Licitatie Publica - CONTRACT DE LUCRARI IN CADRUL PROIECTULUI „REABILITAREA, MODERNIZAREA SI DOTAREA SCOLILOR SPECIALE DIN JUDETUL IASI"
Anunt de participare numarul 100236/19.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL IASI
Adresa postala: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700075, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice si Contracte, Tel. 0232/235.100, In atentia: Anca Muscheru, Email: [email protected], Fax: 0232/214.425, 210.336;, Adresa internet (URL): www.icc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE LUCRARIIN CADRUL PROIECTULUI„REABILITAREA, MODERNIZAREA SI DOTAREA SCOLILOR SPECIALE DIN JUDETUL IASI"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Romania, judetul Iasi, orasele Iasi si Tg. Frumos
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT DE LUCRARIIN CADRUL PROIECTULUI „REABILITAREA, MODERNIZAREA SI DOTAREA SCOLILOR SPECIALE DIN JUDETUL IASI"- Cod SMIS 3381, conformVOL. 3 – SPECIFICATII TEHNICE/CAIET DE SARCINI, ce face parte din Documentatia de Atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214230-1 - Lucrari de constructii de scoli speciale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONTRACT DE LUCRARIIN CADRUL PROIECTULUI „REABILITAREA, MODERNIZAREA SI DOTAREA SCOLILOR SPECIALE DIN JUDETUL IASI"- Cod SMIS 3381, conformVOL. 3 – SPECIFICATII TEHNICE/CAIET DE SARCINI, ce face parte din Documentatia de Atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 21, 366, 749.06RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitionarea de cantitati suplimentare se va realiza conform art. 122/OUG. 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare si garantie de buna executie cf. Documentatiei de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POR 2007-2013, Axa 3, Domeniul 3.4
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006
-Declaratii privind calitatea de participant-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
-CUI
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii trei ani pentru care exista exercitiul financiar incheiat
-Bilantul contabil pentru anii 2007, 2008, 2009, anexe, balante,
-Informatii privind accesul ofertantului la linii de credit sau disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru executarea lucrarilor,
-Informatii privindprincipalii indicatori economico-financiari,
-Sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului de o alta persoana: angajament ferm al persoanei respective, ?heiat ?forma autentica
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat: Lotul 1:8.000.000 lei, Lotul 2:5.000.000 lei, Lotul 3:8.500.000 lei, Lotul 4:8.750.000 lei, Lotul 5:9.850.000 lei.-Accesul la facilitatile de credit in val.de: Lotul 1: min 2.100.000 lei, Lotul 2: min 1.300.000 lei, Lotul 3: min 2.200.000 lei, Lotul 4: min 2.300.000 lei, Lotul 5: min 2.550.000 lei.-Lichiditatea generala trebuie sa fie egala sau mai mare de100% - pentru anul financiar 2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani,
-Lista personalului responsabil – „cheie"-Informatii privind dotarile specifice
-Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani
-Standarde de asigurarea calitatii,
-Standarde de protectia mediului,
-Planul de Management al Mediului,
- Planul de Management al Traficului,
-Planul de Management al Sanatatii si Sigurantei,
--Sustinerea capacitatii tehnice a ofertantului de o alta persoana: angajament ferm al persoanei respective, ?heiat ?forma autentica
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Ofertantul va trebui sa faca dovada ca a executatsi finalizat cu succes in ultimii 5 ani, contracte de lucrari similare cu o valoare finala cumulatacorespunzatoare cotei de participare a ofertantului in contractul respectiv de urmatoarele valori minime: Lotul 1: minim 4.150.000 lei, Lotul 2: minim2.590.000 lei, Lotul 3: minim 4.400.000 lei, Lotul 4: minim4.530.000 lei, Lotul 5: minim 5.100.000 lei.• Valoarea minima solicitata poate fi probata prin insumarea valorii finale a maxim 2 contracte similare.-ISO 9001 sau echivalent, -ISO 14001 sau echivalent, -OHSAS 18001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Procedura offline, cu etapa finala lic.electronica.Obiectul repetitiv-pretul.O singura runda de licitatie de o zi.Mai multe informatii in Documentatia de atribuire, pct.3.2.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5215/14.05.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.07.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.07.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.07.2010 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa Prioritara 3 – „Imbunatatirea infrastructurii sociale" – Domeniul major de interventie 3.4 – „ Reabilitarea/ modernizarea/ dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua".
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Date limita de primire a solicitarilor de clarificari: 23.06.2010, ora 12, 00
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor - Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. (+40) 21.310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+40) 21.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: Bd. A. Panu nr. 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel. (+40) 0232.260.600, Email: [email protected], Fax: (+40) 0232.255.907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- 10 zile ?ep? cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, ?conditiile OUG nr.34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice si Contracte
Adresa postala: Consiliul Judetean Iasi, Bdul Stefan cel Mare si Sfant nr. 69, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700075, Romania, Tel. (+40) 0232.235.100, Email: [email protected], Fax: (+40) 0232.214.425
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2010 16:30