Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de lucrari : LUCRARI DE PREVENIRE SI COMBATERE A ALUNECARILOR DE TEREN IN B.H. SOMESUL MIC, SUBBAZIN BONTIDA, JUDETUL CLUJ


Anunt de participare numarul 15999/25.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIANATIONALAAIMBUNATATIRILORFUNCIARERA
Adresa postala: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Punct(e) de contact: Dan-Florin MARACINEANU, Tel.021-3322816, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021-3322183, Adresa internet (URL): http: //www.anif.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Tisa Somes
Adresa postala: str. Sobarilor 36A, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: --, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0264/456064, In atentia: ing. Muresan Viorica, Email: [email protected], Fax: 0264/455111
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Tisa Somes
Adresa postala: str. Sobarilor 36A, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: --, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0264/456064, In atentia: ing. Muresan Viorica, Email: [email protected], Fax: 0264/455111
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Tisa Somes
Adresa postala: str. Sobarilor 36A, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: --, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0264/456064, In atentia: ing. Muresan Viorica, Email: [email protected], Fax: 0264/455111
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Activitati conexe agriculturii. Arhitectura peisagistica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de lucrari : LUCRARI DE PREVENIRE SI COMBATERE A ALUNECARILOR DE TEREN IN B.H. SOMESUL MIC, SUBBAZIN BONTIDA, JUDETUL CLUJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: com.Bontida si Jucu, jud. Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prin realizarea lucrarilor propuse se asigura evitareadistrugerii suprafeteiprin dezvoltarea accentuata a formatiunilor de eroziune de adancime si a alunecarilor de teren.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
45100000-8-Lucrari de pregatire a santierului (Rev.1)
45111240-2-Lucrari de drenare a solului (Rev.1)
45111291-4-Lucrari de amenajare a terenului (Rev.1)
45112000-5-Lucrari de excavare si de terasament (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform listei din Documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 2, 234, 376RON
II.2.2) Optiuni
Da
Lucrari suplimentare (diverse si neprevazute) si revizuirea preturilor
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare :27.000 lei ; garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea contractului , fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri UE Program Sapard, bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere . In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, la incheierea contractului se va prezenta acordul legalizat la notariat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Durata de executie a contractului 30 septembrie 2008, termen maxim aprobat de APDRP
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.eligib.-Decl.priv.neincadr.in prev.art.181 din O.U.G.34/2006Neincadr.in preved.art.180 din OUG 34/2006Certif.de atest.Fisc.DGFPT cu 30 zile inainte de termen depun.30.05.2007certific.fiscal privind taxele si impoz.locale cu valab.max 10 zile inainte de termen limita de dep.-Ptr.Pers.jurid./fizice romane: Certif.de inreg.si certif.constator emis de ORC, -statutul si contrac.de societ.actele adit.la statutCertif.de atest.in exec.lucr.de IF, ordin 239/2007, vizat pe anul 2007Pt.pers.fizice/jurid.straine: Docum.care dovedesc o forma de inreg./atestare ori apart.din punct de vedere prof.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile cont.31.12.2004, 31.12.2005, 31.12.2006, Scris.de bonitate bancara, Document legal cu suma max.a creditului obtenabil de 35% nominal.pt.Proiectul licitat, Identif.Financ.(form. 20)Cifra de afac.pe ultimii 3 ani de cel putin 1, 5 ori val.ofertei, profit pozitiv pe ultimul an, Lichidit.Gen.sa fie mai mare de 100%, Solvabilit.Patrimon.sa fie mai mare de 30%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.calit.de partici.la proced.decl.priv.lis.princi.lucr.in ultimii5ani, decl.priv.efect.med.an al pers.angaj.si al cadre.de cond.pe ultimii3ani docum.prin care se ates.respect.stand.de prot.a med.certif.atest.conf.legis.de respect.stand.de asig.a calit.respect.preved.circul.APDRP nr171/2007atest.lucr.IFconf.Ordin239/2007, 3lucr, sim in ultimii5ani din care una de complex.si val.celei ofertate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
AL-C2.142561300228
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1 RON
Conditii si modalitate de plata: Cash, la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.06.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.06.2007 11:00
Locul: sediul ANIF-RA RA Sucursala teritorialaTisa Somes str. Sobarilor 36A, Cluj Napoca, jud. Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): DA SAPARD: Masura 2.1 Dezvoltarea si imbunatatirea infrastructurii rurale. Submasura de infrastructura de prevenire si protectie impotriva inundatiilor
VI.3) Alte informatii
VIZITA PE TEREN: 14.06.2007 ORA 10, 00
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: --, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: --, Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos Oltenitei 107-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213323564, Email: --, Fax: --
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al ANIF RA
Adresa postala: Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Tel.021-332 28 16, Email: --, Fax: 021-332 21 83
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.05.2007 15:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer