Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de lucrari - amenajare parcari 3000 locuri


Anunt de participare numarul 90558/11.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 5
Adresa postala: Str. Sf. Elefterie, nr. 47-49, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050524, Romania, Punct(e) de contact: Nicoleta Visinoiu, Tel.0214120076, In atentia: Cristea Dan, Email: [email protected], Fax: 0214120078, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de lucrari - amenajare parcari 3000 locuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SECTORUL 5
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
amenajare locuri de parcare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45223300-9 - Lucrari de constructii de parcari (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
3000 locuri de parcare
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 000, 000 si 4, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare = 90.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare. Asocierea trebuie lagalizata la incheierea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie de elibibilitare-Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu art. 181 din OUG 34/2006 ;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura ;
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident), valabile la data deschiderii ofertelor , - Certificat unic de inregistrare ( CUI ) ;
- Certificat de atestare fiscala, emis de autoritatile competente;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale ; declaratie privind media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu9.000.000 lei;
-Bilant contabil la data de 31.12.2008 si 30.06.2009, scrisori de bonitate ;
-Capacitatea financiara a candidatului/ ofertantului de a sustine 100%executia lucrarilor. Obligativitatea demonstrarii capacitatii financiare de sustinere a lucrarii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Dosar de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii lucrarilor. La prezentarea dosarului de vor atasa certificatele ISO 9001, 14001 si 18001;
-Obligatii contractuale, in desfasurare, fata de alti beneficiari/clienti, daca exista.- Experienta similara: operatorul economic trebuie sa prezinte lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.
Incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin un contract cu o valoare egala sau mai mare decat o valoare minima impusa, al carui obiect a fost executia unor lucrari similare, respectiv 4.500.000lei.Recomandari din parte altor beneficiari/clienti;
-Declaratie care sa contina dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, ladoratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizere pentru indeplinirea contractului;
-Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; asigurarea cu personalul de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului si a cel putin unui responsabil tehnic cu executia lucrarii (RTE) si certificarea calitatii (CQ), atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executata;
-Declaratia privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora;
-Ofertantul are obligatia sa faca dovada ca detine statie de betoane ;
-Declaratie IMM
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S97-139497 din 22.05.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.12.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.12.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.12.2009 13:00
Locul: Sediul autoritatii contractante ; Str. Sf. Elefterie, nr. 47-49, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Fisa de date . caietul de sarcini si formularele se vor publica in SEAP odata cu anuntul de participare. Din motive tehnice nu poate fi atasat PT acesta se poate obtine, gratuit de la sediul autoritatii contractante, Serv. Achizitii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03000, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195180
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serv. Contencios Administrativ si Juridic
Adresa postala: Str. sf. Elefterie, nr. 47-49, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050524, Romania, Tel.0214120076, Fax: 0214120078
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.11.2009 08:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer