Licitatie Publica - Contract de lucrari de reparatii si reamenajare Sediu Politie Comunitara Sector 4
Anunt de participare numarul 30263/31.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Politia Comunitara Sector 4
Adresa postala: str. Izvorul Muresului nr. 4, sect. 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040905, Romania, Punct(e) de contact: Marian Suhaianu, Tel.4504493/125, Email: [email protected], Fax: 4504416, Adresa internet (URL): www.politiacomunitarasector4.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de lucraride reparatii si reamenajare Sediu Politie Comunitara Sector 4
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Str. Covasna nr. 2-4, sector 4, Bucuresti.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de lucraride reparatii si reamenajare Sediu Politie Comunitara Sector 4
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de lucraride reparatii si reamenajare Sediu Politie Comunitara Sector 4, conform listelor de lucrari din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 307, 830RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 19 600 lei. Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local. Plata cu OP.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, declaratia privind neincadrarea in art. 181 din OUG nr. 34/2006, certificat de atestare fiscala emis de MFP, certificat constatator emis de ORC, certificat de inregistrare emis de ORC;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2006, fisa de informatii generale cu cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectulului contractului pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 3500000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor executate pe ultimii 5 ani, fisa de experienta similara, declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului, declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, declaratie privind partea din contract care este indeplinita de subcontractanti, certificat ISO 9001, certificat ISO 14001.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea in ultimii 5 ani a unui contract care a avut ca obiect prestarea de lucrari similare cu o valoare mai mare sau egala de 390 000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
BA 20/29.08.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.09.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Cu numerar la sediul autoritatii contractante din str. Izvorul Muresului nr. 4, sect.4, Bucuresti.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.09.2007 13:00
Locul: Sediul autoritatii contractante str. Izvorul Muresului nr. 4, sect. 4, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Toti operatorii economici participanti la procedura sau imputernicitii acestora.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310 46 41, Email: [email protected], Fax: 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sect. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.319 51 80, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia se poate depune in cel mult 10 zile de la luarea la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat a fi nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si Contencios Administrativ al Politiei Comunitare Sector 4
Adresa postala: Sos. Oltenitei nr. 188, sect. 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041325, Romania, Tel.332 80 66, Email: [email protected], Fax: 332 80 67, Adresa internet (URL): www.politiacomunitarasector4.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.08.2007 16:22