Licitatie Publica - Contract de furnizare vaccinuri de uz veterrinar
Anunt de participare numarul 136297/05.06.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Botosani
Adresa postala: Strada Tudor Vladimirescu nr.17, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710282, Romania, Punct(e) de contact: Nadia Iordachianu, Tel. +40 231512887, Email: [email protected], Fax: +40 231512887, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare vaccinuri de uz veterrinar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: D.S.V.S.A.BOTOSANI, str. Tudor Vladimirescu nr.17
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea a doua tipuri de vaccinuri de uz veterinar
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651690-1 - Vaccinuri pentru uz veterinar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Livrarea a 105.000 doze tuberculina mamifera si 110.000 doze tuberculina aviara
Valoarea estimata fara TVA: 378, 950RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar. de particip. se const. conf art.86 alin.(1)din H.G nr 925/2006 cu modif si complet ulterioare prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care sa prezinte in original(in cuantumul prevazut in ANEXA B ).Perioada de valab. a gar de part este de 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Ptr IMM-uri gar de part poate fi const in cuantum de 50% Dovada const gar de part va fi insotita de Decl pe propria raspund privind incadr in categoria IMM.Gar de particip.aferenta fiecarui lot in parte se va mentiona in anexa B loturi din fisa de date.Dovada constituirii gara. de part. va fi insotita de o ANEXA, care cuprinde den. loturilor pentru care s-a ofertat si val. gar de part pentru fiecare lot in parte si val totala a gar de part(conform ANEXA B). - Gar de part trebuie sa fie irevocabila si emisa in fav autorit. contractante, ordin de plata (contul: RO35TREZ1165005XXX000240, deschis la Trez Botosani, cod fiscal: 3860328) sau plata cu chit prin casieria unitatii contract.In conditiile repingerii unei contestatii de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autorit.contract.va retine contestatorului din gar. de particip. in raport cu val estimata a contractului, conform art. 278^1 alin 1 din OUG 34/2006. Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de gar de part in cuantumul, forma si avand per de valab de 90 de zile de la data limita stabilita pt. depunerea ofertelor, solic. in Anexa B loturi din fisa de date: lot 1 = 1040 lei; lot 2 = 2750 lei 5% din valoarea contractului ce urmeaza a fi incheiat, fara TVA. Modul de constituire a garantiei debuna executie: scrisoare de garantie bancara, instrumente de garantare emise de societati de asigurari, Ordin de plata in contul Autoritatii Contractante (contul: RO35TREZ1165005XXX000312, deschis la Trez Botosani, chitanta de depunere numerar la casieria acesteia sau prin retineri succesive din suma datorata din factura emisa, in conformitate cu art.89 alin(2) si art.90 alin.1, 2, 3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local si bugetul consolidat al statului din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69 indice 1 din OUG 34/2006
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"
Reprezentantul autoritatii contractante: director executiv, dr. Vasiliu Minodora
Persoane implicate in organizarea, desfasurarea si finalizarea procedurii de achizitie: Sef Serviciu Sanatate Animala: dr. Epure Toader, Sef Serviciu Economic si administrativ: ec. Cosman Elena, Consilier juridic: jr. Alexa Dorica, Sef Birou BFC: ec. Iordachianu Nadia, Compartiment Achizitii: ing. Rosca Ioan, Viza CFP: ec. Hasnas Niculina Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Autorizatie de functionare/altele echivalente
Documente care dovedesc o forma de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara - Bilant contabil pe ultimii 2 ani
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica
Recomandari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.06.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.06.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.06.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al D.S.V.S.A. Botosani
Adresa postala: str. Tudor Vladimirescu, nr. 17, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710282, Romania, Tel. +40 231512766, Email: [email protected], Fax: +40 231513248
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.06.2012 11:48