Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de hranire in sisitem cantina


Anunt de participare numarul 52305/15.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Unitatea Militara 01653
Adresa postala: str. Vulturului nr. 30, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440268, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Paun, Tel.0261766144, In atentia: ASTEFANOAEI IONUT, Email: [email protected], Fax: 0261766133, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de hranire in sisitem cantina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: SEDIUL UM 10653 SATU MARE
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 16 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 378, 063.15 si 603, 332.02RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 2 CONTRACTE PE FIECARE AN BUGETAR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contractul subsecvent nr. 1:01.09.2008 31.12.2008
contractul subsecvent nr. 2:01.01.2009 31.12.2009
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
prestarea serviciului se va face pe norme de hrana, conform Fisei de date a achizitiei
Valoarea estimata fara TVA: intre 378, 063.15 si 603, 332.02RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1. garantie de participare: :6.033, 32 lei sau 1.639, 49 euro sau 3.016, 66 RON sau 819, 74 euro pentru i.m.m.-uri.;2. garantie de buna executie: 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se face de la bugetul de stat; plata de face de doua ori pe luna, in termen de 30 zile, in functie de creditele bugetare repartizate.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici nu sunt obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea, in cazul in care intentioneaza sa depuna o oferta comuna.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.u.G. 34/2006;3. Certificat de atestare fiscala;4. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale;5. Certificat constatator privind datele personale.Conform Fisei de date a achizitiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale;2. Bilant contabil din ultimii trei ani (2005, 2006 si pana la 30.06.2007), vizate siinregistrate de organele competente (copie autentificata).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cifra medii de afaceri (proprii) aferenta ultimilor 3 ani de 808.229, 04 lei / 232.376, 35 euro sau 404.114, 52 lei / 116.188, 17 euro pt. i.m.m.-uri;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa/fise privind experienta similara;2. Recomandari din partea altor beneficiari;3. Autorizatii sanitare pe punctul de lucru si autovehiculele folosite in prestarea serviciului.
4. Declaratie pe propria raspundere privind dotarile specifice
5. Declaratie pe propria raspundere privind personalul de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de servicii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1 Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima dovedirea incheierii si indeplinirii, in ultimii 3 ani, a unuia sau mai multe contracteavand ca obiect prestarea de servicii similare, a caror valoare cumulata sa fie de minim 285.048, 66/ 77.458, 87 euro2. Autoritatea contractanta stabileste ca cerintaminima prezentarea a cel putin 2 (doua) recomandari pozitive din partea unui beneficiar pentru un contract similar;3. Autorizatii sanitare (sanitar-veterinare) pentru puctele de lucru si mijloacele de transport mentionate in oferta, pe care declara ca le detine.4. Obligativitatea agentului economic de-a dispune de dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe considerat strict necesare pentru indeplinirea contractului de servicii in cazul in care va fi declarat castigator al procedurii de achizitie5. Obligativitatea agentului economic de-a dispune de personalul de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de servicii strict necesare pentru indeplinirea contractului de servicii in cazul in care va fi declarat castigator al procedurii de achizitie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.06.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.06.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.06.2008 12:00
Locul: sediul U.M. 01653 SATU MARE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de atribuire a ofertei si reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 01653 SATU MARE
Adresa postala: str. VULTURULUI NR. 30, Localitatea: SATU MARE, Cod postal: 440268, Romania, Tel.(+4) 0261.766.144, Email: [email protected], Fax: (+4) 0261.766.133, Adresa internet (URL): www.mapn.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2008 10:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer