Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de lucrari : Lucrari de prevenire si combatere a alunecarilor de teren in zona Pausesti-Maglasi, judetul Valcea


Anunt de participare numarul 15844/25.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIANATIONALAAIMBUNATATIRILORFUNCIARERA
Adresa postala: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Punct(e) de contact: Dan-Florin MARACINEANU, Tel.021-3322816, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021-3322183, Adresa internet (URL): http: //www.anif.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala DunareOlt
Adresa postala: str. Nicolae Romanescu nr. 39, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200738, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0251-429177, In atentia: d-l ing. Nica Dumitru, Email: [email protected], Fax: 0251-429184
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala DunareOlt
Adresa postala: str. Nicolae Romanescu nr. 39, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200738, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0251-429177, In atentia: d-l ing. Nica Dumitru, Email: [email protected], Fax: 0251-429184
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala DunareOlt
Adresa postala: str. Nicolae Romanescu nr. 39, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200738, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0251-429177, In atentia: d-l ing. Nica Dumitru, Email: [email protected], Fax: 0251-429184
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
administratie nationala
Activitate (activitati)
Altele: Activitati conexe agriculturii. Arhitectura peisagistica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de lucrari : Lucrari de prevenire si combatere a alunecarilor de teren in zona Pausesti-Maglasi, judetul Valcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Principala locatie: Com. Pausesti- Maglasi jud. Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Evitareadistrugerii suprafeteiprin dezvoltarea accentuata a formatiunilor de eroziune de adancime si a alunecarilor de teren
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45111230-9 - Lucrari de stabilizare a solului (Rev.1)
45111240-2-Lucrari de drenare a solului (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform listei din Documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 3, 377, 440RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 50.000 lei , garantia de buna executieeste in cuantum de 10 % din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform procedurilor aplicate proiectelor finantate prin programul sAPARD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Transe de plata maxim 5. Durata de executie a contractului 30 septembrie 2008, termen maxim aprobat de APDRP.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Inf.si formalit.nec.pt.eval.respect.cerintelor ment.
Decl.priv.eligib.-Decl.priv.neincadr.in prev.art.181 din O.U.G.34/2006-Certif.de atest. Fisc.ANAF pt.pers.jurid.priv.plata impoz.si taxe.catre stat, si a contrib.pt.asig.soc.de stat la 30.04.07.-Certif.fisc.priv.plata impoz.si taxe.locale.CV si Caziere judic., asig.cash-flow>35% din val.ofert., Pers.Jurid./fiz.Rom.-Certif.constat.emis de O.R.C de pe langa C.C.I.-Certif.de inmatric.la Camera de Comert.Pers.jurid./fiz.straine: -Doc.care doved.o forma de inreg./atestare ori apartenenta din pct.de ved.profes.-Se vor prez.toate certif.si form. solicit.in Fisa de date a achiz.si care tb.sa fie emise de org.simil.din tara respectiva
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: 9.000.000 lei -Bilanturile contabile 31.12.2004, 31.12.2005.31.12.2006 vizate de organele competente in domeniu
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa de informatii generale Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: 9.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Declaratie privind lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere -experienta similara 1.000.000 lei (fara TVA)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-experienta similara 1.000.000 lei (fara TVA)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
AL-C2.142544000185
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 650 RON
Conditii si modalitate de plata: Cash, la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.06.2007 11:00
Locul: sediul ANIF-RA RA Sucursala teritoriala Dunare Olt, str. Nicolae Romanesu nr. 39, Craiova, jud. Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): DA SAPARD: Masura 2.1 Dezvoltarea si imbunatatirea infrastructurii rurale. Submasura de infrastructura de prevenire si protectie impotriva inundatiilor
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: --, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: --, Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: B-dul Nicolae Titulescu nr.14, Localitatea: Craiova, Cod postal: --, Romania, Tel.0251417084, Email: --, Fax: 0251415751
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac :10 zilelucratoare de la data primirii dosarului achizitiei publice de la autoritatea contractanta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al ANIF RA
Adresa postala: Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Tel.021-332 28 16, Email: --, Fax: 021-332 21 83
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.05.2007 16:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer