Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de lucrari - Asfaltare drum comunal DC15: DJ 107 E - CIUGUZEL , KM.2+500-KM.2+800


Anunt de participare numarul 18630/11.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Lopadea Noua (Primaria Lopadea Noua Jud. Alba)
Adresa postala: Lopadea Noua, nr.283, Localitatea: Lopadea Noua, Cod postal: 517395, Romania, Punct(e) de contact: Aurica Felicia Alexa, Tel.0258/875245, Email: [email protected], Fax: 0258/875245, Adresa internet (URL): LOPADEA NOUA , STR. PRINCIPALA, NR.283
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de lucrari - Asfaltare drum comunal DC15: DJ 107 E - CIUGUZEL , KM.2+500-KM.2+800
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Ciuguzel , km.2+500-km.2+800
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de lucrari cuprinde : reprofilarea partii carosabile, aducerea la profil a acostamentelor, strat fundatie piatra sparta, impietruire acostamente cu 10cm piatra sparta, turnare binder criblura BAD 25, 4cm., imbracaminte beton asfaltic Ba 16 de 4 cm.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarea va fi executata pana la data de 1 septembrie 2007
Valoarea estimata fara TVA: intre 128, 112 si 150, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare - 1500 RONGarantia de buna executie - 10% din valoarea contractului fara TVA , conform doc. de atribure .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata :15 zile de la emiterea facturii de catre executantSusa de finantare : bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
nue cazul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - formular 1
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiDeclaratie privind iexistenta starii de faliment - formular 2
Certificatul privind impozitele si taxele locale - eligibile la plata la data de 31.12.2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale - formular 3
Cifra de afaceri medie globala pentru ultimii 3 ani
Copia certificatului de inregistrare emis de catre Camera de Comert si Industrie
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu lucrarile similare executate in ultimii 5 ani - formular 4
Fisa experienta similara - formular 5 , completata pentru cel putin 1 contract cuprins in listaLucrarile similare prezentate vor fi lucrari de reabilitare , consolidare sau modernizare drumuri
Societatile ofertante din categoriaintreprinderilor mici si mijlocii , vor completaformularul nr. 9
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nr. 1541/11.06.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.07.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Casieria unitatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.07.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.07.2007 12:00
Locul: Sediul Primariei
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentant al Consiliului Judetean Alba
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Nu e cazul
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Alba
Adresa postala: Piata I.C. Bratianu , nr. 1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258/810286
Organism competent pentru procedurile de mediere
ConsiliulNational de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
nu este cazul
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Secretariatul Primariei comunei Lopadea Noua
Adresa postala: str. Principala, nr. 283, Localitatea: Lopadea Noua, Cod postal: 517395, Romania, Tel.0258/875245, Email: [email protected], Fax: 0258/875245
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.06.2007 12:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer