Licitatie Publica - Contract de lucrari - Reparatii curente si igienizare Laborator de Coroziune
Anunt de participare numarul 54753/05.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala: Facultatea de Constructii si Instalatii, B-dul D. Mangeron nr. 43, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: Cezar Herta, Tel.0232278683/1454, In atentia: Cezar Herta, Email: [email protected], Fax: 0232233368, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.ce.tuiasi.ro/licitatii
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Registratura Universitatii Tehnice Gheorghe Asachi din Iasi
Adresa postala: Bd. D.Mangeron nr.67, Imobil T, parter, camera A-02 adm.patr.Iulia Lipsa, Localitatea: iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: adm IULIA LIPSA, Tel.0232278683, In atentia: ing Cezar Herta, Fax: 0232233368
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institutie de invatamant superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de lucrari - Reparatii curente si igienizare Laborator de Coroziune
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Laborator Coroziune, Corp CMC, Facultatea de Constructii si Instalatii, B-dul D. Mangeron nr. 43
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reparatii curente, schimbat tamplarie, instalatii electrice si sanitare,
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de reparatii si igienizare cf antemasuratorilor anexate
Valoarea estimata fara TVA: 126, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 1228 lei,
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Cu OP dupa finalizarea lucrarilor din finantarea de baza a facultatii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere cu lider de asociatie desemnat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare consta doar in prezentarea documentelor solicitate in doc.de atribuire
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nominaliz.respons.tehn.cu exec.si prez.in copie a doc.de atest.-Prez.unei decl.ref.la efectiv.mediu anual al pers.ang.si al cadr.de conduc.in ult.3 ani.Form. 12I.-Prez.unei decl.ref.la utilaj, inst., echipam.tehn.de care poate disp.op.ec.pt.indepl.coresp.a contr.de lucr.- Form.12H
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare consta doar in prezentarea documentelor solicitate in doc.de atribuire
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
termen de executie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
633/02.06.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.07.2008 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.07.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.07.2008 10:00
Locul: Corp R, Sala 01R, Facultatea de Constructii si Instalatii, B-dul D. Mangeron nr. 43, Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
salariati ai universitatii si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Iasi - Sectia comerciala si contencios administrativ
Adresa postala: str.Anastasie Panu, nr, 25, Localitatea: iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232260600, Fax: 0232260411
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.T. Gh.Asachi Iasi, Oficiul juridic, pers contact: cons.jr. Mirela TROIA
Adresa postala: B-dul D.Mangeron, nr 67, Localitatea: iasi, Cod postal: 700050, Romania, Tel.0232278683, Fax: 0232278680, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.06.2008 12:13