Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE LIVRARE BUNURI- APARATURA SI ECHIPAMENTE MEDICALE,IT


Anunt de participare numarul 103378/08.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL ABRUD
Adresa postala:  PIATA EROILOR, NR. 1, Localitatea:  Abrud, Cod postal:  515100, Romania, Punct(e) de contact:  TIBERIU IOAN RATIU, Tel. 0258780519, Email:  [email protected], Fax:  0258780265, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE LIVRARE BUNURI- APARATURA SI ECHIPAMENTE MEDICALE, IT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: ABRUD, STR.REPUBLICII, NR.13, JUD.ALBA
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LIVRARE PRODUSE "APARATURA SI ECHIPAMENTE MEDICALE, IT"LOT 1 ? APARATURA LABORATOR
38434570-2- ANALIZOR AUTOMAT DE HEMATOLOGIE
38434500-1- ANALIZOR AUTOMAT DE BIOCHIMIELOT 2 ? APARATURA FIZIOTERAPIE
33155000-1- COMBINA ELECTROTERAPIE
33155000-1- COMBINA IONOSON ELECTROTERAPIE SITERAPIE CU ULTRASUNETELOT 3 ? APARATURA INTERNE
33168100-6- TUB COLONOSCOP
33112000-8- ECOGRAF DOPPLER COLOR
33112200-0- ECOGRAF ALB-NEGRU PORTABIL
33123200-0- ELECTROCARDIOGRAF
33182100-0 ? DEFIBRILATOR CARDIAC
33164100-8 ? COLPOSCOP
33195000-3 ? CARDIOTOCOGRAFLOT 4 ? ALTE APARATE SI ECHIPAMENTE MEDICALE
33100000-1 ? GENERATOR OXIGEN
33100000-1 ? APARAT PENTRU STERILIZARE
33195000-3 ? ELECTROCAUTER
42999100-6 ? ASPIRATOR SECRETII
42999100-6 ? ASPIRATOR CHIRURGICALLOT 5 ? MOBILIER MEDICAL
33192210-7 ? MASA GINECOLOGICA
33192000-2 ? CANAPEA CONSULTATII
33192000-2 ? MASA INSTRUMENTAR
33192000-2 - BIROU
33192000-2 ? REFLECTOR
39100000 - SCAUNE
39100000 ? SCAUN ERGONOMIC
39100000 - CUIER
33192000-2 ? DULAP PENTRU INSTRUMENTE
33192000-2 ? CUTII PENTRU INSTRUMENTE
33192000-2 ? SCAUN ORL
39100000 ? SCAUN ROTATIV
39100000 ? OGLINDA FRONTALA
39100000 ? CANAPEA ASTEPTARE
33192000-2 ? DULAP PENTRU MEDICAMENTE
39711110-3 ? ARAGAZ
39100000 ? MASA PREPARARE ALIMENTE
33195000-3 ? MASA CHIRURGICALALOT 6 ? ECHIPAMENTE IT
30213300-8 - SISTEM DESKTOP
48821000-9 - SERVER
33195100-4 - MONITOR
30232120-8 - IMPRIMANTA MULTIFUNCTIONALA
31682530-4 - SURSA NEINTRERUPTIBILA DE TENSIUNE
30237240-3 - WEB CAM
4800000-8 - LICENTA SISTEM OPERARE SERVER
48761000-0 - LICENTA ANTIVIRUS PENTRU SERVERLOT 7 ? SOFT SPECIALIZAT
4800000-8 - SOFT SPECIALIZATLOT 8 ? RETELISTICA SI SERVICII WEB
48219500-1 - SWITCH 24P CU MANAGEMENT
32413100-2 - ROUTER39122100-4 - MOUNT RACK 19?31224200-4 - CONECTOR RJ45
32572100-4 - CABLU RETEA INTERIOR CAT. 5E
31224100-3 - PRIZA SIMPLA INGROPATA
32410000 - SERVICII CABLARE STRUCTURATA
72413000-8 - REALIZARE WEBSITE
72415000-2 - ACHIZITIONARE DOMENIU (.ro)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33000000-0 - Echipamente medicale, produse farmaceutice si produse de ingrijire personala (Rev.2)
38000000-5-Echipamente de laborator, optice si de precizie (cu exceptia ochelarilor) (Rev.2)
39000000-2-Mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat (Rev.2)
42000000-6-Echipamente industriale (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1 ? Aparatura si echipamente pentru Laborator Ambulatoriu- 1 BUC. - ANALIZOR AUTOMAT DE HEMATOLOGIE- 1 BUC. - ANALIZOR AUTOMAT DE BIOCHIMIELOT 2 ? Aparatura si echipamente pentru Fizioterapie- 2 BUC. - COMBINA ELECTROTERAPIE- 1 BUC. - COMBINA IONOSON ELECTROTERAPIE SI TERAPIE CU ULTRASUNETELOT 3 -Aparatura si echipamente pentru Medicina Interna- 1 BUC. - TUB COLONOSCOP- 1 BUC. - ECOGRAF DOPPLER COLOR- 1 BUC. - ECOGRAF ALB-NEGRU PORTABIL- 2 BUC. - ELECTROCARDIOGRAF- 1 BUC. - DEFIBRILATOR CARDIAC- 1 BUC. - COLPOSCOP- 1 BUC. - CARDIOTOCOGRAFLOT 4 ? Alte aparate si echipamente medicale- 4 BUC. - GENERATOR OXIGEN- 1 BUC. - APARAT PENTRU STERILIZARE- 2 BUC. - ELECTROCAUTER- 1 BUC. - ASPIRATOR SECRETII- 1 BUC. - ASPIRATOR CHIRURGICALLOT 5 ? MOBILIER MEDICAL
1 BUC.? MASA GINECOLOGICA
5 BUC.? CANAPEA CONSULTATII
3 BUC.? MASA INSTRUMENTAR
5 BUC.- BIROU
2 BUC.? REFLECTOR
3 BUC.- SCAUNE
5 BUC.? SCAUN ERGONOMIC
2 BUC.- CUIER
2 BUC.? DULAP PENTRU INSTRUMENTE
3 BUC.? CUTII PENTRU INSTRUMENTE
1 BUC.? SCAUN ORL
1 BUC.? SCAUN ROTATIV
1 BUC.? OGLINDA FRONTALA
1 BUC.? CANAPEA ASTEPTARE
1 BUC.? DULAP PENTRU MEDICAMENTE
1 BUC.? ARAGAZ
1 BUC.? MASA PREPARARE ALIMENTE
1 BUC.? MASA CHIRURGICALALOT 6 ? BUNURI (IT)
6 BUC.- SISTEM DESKTOP
1 BUC.- SERVER
6 BUC.- MONITOR
1 BUC.- IMPRIMANTA MULTIFUNCTIONALA
1 BUC.- SURSA NEINTRERUPTIBILA DE TENSIUNE
1 BUC.- WEB CAM
1 BUC.- LICENTA SISTEM OPERARE SERVER
1 BUC.- LICENTA ANTIVIRUS PENTRU SERVERLOT 7 ? SOFT SPECIALIZAT
1 BUC.- SOFT SPECIALIZATLOT 8 ? RETEA LOCALA SI SERVICII WEB
1 BUC.- SWITCH 24P CU MANAGEMENT
1 BUC.- ROUTER
1 BUC.- MOUNT RACK 19?
18 BUC.- CONECTOR RJ45
300 ML- CABLU RETEA INTERIOR CAT. 5E
1 BUC.- PRIZA SIMPLA INGROPATA
1 BUC.- SERVICII CABLARE STRUCTURATA
1 BUC.- REALIZARE WEBSITE
1 BUC.- ACHIZITIONARE DOMENIU (.ro)
Valoarea estimata fara TVA: 582, 780RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: Lot 1 ?2460 leiLot 2- 1092 leiLot 3- 3413 leiLot 4 ?3092 leiLot 5 ?648 leiLot 6 ?618 leiLot 7 ?180 leiLot 8 ?149 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POR 2007-2013Axa prioritara 3Domeniul de interventie 3.1.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE FARA PERSONALITATE JURIDICA, CONFORM PCT. V DIN FISA DE DATE A ACHIZITIEI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SE SOLICITA:
Declaratie privind eligibilitatea (formularul 1 din Sectiunea Formulare). Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta (formularul 2 din Sectiunea Formulare). In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.
Certificat de atestare fiscala privind obligatiile la bugetul de stat si bugetele de asigurari sociale, pentru persoanele juridice, valabil, in original sau copie. Copia va fi semnata de reprezentantul legal si va purta mentiunea ?conform cu originalul?.
Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, valabil, in original sau copie. Copia va fi semnata de reprezentantul legal si va purta mentiunea ?conform cu originalul?
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SE SOLICITA:
Situatia financiara la 31.12.2009 (copie), impreuna cu dovada depunerii la ORC, in conformitate cu prevederile legale nationale
Fisa de Informatii generale (Formularul 3 din Sectiunea Formulare) - Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa de Informatii generale (Formularul 3 din Sectiunea Formulare) - Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) de cel putin : Lotul 1 ? 56800 euroLotul 2 ? 25200 euroLotul 3 - 78900 euroLotul 4 - 71400 euroLotul 5 ? 14900 euroLotul 6 - 14300 euroLotul 7 ?4100 euroLotul 8 ?3400 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SE SOLICITA:
Lista principalelor contracte de furnizari in ultimii 3 ani, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului tehnic de specialitate si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
Declaratie care contine informatii privind utiliajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic.
Lista cuprinzand subcontractatii ? daca este cazul.
Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante. Aparatura si echipamentele trebuie sa indeplineasca cerintele Directivei pentru dispozitive medicale 93/42/CCE. Se vor prezenta declaratia de conformitate CE si certificatul de conformitate CE, emis de un organism notificat, dupa caz. Toate certificatele si autorizatiile trebuie sa fie in termen de valabilitate.
Nota: operatorii economici trebuie sa detina cel putin o unitate service in Romania sau sa prezinte angajamentul ferm pentru interventia la sesizarea unei defectiuni functionale, in maxim 48 de ore de la notificarea expresa a autoritatii contractante.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea a cel putin unuia din contracte sa aiba valoarea: Lotul 1 ? 28400 euroLotul 2 ? 12600 euroLotul 3 - 39400 euroLotul 4 - 35700 euroLotul 5 ?7400 euroLotul 6 -7100 euroLotul 7 ?2000 euroLotul 8 ?1700 euro
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.08.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.08.2010 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.08.2010 15:00
Locul: ABRUD, PIATA EROILOR NR. 1, JUDETUL ALBA, SALA DE SEDINTE A CONSILIULUI LOCAL ABRUD
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
CU IMPUTERNICIRE DIN PARTEA OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013Axa prioritara 3 ?Imbunatatirea infrastructurii sociale??Domeniul de interventie 3.1. ?Reabilitarea/modernizarea/echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate?
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Alba
Adresa postala:  P-ta Iuliu Maniu nr. 24, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510111, Romania, Tel. 0258-813510;0258-813511;0258-811576, Email:  [email protected], Fax:  0258-811184, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro/
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Abrud - Compartimentul Urbanism, programe
Adresa postala:  P-ta Eroilor nr. 1, cam. 16, Localitatea:  Abrud, Cod postal:  515100, Romania, Tel. 0258780519, Email:  [email protected], Fax:  0258780265, Adresa internet (URL):  www.primaria-abrud.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.07.2010 17:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer