Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de lucrari - lucrari de reparatii generale si de renovare si servicii de proiectare pentru camin - hotel studentesc


Anunt de participare numarul 105240/03.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea Aurel Vlaicu Arad
Adresa postala:  Bd.Revolutiei nr.77, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310130, Romania, Punct(e) de contact:  Stela Bona, Tel. 0257280702, Email:  [email protected], Fax:  0257280702, Adresa internet (URL):  http: //www.uav.ro/, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de lucrari -lucrari de reparatii generale si de renovaresi servicii de proiectare pentru camin - hotel studentesc
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Arad, Piata Pompierilor, nr. 3
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare Camin-Hotel Akademos
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lucrari de proiectare si executie in conformitate cu documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 672, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
in cuantum de 50000 lei const.instr.de garant.sau prin vir.banc in cont.RO37TREZ021504601X006815
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii 75% si surse bugetare de stat 25%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legal constituit
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cer. oblig.: Decl. priv. eligib., Decl. pe proprie rasp. privind neincadrarea in prev. art. 181 din O.U.G. 34/2006, cert. de cazier fiscal, din care sa rezulte ca candid. nu asavarsit fapte sanct. de lege. Pers. jur./fiz. straine prez. o decl. pe propria rasp. Certif. de atest. fisc. emis de catre M. F. P. si de primaria loc. unde candid. isi are sediul. Pers. jur./fiz. straine vor prez. o decl. pe propria rasp. din care sa rezulte ca ofert. nu fig. ca debitor la org. fisc. Certif. constat. emis de O.R.C. Pers. jur./fiz. straine pot prez., fie certif. constat. emis de org. competent, fie actul constit. si statutul ofert.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cer. oblig.: bilantul contabil pentru anii 2007, 2008, 2009; decl. privind inf. gen. si cifra de afaceri pe anii 2007, 2008, 2009 candidatul trebuie sa aiba, in anii mentionati, o cifra medie de afaceri de cel putin 8.000.000 lei; Pers. fiz./jur. straine vor prezenta bilantul, sau extras din bilant, inreg.la org. fisc.si o cifra medie de afaceri de cel putin 8.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cer. oblig.: Lista lucr. simil. finalizate si recep. pe ultimii 5 ani; Contract similar de 3.000.000 lei fara tva: minim 350.000 lei fara tva proiectare si min. 2.650.000 lei fara tva constructii cladiri.; Inf. priv. la pers. tehnic de spec.: RTE, RTC, Ing. Constructii, 2 Arh., Sef Santier, Ing. Constr. atestat de M.CC; list.cu echip., util.etc. Pers. fiz./jur. straine vor indepl. cond. oblig. mentionate. Ofert. va specif. subcontr.; certif. ISO 9001; certif. ISO 14001; certif. OHSAS 18001; privind asoc. si angajamentul ferm un contr. leg. const.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2342/12.05.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.09.2010 10:00
Locul: Arad, B-dul Revolutiei, nr. 77, etaj 2, camera 39
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant are dreptul sa participe in baza unei imputerniciri scrise.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
fonduri proprii si fonduri bugetare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, sect.3, Localitatea:  Bucurest, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Arad
Adresa postala:  B-dul Vasile Milea nr.2-4, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310131, Romania, Tel. 0257250114, Email:  [email protected], Fax:  0257251700
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
orice persoana care se considera vatamata are dreptul de a contesta in termen de 5 zile din ziua urmatoare luarii la cunostiinta a act., pe cale adm-jurisd la CNSC sau in justitie, la inst.competenta , conf.Legii nr.544/2004
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea Aurel Vlaicu Arad - biroul juridic
Adresa postala:  b-dul Revolutiei nr.77, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310130, Romania, Tel. 0257283010, Email:  [email protected], Fax:  0252280070, Adresa internet (URL):  www.uav.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.08.2010 15:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer