Licitatie Publica - Contract de furnizare: utilaje, echipamente, dotari pentru proiectul management integrat al deseurilor menajere in comunele DRIDU, MOLDOVENI, FIERBINTI, JILAVELE, MAIA, BRAZII, ROSIORI, DRAGOIESTI, SINESTI, MOVILITA, ADINCATA JUDETUL IALOMITA (PARTEA I
Anunt de participare numarul 85168/26.08.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Dridu (Primaria Dridu)
Adresa postala: Strada Principala nr. 1, Localitatea: Dridu, Cod postal: 927105, Romania, Punct(e) de contact: Valentin Turiga, Tel.0243282701, Email: [email protected], Fax: 0243282701, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare: utilaje, echipamente, dotari pentru proiectul management integrat al deseurilor menajere in comunele DRIDU, MOLDOVENI, FIERBINTI, JILAVELE, MAIA, BRAZII, ROSIORI, DRAGOIESTI, SINESTI, MOVILITA, ADINCATAJUDETUL IALOMITA (PARTEA I )PRODUSE NOI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: comuna Dridu judetul Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitionarea de - autogunoiera, incarcatoare frontale, compactor deseuri, grupuri electrogene
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144511-3 - Vehicule de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
31121000-0-Grupuri electrogene (Rev.2)
39713300-6-Compactoare de deseuri menajere (Rev.2)
43250000-0-Incarcatoare cu bena frontala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot 1 autoguloiera - 1 bc,
lot 2 incarcator frontal - 3bc,
lot 3 compactor deseuri - 1bc,
lot 4 grup electrogen - 11bc,
Valoarea estimata fara TVA: 250, 658EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare lot 1- 6200 lei, lot2 - 8300 lei, lot 3 - 1000 lei, lot 4 - 700 lei, garantie de buna executie 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local si fonduri Phare 2005 CES
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord asociere legalizat in cazul declararii ofertei drept castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in art 181 din OUG 34 / 2006, certificat ORC, certificat de inregistrare, certificate de plata a datoriilor catre bugetul de stat si bugetele locale, pentru persoane straine - docum care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional valabila in tara de origine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra de afaceri pe ultimii trei ani
bilant contabil la 31.12.2009
scrisoare de bonitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani 500000 euro (pentru toate loturile)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
un contract similar, inclusiv pv predare sirecomandare pentru fiecare produs,
efectivele medii de personal di ultimii trei ani, dotare cu personal, dotare tehnica, ISO 9001 pentru comercializare produse
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
un contract similar 250000 euro (pentru toate loturile)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
004
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.10.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.10.2009 11:00
Locul: sediul Primariei comunei Dridu judetul Ialomita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, imputernicitii ofertantilor, observatori MF, experti cooptati
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Phare 2005 CES
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor. CURTEA DE APEL BUCURESTI SECTIA A VIII-A CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI CONTROL FISCAL-splaiul independentei nr.5 sct.4 Bucuresti, cod postal 040134, tel.021/3195180
Adresa postala: bd. Stavropoleus nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 45 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256/OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al comunei Dridu
Adresa postala: comuna Dridu, Localitatea: Dridu, Cod postal: 927105, Romania, Tel.0243 282 701, Fax: 0243282701
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.08.2009 13:22