Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de lucrari - Reabilitare retele termice exterioare aferente P.T. nr. 5, 7A, 8, 9 si 10. Inlocuiri conducte si contorizare enrgie termica.


Anunt de participare (utilitati) numarul 54133/29.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSAL EDIL SA
Adresa postala: STR. BARBATENI, NR 163, jud. Hunedoara, Localitatea: Lupeni, Cod postal: 335600, Romania, Punct(e) de contact: ALEXANDRU DAN GAVRILA, Tel.0254560912, In atentia: comisiei de licitatie, Email: [email protected], Fax: 0254560912
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract de lucrari - Reabilitare retele termice exterioare aferente P.T. nr. 5, 7A, 8, 9 si 10. Inlocuiri conducte si contorizare enrgie termica.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Lupeni, jud. Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor executa lucrari de sapaturi de pamant, spargeri betoane, inlocuiri conducte de incalzire - 3980 ml, camine de masurare a energiei termice - 52 buc, montaj tronsoane contoare energie termica - 104 buc, lucrari aferente retelelor termice exterioare de la PT. nr. 5, 7A, 8, 9 si 10.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
40330000-4 - Incalzire urbana (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Inlocuiri conducte de incalzire - 3980 ml, coturi, reductii, ramificatii preizolate pentru incalzire 350 buc, camine de masurare a energiei termice - 52 buc, montaj tronsoane contoare energie termica - 104 buc,
Valoarea estimata fara TVA: intre 800, 000 si 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 18000 RON prin scrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si local, plata se va realiza prin ordin de plata prin trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea prin care candidatul sa declare ca nu se afla in una din situatiile prevazute la art. 180 si 181 lit a, b, d, e din OUG 34/2006; certificat de atestare fiscala; certificat privind impozitele si taxele locale prin care sa rezulte ca ofertantul nu se afla in situatia prevazuta la art. 181 lit. c din OUG 34/2006, declaratie privind inexistenta starii de faliment, declaratie privind calitatea de participant la procedura; certificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului; certififcat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data desfasurarii licitatiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil de incheiere a exercitiului financiar pe anii 2005, 2006, 2007; nu se impune o valoare minima a cifrei de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind principalele lucrari execuate in ultimii 3 (trei) ani; declaratie privind utilajele, echipamentele de care dispune operatorul pentru indeplinirea contractului; declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat; documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
2/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.06.2008 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar, la caseria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.06.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.06.2008 10:00
Locul: sediul SC Universal Edil SA, Lupeni, str. Barbateni, nr. 163, jud. Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: mai 2009
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala: str, Barbateni, nr. 163, jud. Hunedoara, Localitatea: Lupeni, Cod postal: 335600, Romania, Tel.0254.560912, Email: [email protected], Fax: 0254.560912
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.05.2008 16:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer