Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de leasing operational avand ca obiect achizitionarea de servere si componente upgrade servere


Anunt de participare numarul 88267/09.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Punct(e) de contact: Dumitrescu Lucia, Tel.3070459, Email: [email protected], Fax: 3127152, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani nr. 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030054, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Mancas, Tel.021 315 05 84, Email: [email protected]
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani nr. 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030054, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Mancas, Tel.021 315 05 84, Email: [email protected]
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani nr. 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030054, Romania, Punct(e) de contact: Registratura
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Banca centrala
Activitate (activitati)
Altele: Politica monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de leasing operational avand ca obiect achizitionarea de servere si componente upgrade servere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de servere si componente upgrade servere
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48821000-9 - Servere de retea (Rev.2)
30237100-0-Piese pentru computere (Rev.2)
48211000-0-Pachete software de interconectare de platforme (Rev.2)
48825000-7-Servere web (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Echipamentele, componentele si produsele software vor fi procurate in sistem leasing operational pe o perioada de 3 ani.
Lotul 1:
- 38 de servere pentru sisteme de operare Microsoft Windows, - 9 licente pentru software de virtualizare, Lotul 2:
- 5 servere pentru sisteme de operare Unix, Lotul 3: - 32 kit-uri de memorie,
- 2 hard discuri,
Valoarea estimata fara TVA: intre 750, 000 si 765, 300EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare - instrument de garantare- 27.000 RON-lot 1; 25.000 RON -Lot 2; 1.700 RON-lot 3.Garantia de buna executie a contractului-8%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- prezentarea declaratiei privind eligibilitatea;
- prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.181;
- prezentarea certificatului constatator emis de oficiul registrului comertului a autorizatiei de functionare sau a altor documente echivalente;
- prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente- realizarea unei cifre medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani, egala sau mai mare decat: 453.600 RON fara TVA, reprezentand echivalentul a 108.000 EURO fara TVA pentru Lotul 1;
420.000 RON fara TVA, reprezentand echivalentul a 100.000 EURO fara TVA pentru Lotul 2;
28.560 RON fara TVA, reprezentand echivalentul a 6.800 EURO fara TVA pentru Lotul 3
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor contracte de furnizare incheiate in ultimii 3ani. Se va completa formularul C1;
-declaratie privind personalul angajat si cadrele de conducere. Se va completa formularul F;
-se solicita ca atat furnizorul solutiei, cat si producatorul echipamentelor, sa posede certificare a sistemului calitatii ;
-prezentarea a cel putin unei recomandari din partea unui beneficiar/client;
-incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract al carui obiect a fost furnizarea de servere si care a avut valoarea egala sau mai mare decat: 453.600 RON fara TVA, reprezentand echivalentul a 108.000 EURO fara TVA pentru Lotul 1;
420.000 RON fara TVA, reprezentand echivalentul a 100.000 EURO fara TVA pentru Lotul 2;
28.560 RON fara TVA, reprezentand echivalentul a 6.800 EURO fara TVA pentru Lotul 3;
(valori situate sub cele calculate in Nota de estimare a valorii contractului de achizitie publica nr. XVI/1103/29.04.2009);
-ofertantul trebuie sa demonstreze existenta a minim 2 angajati cu norma intreaga, proprii sau ai subcontractorului, avand certificare de la producator pentru instalarea, configurarea, mentenanta si administrarea fiecarui tip dintre echipamentele hardware ofertate;
-ofertantul trebuie sa demonstreze existenta a minim un angajat cu norma intreaga, propriu sau al subcontractorului, avand certificare de inginer de la producator obtinuta cu minim 6 luni in urma, pentru sistemul de operare Unix ofertat (valabil pentru Lotul 2);
-ofertantul trebuie sa demonstreze existenta a minim 2 angajati cu norma intreaga, proprii sau ai subcontractorului, avand certificare VCP (VMware Certified Professional) cu diploma oficiala de la producator obtinuta cu minim 6 luni in urma (valabil pentru Lotul 1);
-ofertantul trebuie sa faca dovada existentei resurselor umane si logistice necesare efectuarii serviciilor de suport on-site in perioada de garantie pentru echipamentele hardware ofertate, inclusiv pentru cele instalate in locatiile din afara Bucurestiului specificate in prezentul caiet de sarcini.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Punctaj financiar
60%
Descriere:
2.
Punctajul corespunzator caracteristicilor tehnico-functionale
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S74-107137 din 17.04.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.11.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.11.2009 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.11.2009 10:00
Locul: Bucuresti, str. Lipscani, 25
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane autorizate in acest sens de catre ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea De Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021 319 51 80
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Deciziile Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor pot fi atacate cu plangere la Curtea De Apel, in termen de 10 zile de la comunicare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.10.2009 11:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer