Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare veste vatuite, salopete tip minier subteran si suprafata


Anunt de participare (utilitati) numarul 136007/28.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: Str. Timisoara nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: Victor Utu, Tel. +40 254506151, In atentia: Petrescu Gabriel, Email: [email protected], Fax: +40 254506157, Adresa internet (URL): www.cnh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract de furnizare veste vatuite, salopete tip minier subteran si suprafata
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Subunitatile beneficiare ale CNH SA Petrosani
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de veste vatuite si salopete este necesara ca echipament de lucru si de protectie pentru personalul lucrator al CNH SA Petrosani.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35113400-3 - Imbracaminte de protectie si de securitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 ? 2.160 buc veste vatuite
Lot 2 ? 10.730 buc salopete tip minier subteran
Lot 3 ? 1.165 buc salopete tip minier suprafata
Valoarea estimata fara TVA: 668, 646RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia pentru participare este obligatorie pentru fiecare lot.Valoarea garantiei de participare/lot este: 1394, 92 lei ? Lot 1; 10936 lei ? Lot 2; 1040 lei ? Lot 3. Perioada de valabilitate: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitati de constituire: a)virament bancar, in contul nr. RO66RNCB0165020174910023 BCR Petrosanib)instrument de garantare, emis cf. legii de o soc. bancara sau de asigurari, in original.Daca documentul este emis de o banca sau o soc.de asigurari din strainatate, se va prezenta si traducerea autorizata si legalizata. ( formular 1 ? model de scrisoare de garantie de participare )c)in numerar, prin depunere la casieria CNH SA. Pentru IMM-uri: daca dovedesc ca indeplinesc cerintele Legii nr.346/2004, depunand declaratie cf. anexei 1 sau 2 la lege, op.econ. pot beneficia de reducere cu 50% a valorii garantiei de participare.Daca se prezinta o asociere de op.econ., pentru a beneficia de reducere, fiecare va face dovada ca e IMM.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in oricare din urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie in perioada de valabilitate a ofertei;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei.Daca un op.economic depune contestatie pentru lotul 1/lotul 2 si CNSC o respinge ca fiind nefondata, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare/lot a contestatorului, cf.prev.art.278.1 alin.1 lit.a din OUG nr.34/2006, urmatoarele sume: ptr. Lot 1 ? 697, 46 lei, iar ptr. Lot 2 ? 4326.79 lei. Garantia de buna executie: 5% din pretul contractului fara TVA.Modalitatile de constituire sunt: a) instrument de garantare emis cf. legii de o soc. bancara sau de asigurari ? in original, ce devine anexa la contract. Valabilitatea trebuie sa fie cu cel putin 14 zile mai mare decat durata de indeplinire a contractului. ( formular 15 ? model scrisoare de garantie de buna executie )b) in numerar, prin depunere la casieria CNH SA, daca garantia de buna executie este redusa ca valoare;c) daca partile convin, se poate constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale ? cf. art.90 alin. 3 din HG 925/2006modificat prin HG 1045/2011pentru IMM-uri : daca dovedesc ca indeplinesc cerintele Legii nr. 346/2004, depunand declaratie cf. anexei 1 sau 2 la lege, op.econ. pot beneficia de reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie. Daca se prezinta o asociere de op.econ., pentru a beneficia de reducere, fiecare va face dovada ca e IMM.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri de productie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratieprivind eligibilitatea, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 -se completeaza conform formularului 2. Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art.180 din OUG 34/2006.Se va prezenta si de ofertantul asociat sau de tertul sustinator, daca este cazul
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a, c^1, d si e din OUG 34/2006 - se completeaza conform formularului 3.1.a.
(Nu se solicita confirmare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat)
Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art.181 lit. a, c^1, d si e din OUG 34/2006. Se va prezenta si de ofertantul asociat, daca este cazul.
Se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul ? se completeaza conform formularului 3.1.b., declaratia privind neincadrarea in situatiile de la art.181 lit. a, c^1 si ddin OUG 34/2006.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69.1din OUG 34/2006 - se completeaza conform formularului 3.2.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire) sunt:
1.Director General ? Dr. Ing. Jujan Constantin
2.Director Sec.Sanat.Munca ? Ing. Zamfir Dacian
3.Director Economic ? Ec. Popescu Verginica
4.Director Comercial ? Ing. Stoicescu Mihail
5.Ing.Sef Sec.Sanat.Munca ? Ing. Dragoescu Petru
6.Sef Serv. A.P.M.D. ? Ing. Utu Victor7.Sef Serv. C.S.M. ? Ing. Petrescu Gabriel
Vizeaza: Serv. L.C.Juridic al CNH SA
Intocmeste: Serv. Achizitii Publice Marketing Desf.Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art. 69.1din OUG 34/2006.
Se va prezenta si de ofertantul asociat sau de tertul sustinator sau de subcontractanti - daca este cazul.
4.Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta - potrivit Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 - se completeaza conform formularului 45.Acord de asociere ? numai in cazul in care la procedura de achizitie se prezinta o asociatie -se completeaza conform formularului 5Mai multi operatori economici se pot asocia pentru a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze asocierea.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata numai daca oferta comuna este declarata castigatoare si numai daca o astfel de masura reprezinta o conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului. Asociatii vor desemna un lider de asociatie.
In cazul depunerii ofertei comune, fiecare dintre asociati va indeplini cerintele solicitate la Situatia personala (III.2.1.a) si cele solicitate la Capacitatea de exercitare a act.profesionale (III.2.1.b), pentru partea dun contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara (III.2.2) si Capacitatea tehnica si profesionala (III.2.3) se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).
6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie - se completeaza conform formularului 6. Pentru persoane juridice si fizice romane: 1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", emis cu maxim 30 de zile inainte de data limita de primire a ofertelor.
Pentru persoane juridice straine: 1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - - in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduceri autorizate in limba romana.
In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil la data de 31.12.2010 - copie lizibila a bilantului contabil vizat de organele competente, cu mentiunea "conform cu originalul"
Sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului de o terta persoana, prin prezentarea angajamentului ferm incheiat in forma autentica ? daca e cazul -se solicita angajamentul ferm incheiat in forma autentica de catre tertul sustinator, completat conform formularului 7
- angajamentul ferm prezentat de catre ofertantul castigator face parte integranta din contractul de achizitie publica.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clenti privati-- se completeaza in conformitate cu formularul 8 si anexa acestuia.
2. Declaratie privind partea/partile din contract care urmeaza sa fie subcontractate, insotite si de acordurile de subcontractare ? daca e cazul -se completeaza in conformitate cu formularul 9, daca este cazul
3. Prezentarea de mostre ? a cate 2 buc/lot-mostra se solicita in vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra/produce produse similare celor ce fac obiectul achizitiei in cauza.
Referitor la solicitarea prezentarii celor 2 mostre/lot: datorita conditiilor precare de lucru din subteran, echipamentul de protectie trebuie spalat zilnic, motiv pt.care comisia de avizare tehnica supune una dintre mostre unui procedeu de spalare(cu respectarea recomandarilor furnizorului)pt.a se verifica modul de comportare a materialului si a tesaturilor la spalare, precum si pastrarea dimensiunilor corespunzatoare marimii de livrare.A doua mostra solicitata se va pastra intacta pt.comparatie cu loturile care se vor livra.In cazul in care mostrele prezentate nu primesc avizul comisiei de securitate miniera, oferta tehnica va fi respinsa.
Pt.ofertantii nacastigatori, la solicitarea acestora, mostrele vor fi returnate.
Sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantului de o terta persoana prin prezentarea angajamentului ferm incheiat in forma autentica ? daca e cazul - se solicita angajamentul ferm incheiat in forma autentica de catre tertul sustinator, completat conform formularului 8
- angajamentul ferm prezentat de catre ofertantul castigator face parte integranta din contractul de achizitie publica.
1. Respectarea standardului european de calitate SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent- prezentarea unor documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Operatorii economici inregistrati in SEAP, potrivit preved.art.6 alin.2 din HG nr. 1660/2006, carora li s-au transmis invitatii de participare electronice in SEAP, potrivit preved. art.165 alin.2 din OUG 34/2006, vor prezenta preturi noi in SEAP.Invitatia electronica va preciza data si ora de start a licitatiei electronice, care nu poate fi mai devreme de 2 zile lucratoare de la data la care se transmit invitatiile electronice.Numar de runde si calendarul de desfasurare: 1 runda pentru fiecare lot de produseDurata unei runde: 1 ziElementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului repetitiv de ofertare: valoarea ofertei/lot fara TVALicitatia electronica poate fi oprita daca oferta nu s-a imbunatatit : DAOfertantii pot vedea cea mai buna oferta: DALicitatia se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului : DAOfertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie : DAPas minim de licitatie :0, 1% din valoarea estimata/lot.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.06.2012 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.06.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Documentele prezentate in alta limba vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.06.2012 10:00
Locul: sediul CNH SA Petrosani, str. Timisoara, nr.2, 332015, jud Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ofertantii isi pot modifica/retrage ofertele depuse, daca solicit.in acest sens a fost primita de autorit.contractanta inaintea exp.termen.limita de primire a ofertelor.Ofertantul are obligatia de a se asigura ca modific.solicitate au fost inregistrate de autorit.contract.pana la data si ora limita de primire oferte.Plicul cu modificarile, atasat ofertei, se va marca pe exterior in mod obligatoriu cu inscriptia "MODIFICARI". Eventualele obiectiuni la proiectul de contract se depun odata cu oferta. Nu se accepta modif.ale ofertei sau obiectiuni la proiect de contract in timpul sau dupa sedinta de deschidere a ofertelor.Fara a afecta posibilitatea operatorilor economici de a depune oferta pe mai multe loturi, ofertantul nu are dreptul, in cadrul aceleiasi proceduri: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul altei oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei la care este ofertant asociat.Daca dupa finalizarea etapei de licitatie electronica se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita o reofertare in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Ptr.demonst.indepl.criter.de calif.ofertantul are dreptul de a uza de prev.art.11 alin.4 din HG 925/2006.In cazul in care ofert.uzeaza de ac.drept, are obligatia de a prezenta/completa certificatele/doc.edific.ce confirma indepl.cerintelor de calif.cf.preved.art.11 alin.5 din HG 925/2006.(se compl.cf.formular 11 si anexa.Pt.vizualiz.DA incarcata in SEAP, op.ec.tr.sa aiba un program adecvat, disponibil gratuit pe site-ul furniz.de semnatura electronica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256.2 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul legislatie, contencios, juridic al CNH SA
Adresa postala: Compania Nationala a Huilei SA , str. Timisoara nr. 2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Tel. +40 254506100, Email: [email protected], Fax: +40 254506157, Adresa internet (URL): www.cnh.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.05.2012 12:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer