Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE LUCRARI - RENOVARE PODET PESTE PARAUL SACAL IN LOCALITATEA SACALU DE PADURE


Anunt de participare numarul 28786/20.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BRINCOVENESTI(PRIMARIA BRINCOVENESTI)
Adresa postala: BRINCOVENESTI, JUD. MURES, NR. 303, Localitatea: Brancovenesti, Cod postal: 547130, Romania, Punct(e) de contact: FERENCZ ORDOG, Tel.0265/550112, Email: [email protected], Fax: 0265/550320, Adresa internet (URL): BRINCOVENESTI, NR. 303, JUD. MURES., Adresa profilului cumparatorului: BRINCOVENESTI, NR. 303, JUD. MURES.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE LUCRARI - RENOVARE PODET PESTE PARAUL SACAL IN LOCALITATEA SACALU DE PADURE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: JUDETUL MURES, COMUNA BRINCOVENEST,
SAT SACALU DE PADURE
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACTUL DE LUCRARI SE REFERA LA REPARAREA PODETULUI PESTE PARAUL SACAL IN LOCALITATEA SACALU DE PADURE DIN COMUNA BRINCOVENESTI, DIN JUDETUL MURES
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221119-9 - Renovare de poduri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONTRACTUL SE REFERA LA RENOVAREA UNUI PODET, CONTRACT CU VALOARE INTRE 37.000 - 40.000 LEI FARA TVA
Valoarea estimata fara TVA: intre 37, 000 si 40, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.10.2007 pana la 30.11.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
SE SOLICITA GARANTIE DE3 PARTICIPARE LA LICITATIE IN VALOARE DE 800 RON.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PLATA SE FACE PRIN VIRAMENT IN TERMEN DE 15 ZILE DE LA DATA EMITERII FACTURII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
SCOIETATI COMERCIALE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
OFERTANTUL ARE OBLIGATIA DE AFACE DOVADA CONFORMITATII PROPUNERII DE EXECUTIE A LUCRARILOR CU CERINTELE PREVAZUTE IN CAIETUL DE SARCINI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERTIFICATE CONSTATATOARE PRIVIND INDEPLINIRE OBLIGATIILOR DE PLATA CATRE STAT, INCLUSIV CELE LOCALE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
REALIZAREA UNEI CIFRE DE AFACERI DE CEL PUTIN 75.000.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INCHEIEREA SI INDEPLINIREA IN ULTIMII 3 ANI A CEL PUTIN DOUA CONTRACTE AL CAROR OBIECT A FOST EXECUTIA DE LUCRARI DE CONSTRUCTIOI , IAR VALOAREA INSUMATA A CELOR 2 CONTRACTE SA FIE DE CEL PUTIN 10.000 RON , INCLUSIV TVA
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
RECOMANDARE DIN PARTEA ALTOR BENEFICIARI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2007 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2007 10:00
Locul: PRIMARIA BRINCOVENESTI, BRINCOVENESTI, NR. 303, JUD. MURES.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII LEGALI AI FIRMELOR CARE AU DEPUS OFERTA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.08.2007 13:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer