Licitatie Publica - Contract de inchiriere de camioane cu sofer
Anunt de participare numarul 143236/20.04.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Intreprinderea de Drumuri si Poduri Gorj S.A.
Adresa postala: str. 14 Octombrie, nr. 42, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 1400, Romania, Punct(e) de contact: sediul autoritatii contractante, Tel. +40 253237525, In atentia: George Enasel, Email: [email protected], Fax: +40 253228221, Adresa internet (URL): www.idpgorj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala cu actionar unic judetul Gorj
Activitate (activitati)
Altele: constructii drumuri
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de inchiriere de camioane cu sofer
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv serviciile de transport cu vehicule blindate si servicii de curierat, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: conform punctului 4 din Caietul de sarcini
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 19, 605 si 2, 255, 499.6RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa atribuirii contractelor: anual. Cantitati estimate ale unui contract subsecvent: minim 20000 de tone kilometrice si maxim 2500000 de tonekilometrice.Valoare estimata contract subsecvent: minim 12000 lei, fara TVA - maxim 1500000 lei, fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea conatractanta va inchiria camioane cu sofer in vederea suplimentarii capacitatii de transport a diferitelor tipuri de materiale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60181000-0 - Inchiriere de camioane cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Vor fi inchiriate 4 camioane cu sofer conforme cu specificatiile din Caietul de sarcini pentru transportul a:
- minim 31767, 6 tone kilometrice
- maxim 3759166 tone kilometrice
Valoarea estimata fara TVA: intre 19, 605 si 2, 255, 499.6RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
15788, 44 lei - constituita conform cu art. 86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulteriore. Perioada de valabilitate a acesteia va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Pentru operatorii economici care constituie garantia de participare in euro sau in alta valuta, echivalenta in lei se va face la cursul oficial al BNR valabil la data publicarii anuntului de participare. CONTURI: 1. RO05BRDE200SV02285902000 ? deschis la B.R.D. Tg Jiu 2. RO72CRDZ040A028580569001 ? deschis la MKB Romexterra Tg Jiu 3. RO87BPOS20002744195RON01 ? deschis la BancPost Tg Jiu 4. RO29TREZ3365069XXX003102 ? deschis la Trezoreria Tg Jiu 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent ce urmeaza a fi atribuit, urmand a fi constituita conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii de finantare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006Cerinta nr. 2Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Cerinta nr. 3Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010Cerinta nr. 4Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69, ind.1(evitareaconflictului de interese) din OUG 34/2006Persoane cu functii de decizie conform art. 33, ind.1, al. 4 din OUG 34/2006: Marius Florica - director general, membru CADenisa Bostina - director economicDumitru Patrascu - director tehnicGheorghe Enasel - membru comisie de evaluareMarioara Mandresi - membru comisie de evaluareMarius Scaunasu Spinei - membru comisie de evaluareRamona Tutu - membru comisie de evaluareEmil Copotoiu - membru comisie de evaluareCosmina Budianu - membru comisie de evaluare(membru de rezerva)Constantin Chiuchiatu - membru AGACosmin Greci - membru AGAGheorghe Neata - membru AGAAurel Stelea Popescu - presedinte CANicolae Dumbrava - membru CAConstantin Preoteasa - membru CAPetre Danel Semenescu - membru CACerinta nr. 5Declaratia pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura Se va prezenta certificat constatator emis de O.R.C.cuprinzand informatii reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Certificatul va fi prezentat fie in original fie in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". In situatia in care, ofertantul clasat pe primul loc prezinta certificatul constatator in copie conforma cu originalul, autoritatea contractanta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va solicita acestuia prezentarea certificatului in cauza in original sau copie legalizata.In cazul in care ofertantul este persoana juridica straina se accepta orice documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistare in conformitate cu prevederile dina tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.05.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.06.2013 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.06.2013 12:00
Locul: sediul social al autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art. 256, ind. 2 din OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. I.D.P. GORJ S.A. - Oficiul juridic
Adresa postala: str. 14 Octombrie, nr. 42, Localitatea: Tg Jiu, Cod postal: 210187, Romania, Tel. +40 253237525, Email: [email protected], Fax: +40 253228221, Adresa internet (URL): www.idpgorj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.04.2013 14:59