Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare utilaje terasiere


Anunt de participare numarul 42578/05.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Cisnadie
Adresa postala: Piata Revolutiei, nr. 1, Localitatea: Cisnadie, Cod postal: 555300, Romania, Punct(e) de contact: Johann Krech, Tel.0269 561147, In atentia: d-rei Ioana Cazacu, Email: [email protected], Fax: 0269 561012
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare utilaje terasiere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Cisnadie, str, Unirii, nr.32, jud. Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare utilaje terasiere: - masinade turnat asfalt -1 buc., - basculanta de pamant-1 buc., - camioneta cu suport accesorii (tip Unimog sau echivalent) -1 buc. + accesoriu freza de tuns santuri-1 buc. + accesoriu plug de zapada -1 buc.+accesoriu de imprastiat sare si nisip-1 buc.,
-cilindru compresor combinat -1 buc,
- cilindru vibrator cu dubla vibratie- 1 buc
- compresor aer 1 buc.
- masina pentru marcaje 1 buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29523123-9 - Utilaje de pavare (Rev.1)
29523124-6-Cilindri compresori rutieri (Rev.1)
29523131-8-Pluguri pentru zapada (Rev.1)
34141000-7-Autobasculante (Rev.1)
34144420-8-Vehicule de imprastiat sare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- masinade turnat asfalt -1 buc., - basculanta de pamant-1 buc., - camioneta cu suport accesorii (tip Unimog sau echivalent) -1 buc. + accesoriu freza de tuns santuri-1 buc. + accesoriu plug de zapada -1 buc.+accesoriu de imprastiat sare si nisip-1 buc.,
-cilindru compresor combinat -1 buc,
- cilindru vibrator cu dubla vibratie- 1 buc
- compresor aer 1 buc.
- masina pentru marcaje 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 124, 900EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 8500 lei.Pt. ofertantii din categoria intreprinderilor mici si mijlocii garantia de participare se constituie in procent de 50%, respectiv 4250 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare : bugetul local al orasului Cisnadie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform fisei de date a achizitiei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani
2. Formularul Informatii generale cuprinzand cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 900.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor livrariin ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante publice sau private (formular C1)2.Recomandari din partea beneficiarilor pentru serviciile similare prestate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Conditie minima: contract livrare produse similare in valoare de minim 30.000 euro. (sau echivalent in lei a 30.000 euro). Cerinta minima: o recomandare;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
pretul cel mai scazut
50%
Descriere:
2.
perioada de garantie acordata utilajelor
25%
Descriere:
3.
gradul de uzura al utilajelor
25%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.03.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: plata se va face in numerar la caseria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.03.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.03.2008 11:00
Locul: Sediul Primariei orasului Cisnadie, Piata Revolutiei, nr.1, Cisnadie -555300, jud. Sibiu.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si cu acte de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300846, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Primaria orasului Cisnadie
Adresa postala: Piata Revolutiei, nr.1, Cisnadie, jud. Sibiu, Localitatea: Cisnadie, Cod postal: 555300, Romania, Tel.0269 561147, Fax: 0269 561012
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator a actului atacat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria orasului Cisnadie
Adresa postala: Piata Revolutiei, nr.1, Cisnadie, jud. Sibiu, Localitatea: Cisnadie, Cod postal: 555300, Romania, Tel.0269 561147, Fax: 0269 561012
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.02.2008 14:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer