicire emisa de operatorul economic si act de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Adrese de internet de unde se pot obtine informatii privind: legislatia fiscala-www.mfinante.ro;legislatia in domeniul protectiei mediului-www.mmediu.ro;protectia muncii si conditii de munca-www.protectiamuncii.ro/www.mmssf.ro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi (Sectia Contencios Administrativ si Fiscal)
Adresa postala: Str. Anastasie Panu, nr.25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232260600, Email: [email protected], Fax: 0232255907, Adresa internet (URL): http: \portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 02033 Iasi, Biroul Marketing, Contractari si Achizitii
Adresa postala: Str. Penes Curcanu, nr.2., Localitatea: Iasi, Cod postal: 700473, Romania, Tel.0232214636, Email: [email protected], Fax: 0323215927
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.08.2007 16:56