Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de lucrari -Pietruirea drumurilor judetene din judetul Cluj


Anunt de participare numarul 87552/29.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Administrare a Domeniului Public si Privat a judetului Cluj
Adresa postala: str. Av. Badescu nr. 3-5 , Cluj-Napoca, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400082, Romania, Punct(e) de contact: Juliette Magradean, Tel.0264-594.262, Email: [email protected], Fax: 0264-594.262, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de lucrari -Pietruirea drumurilor judetene din judetul Cluj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Drumuri judetene din judetul Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pietruirea drumurilor judetene pe doua loturi:
LOT1: -Pietruirea drumului judetean DJ161J DN16-Geaca, km 0+000-7+100
LOT 2: -Pietruirea drumului judetean DJ161K Barai-Sava, km 5+500-16+000
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233160-8 - Drumuri si alte suprafete pietruite (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietelor de sarcini si listelor de cantitati
Valoarea estimata fara TVA: 10, 785, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participareLOT 1: PietruireaDJ161J= 10.850 lei;LOT 2: Pietruirea DJ161K = 16.100 lei;garantia de buna executie 5%din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetde stat si buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere conform art 44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire: -declaratie de eligibilitate, declaratie privind neincadrarea in art 181 din OUG 34/2006, certificat constatator emis de Registrul Comertului, certificat privind platata impozitelor si taxelor vizat, certificat de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire: -Biantul contabil 31.12.2008 si 30.06.2009 Balanta de verificare 31.07.2009, cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani in functie de lot trebuie sa fie minim de: LOT 1: Pietruirea DJ161J = 8.600.000 lei, LOT 2: Pietruirea DJ161K = 12.800.000 lei,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire : -lista cu principalele lucrari similare executate, experienta similara, recomandari, declaratie privind instalatiile, utilajele, declaratie privind personalul, certificat ISO sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- prezentarea unui contract similar incheiat in ultimii 5 ani al carui obiect este de aceeasi natura si complexitate cu lucrarile ce urmeaza a fi executate, in valoare egala sau mai mare de: LOT 1: Pietruirea DJ161JDN16-Geaca = 1.300.000 leiLOT 2: PietruireaDJ161K Barai-Sava =1.930.000 lei, Sau cel mult 3 contractesimilare incheiate in ultimii trei ani al caror obiect este de aceeasi natura si complexitate cu lucrarile care urmeaza a fi executate , in valoare egala sau mai mare decat: LOT 1: Pietruirea drumului judetean DJ161JDN16-Geaca, =2.160.000 leiLOT 2: Pietruirea DJ161K Barai-Sava =3.220.000 lei, -Ofertantul va face dovada ca dispune de utilaje, mijloace de transport , instalatii, echipamente tehnice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari .-Ofertantul va face dovada ca dispune de laboratorautorizat pentru determinarile necesare la executia acestei lucrari.-Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin un responsabil tehnic cu executia atestat in conformitate cu prevederile legale in domeniul lucrarii supuse licitatiei-Ofertanul va face dovada ca dispune de un reponsabil cu controlul tehnic de calitate autorizat in conformitate cu prevederile legale in domeniul lucrarii supuse licitatiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.10.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.10.2009 11:00
Locul: sediul regiei, Str.Aviator Badescu, nr.3-5, Cluj-Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite in scris din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleus, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: Piata Stefan cel Mare, nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264593865, Fax: 0264593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic-Regia Autonoma de Administrare a Domeniului Public si Privat al Judetului Cluj
Adresa postala: str.Aviator Badescu, nr.3-5, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400082, Romania, Tel.0264594262, Fax: 0264594262
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.09.2009 11:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer