Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de lucrari - Modernizare drumuri com.Limanu, loc. Vama Veche si 2 Mai, jud.Constanta in cadrul proiectului INFRASTRUCTURA DE ACCES IN ZONA COSTIERA A REGIUNII DE GRANITA Vama Veche, 2 Mai - Shabla


Anunt de participare numarul 74275/26.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA LIMANU
Adresa postala: str. Castanului, 32, Localitatea: Limanu, Cod postal: 907160, Romania, Punct(e) de contact: Bogdan Voicu, Tel.0241858204, Email: [email protected], Fax: 0241858204
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate Publica Locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie Publica Locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de lucrari- Modernizare drumuri com.Limanu, loc. Vama Veche si 2 Mai, jud.Constantain cadrul proiectului INFRASTRUCTURA DE ACCES IN ZONA COSTIERA A REGIUNII DE GRANITA Vama Veche, 2 Mai - Shabla
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Zona 2 Mai -Vama Veche
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizare drumuri com.Limanu, loc. Vama Veche si 2 Mai, jud.Constanta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 964, 080RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 50000Garantie de buna executie 5% din valoarea fara TVA contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
ProgramPhareCBC2006RomaniaBulgariaProiect titluINFRASTRUCTURA DE ACCES IN ZONA COSTIERA A REGIUNII DE GRANITA Vama Veche, 2Mai-ShablaRO2006/018-445.01.01.03 - 90%; Buget local - 10%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conform art. 44 alineat (2) O.U.G. 34 /2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul nu trebuie sa faca obiectul art.180si art.181dinOUG34/2006Documente solicitate: Completare formulare1si2dinSectiunea aIVa a documentatiei de atribuireCompletare formular22Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat deDGFPdin care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catreBugetul general consolidat valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizataCertificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrulPrimariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata
Persoane juridice romaneCertificat constatator emis de oficiul registrului comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, modificarile in legatura cu obiectul de activitate, sediul ofertantului etc.precum si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni conform art21dinLegea nr26/1990(valabil o luna de la data emiterii)Documentul va fi prezentat in original sau copie legalizataCertificat de inregistrarePersoane fizice romaneAutorizatie de functionare/altele echivalentePersoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
- Ofertantul trebuie sa prezinteultimul bilant contabil+ contul de profit si pierderi, vizat si inregistrat de organele competente sau alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara , din care sa reiasa daca ofertantul se afla intr-o situatie economica buna.
- completarea formularului3-Fisa de informatii generale- din Sectiunea a IV-a a documentatiei de atribuire
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani estede minimum 7.500.000, 00 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
-Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca a mai incheiat un contract de lucrarisimilar in valoare de minim 2.000.000, 00 RON. Document solicitat : completare formular 5 din Sectiunea a IV-a a documentatiei de atribuire se vor atasa formularului - copie a unui contract si a unui proces verbal de receptie la terminarealucrarii si recomandari aferente lucrarilor executate vizate de I.S.C.
-Ofertantul trebuie sa prezinte lista principalelor lucrari din ultimii 5 ani completare formularul 4-Ofertantul va trebui sa demonstreze ca are in dotare proprie sau sa faca dovada ca va dispune prin inchiriere pe durata contractului de toate mijloacele tehnice necesare realizarii obiectivului viitorului contract. Pentru echipamentele, utilajele obtinute prin contract de inchiriere/leasing, vor fi prezentate contractele incheiate de ofertant, valabile cel putin pentru durata de executie a lucrarilor. Neprezentarea dovezilor de detinere a principalelor echipamente, utilaje, instalatii la sedinta de deschidere a ofertelor, va avea ca efect descalificarea ofertantului.completare formular 7
-Ofertantul va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului.
Formular 6 din sectiunea Formulare
Ofertantul va prezenta personalul tehnic de specialitate folosit pentru realizarea in totalitate a contractului.Formular 6a din sectiunea Formulare
Ofertantul va prezenta CV-uri, diplome de specialitate si atestate din care sa rezulte calificarile pesonalului de conducere propus pentru executia lucrarii, pentru responsabilul tehnic cu executia si responabilul cu asigurarea calitatii (domeniu de atestare - drumuri)
Formular 6b din sectiunea Formulare
-Ofertantul trebuie sa furnizeze , unde este cazul , informatii despre subontractanti .Document solicitat: completare formular 9 din Sectiunea a IV-a a documentatiei de atribuire .Subcontractantii care participa in procent mai mare de 10% la contract, vor prezenta formularul 3 din sectiunea Formulare. Pondere maxima sau interval acceptat pentru subcontractare contract -maxim 30 %
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca a mai incheiat un contract de lucrarisimilar in valoare de minim 2.000.000, 00 RON.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.04.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.04.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.04.2009 13:00
Locul: Consiliul Local al comunei Limanu , str. Castanului, nr. 32, cod postal 907160, judetul Constanta, R
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, observatori si dupa caz, alti reprezentanti ai autoritatii contractante, participanti din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40213104641, Email: [email protected], Fax: +40213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor OUG 34/2006, art. 256^2 , alineat (1)lit b)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.03.2009 14:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer