Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare/proiectare a sistemului informatic al CNCAN privind operarea registrului national de doze si surse de radiatii


Anunt de participare numarul 53862/29.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comisia Nationala pentru Controlul Activitatilor Nucleare
Adresa postala: Bd. Libertatii nr. 12, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050706, Romania, Punct(e) de contact: Viorel Carata, Tel.316.34.93; 0741/559710, Email: [email protected], Fax: 317.38.75, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Autoritate publica centrala de autorizare, control si reglementare a activitatilor nucleare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare/proiectare a sistemului informatic al CNCAN privind operarea registrului national de doze si surse de radiatii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul CNCAN
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea detaliata si dezvoltarea elementelor privind aplicatia de software; livrare software, hardware, echipamente de comunicatie si documentatie; instalare, inclusiv cablare si conexiuni; punere in functiune, inclusiv toate activitatile necesare privind imbunatatirea, interfatarea, integrarea, verificarea, testarea, supravegherea, operatiile experimentale si instruirea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30250000-6 - Sisteme informatice (Rev.1)
30231220-5-Periferice informatice (Rev.1)
30263000-0-Servere de fisiere (Rev.1)
32422000-7-Componente de retea (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Un sistem informatic
Valoarea estimata fara TVA: 203, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare = 12000 Lei (RON).Garantie de buna executie = 10 %din valoarea contractului, in Lei, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii, fara acordare de avans, plata in contul furnizorului de la Trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006.
Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent.
Adresa de la Curtea Districtuala / Instanta Competenta unde isi are sediul compania / sucursala sau echivalent = adresa va cuprinde mentiuni referitoare la confirmarea lipsei participarii ofertantului intr-o procedura de faliment/incetare plati conform Legii 85/2006 privind procedura insolventei.
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor.
Cazier fiscal eliberat de organele fiscale competente sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor.
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale.
Declaratie privind calitatea de ofertant.
Certificat unic de inregistrare (pentru persoane juridice/fizice romane).
Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevderile legal edin tara in care ofertantul este rezident (pentru persoane juridice/fizice straine).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale.
Bilant Contabil intocmit pentru exercitiile financiare 2005, 2006 si 2007, vizate si inregistrate de organele competente.
Informatii privindcifra de afaceri.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima cifra de afaceri: a) Media profitului operational al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa fie pozitiv pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007)b) Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa fie mai mare de 200 000 de Euro pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Resurse umane si structura managementului.
Informatii privind subcontractantii / asociatii.
Fisa experienta similara.
Standarde de asigurarea calitatii= Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante, respectiv ISO 9001 sau echivalent.
Conformitatea cu Specificatiile tehnice.
Fisa de Identificare Financiara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima experienta similara: Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) au finalizat cu succes cel putin 3 contracte in domeniulproiectarii, furnizarii si instalarii sistemelor informatice tip baze de date pe web; participarea ofertantului la fiecare contract in parte a fost de minimum 50 000 Euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.07.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.07.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.07.2008 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor, cu prezentarea unei imputerniciri scrise.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/319.51.81, Email: [email protected], Fax: 021/319.51.81
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Autoritatea contractanta - CNCAN
Adresa postala: Bd. Libertatii nr. 12, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050706, Romania, Tel.021/316.05.72, Email: [email protected], Fax: 021/317.38.87
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.05.2008 17:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer