Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de lucrari pentru Delegarea gestiunii serviciului public de salubrizare in comuna Criseni, jud Salaj


Concesionare numarul 2272/04.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CRISENI (PRIMARIA CRISENI JUD. SALAJ)
Adresa postala: CRISENI, NR. 304, Localitatea: Criseni, Cod postal: 457105, Romania, Punct(e) de contact: maior andrei, Tel. +40 260610480, Email: [email protected], Fax: +40 260610480, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Contract de lucraripentru Delegarea gestiunii serviciului public de salubrizare in comuna Criseni, jud Salaj
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: comuna criseni
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Serviciile de salubrizare vor fi prestare de operatorul economic desemnat castigator, conform cerintelor din caietul de sarcini.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90500000-2 - Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
90511000-2-Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Prin prezenta procedura de achizitie se doreste achizitionarea Contractului de delegare a serviciului de salubrizare din comuna Criseni, jud Salaj
Valoarea estimata fara TVA: 183, 600 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea in situatiile prevazute de art. 180 din O.U.G. 34/2006 Formular 1 din Sectiunea Formulare - Declaratie privind eligibilitatea. In cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere, Formularul nr. 1 va fi completat si prezentat de fiecare asociat indiferent de ponderea din contractceva fi indeplinita de acesta.Declaratie privind neincadrareain situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. 34/2006 ormular nr. 2 din Sectiunea Formulare - Declaratiei privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181din OUG nr. 34/2006.2) certificate din care rezulta ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original sau copie conform cu originalul: a)a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat;b)a impozitelor si taxelor locale ;(certificate- tip)emise de organismele competente din tara in care ofertantul este rezident).Declaratie privind calitatea de participant Formular nr. 3 din Sectiunea Formulare - Declaratieprivind calitatea de participant la procedura, In cazul prezentarii unei oferte comune prin asociere, Declaratia privind calitatea de participant va fi prezentat de fiecare asociat indiferent de ponderea din contract ce va fi indeplinit de acesta. Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 Ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator nu trebuie sa aiba membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autroritatii contractante, respectiv cu domnul Maior Andrei avand functiade Primar al Comunei Criseni, domnul Bogdan Vasile avandfunctia deViceprimar al Comunei Comunei Criseni, d-na Longodor Carmen avand functia de Secretar al Comunei Criseni, doamna Sabou Maria avand functia de Contabil in cadrul Primariei Comunei Criseni si consilierii locali: Baciu Adrian, Barna Teodor, Bogdan Gheorghe, Bogdan Vasile, Crisan Alexandru, Crisan Teodor, Dobocan Marin, Dul Benjamin, Iancu Ioan, Major Francisc, Nagy Samuil Formular nr. 5 -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006, din Sectiunea Formulare, Certificat de participant la proceduracu oferta independenta potrivit O. Nr. 314/2010 Formularul nr. 4 din sectiunea formulare Existenta unei forme de inregistrare si/ sau atestare/apartenenta din punct de vedere profesional fertantul va prezenta certificatul constatator emis de ORC. Obiectul contractului va trebui sa aibecorespondent in codul CAEN din certificatul emis de ORC(calitatea de operator al serviciului public de salubrizare ?operator de salubrizare licentiate conform Legii nr. 51/2006)- licenta emisa de Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice pentru prestarea serviciilor de salubrizare a localitatii, cel putin pentru activitatiile care fac obiectul contractului. Documentul se va prezenta in copie legalizate sau in copii xerox cu mentiunea conform cu originalul. In cazul unei asocieri fiacre asociat trebuie sa detina Licenta ANRSC potrivit activitatii desfasurate.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic trebuie sa prezinte dovada situatiei economice si financiare de care dispune pentru indeplinirea contractului. Pentru a fi calificat: 1. Ofertantul trebuie sa aiba cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani de cel putin 367.200 lei, (cumulativ in cazul asocierilor de operatori economici sau pentru un singur operatoreconomic daca prezinta oferta singur). In cazul in care, ofertantul nu are bilant pentru acesti ani, deoarece a fost infiintat ulterior, cifra medie de afaceri se va raporta la anii in care a avut obligatia depunerii bilantului contabil. Echivalentul EURO pentru cifra de afaceri se va raporta la un curs BNRModalitatea de indeplinireDeclaratie privind cifra de afaceri pentru o perioada anterioara care vizeaza ultimii trei ani, conform Formular nr.6 - Informatii generale Sectiunea Formulare.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista personalului cu experiente responsabil pentru indeplinirea contractului va fi minim :1 persoanacu experienta in organizarea activitatii de salubrizare; 1 persoanadesemnat pentru asigurarea controlului conformitatii prestatiei la standarde de calitate impus de contract (ISO9001) certificate ca auditor sau manager al sistemului de calitate; 1 persoana desemnat pt functia de SSM, Acte necesare: lista nominala pentru fiecare functie in parte, CV- pt fiecare persoana din lista, documente care dovedesc indeplinirea nivelul de pregatire, Modalitatea de indeplinirecv model europeanPentru prestarea in bune conditii a serviciilor, ofertantii trebuie sa debina cel putin urmatoarele utilaje: 1 autogunoiera1 autospeciala pentru transport containere1 autocompactoare1 autospeciala cu tractiune integralaModalitatea de indeplinireacte doveditoare privid detinerea utilajelorDeclaratie privind dotarile tehnice(utilaje si echipamente) folosite pentru ducerea la indeplinire a contractului. In caz de sustinere privind indeplinirea cerintelor de calificare pentru dotarea tehnica se va prezenta un angajament ferm de sustinere.Modalitatea de indeplinireFormularul nr. 9Informa?ii privind Experienta similaraLista a principalelor servicii executate in ultimii 3 ani, care vor contine valori, perioade si locul executiei, modul d eindeplinire a obligatiilor, beneficiary, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti private, Copie a maxim 3 certificate/documente emise de catre beneficiar din care sa rezulte prestarea serviciilor a caror valoare cumulata sa fie de183.600 lei.Modalitatea de indeplinireFormular nr. 7 din Sectiunea Formulare.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat, al cadrelor de conducere si personalul de specialitate implicat exclusiv in indeplinirea efectiva a contractului.Modalitatea de indeplinireFormularul nr. 8Standarde de asigurare a unui sitem a protectiei mediului1. CertificatISO 14001 privind Sistemul de Management de Mediu, in domeniul obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit.SauCertificate si/sau documente echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene in care ofertantul isi desfasoara activitatea pentru acest sistem, in domeniul obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit.Modalitatea de indeplinireCertificatISO 14001 privind Sistemul de Management de Mediu, sau echivalentOfertantul va face dovada implementarii si mentinerii unui sistem al calitatii, in domeniul activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 9001 sau echivalente.Document prezentatpentru a fi considerat calificat: 1. CertificatISO 9001 privind Sistemul de Management al Calitatii, in domeniul obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit.SauCertificate si/sau documente echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene in care ofertantul isi desfasoara activitatea pentru acest sistem, in domeniul obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuitModalitatea de indeplinireCertificat emis de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO9001 sau echivalent
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 03.04.2013 Ora: 09:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
Pentru dovedirea indeplinirii cerintelor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, conform Formular nr. 12, din Sectiunea Formulare, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma caindeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate prin documentatia de atribuire.In cazul in caredoi ofertanti depun oferte financiare egale, pt departajare autoritatea contractanta va cere prezentarea unor noi oferte financiare.Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.Subsecvent, inainte de incheierea raportului procedurii, ofertantul care a prezentat o declaratie privind indeplinirea cerintelor de calificare este obligat, la cererea autoritatii contractante, ca in termen de 3 zile lucratoare, sa prezinte/completeze certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: art 256 alin 2 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
comuna criseni
Adresa postala: str. principala, nr. 304, jud salaj, Localitatea: criseni, Cod postal: 457105, Romania, Tel. +40 260610480, Email: [email protected], Fax: +40 260610480
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
04.02.2013 10:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer