Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE LUCRARI ( proiectare, executie lucrari si furnizare aparatura medicala)- REPARATII CAPITALE SPITALUL DE URGENTA PETROSANI, JUD. HUNEDOARA


Anunt de participare numarul 129703/07.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Serviciul Public Administrarea Domeniului Public si Privat Petrosani
Adresa postala:  str. 1 Decembrie 1918, nr. 93, Localitatea:  Petrosani, Cod postal:  332019, Romania, Punct(e) de contact:  Dragomir Lucian Octavian, Tel. 0254541220, In atentia:  Popescu Marian, Email:  [email protected], Fax:  0254545903, Adresa internet (URL):  www.petrosani.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administrarea Domeniului PUblic si Privat
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE LUCRARI ( proiectare, executie lucrari si furnizare aparatura medicala)-REPARATII CAPITALE SPITALUL DE URGENTA PETROSANI, JUD. HUNEDOARA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Spitalul de Urgenta Petrosani
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REPARATII CAPITALE SPITALUL DE URGENTA PETROSANI, JUD. HUNEDOARA- proiectare( elaborare documentatii tehnico-economice conform HG nr.28/2008 si elaborare documentatii tehnice conform HG nr. 28/2008si Legii nr.50/1991), executie lucrari si furnizare aparatura medicala
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215140-0 - Lucrari de constructii de unitati spitalicesti (Rev.2)
33190000-8-Diverse aparate si produse medicale (Rev.2)
71242000-6-Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
REPARATII CAPITALE SPITALUL DE URGENTA PETROSANI, JUD. HUNEDOARA- proiectare( elaborare documentatii tehnico-economice conform HG nr.28/2008 si elaborare documentatii tehnice conform HG nr. 28/2008si Legii nr.50/1991), executie lucrari si furnizare aparatura medicala
Valoarea estimata fara TVA: 114, 012, 754RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 2.280.000 lei. Garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
DIN BUGETUL MINISTERULUI SANATATII SI din bugetul local al municipiului Petrosani
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea , Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta , Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata , certificat de inregistrare, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in care sa se regaseasca domeniile de activitate conform obiectului contractului, Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilanturile contabile la data de31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010 vizate si inregistrat de organele competente, cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani 2008, 2009, 2010) : minim 225.000.000lei,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani 2008, 2009, 2010) : minim 225.000.000lei,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principale lucrari in ultimii 5 ani, Lista principalelor servicii de proiectare prestate in ultimii 3 ani, Lista principalelor produse (aparatura medicala) furnizate in ultimii 3 ani, Lista de experienta similaraDeclaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii , Declaratie privind persoanele responsabile pentru executia lucrarilor , prestare servicii de proiectare si furnizare produse-aparatura medicala, Informatii privind subcontractantii , Standarde de asigurarea calitatii, Standarde de protectia mediului, Standarde de sanatate si securitate in munca, Lista personal autorizat de producator pentru exec service in perioada de garantie pentru echip ce vor fi livrate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pt. lucr?cel mult 3 contr.cu o val min cumul 70.000.000 lei fara TVA.Pt. proiectare?1 contr cu o val min2.000.000 lei fara TVA, Pt. dotari si aparatura medicala nec? cel mult 3 contr.cu o val min cumul 5.500.000 lei fara TVA, buldoex.-2, buldoex.senile-1, miniexcavator-1, cil comp-1, placi vibratoare-2, mai compact-2, electropicamere-2, picamere-2, betoniere-2, automacara de min 18 t-1, incarcator telescopic-1, ciocane pneumatice-2, macara de min 5 t-1, motostivutoare de min 3 t-2, 1 lab de incercari grad II pt constr instal sanit, termice, electrice, ventilatii;1 schela de ext de min 400 mp, masina de finisat pardoseli-1;2 calculatoare;1 imprimanta;1 plotter, soft pt calcul de rezist, soft pt calcul pierderi de temp si pres, soft pt calcul hidraulic, progr pt desen tehnic Autocad sau echiv, 1sef de santier, 1ing CCIA;1sef santier adj, ing CCIA;1sef de santier inst, 1ing de inst gaz pentru constr civile;1resp th cu exec RTE in domeniul lucr constr civile si edilitare, 1resp manager pt asig calit lucr (CQ), 1 resp Manager al sist priv managementul sanat si securit ocup (SSMS), 1resp Manager al sist priv managementul mediului, 1topometrist, 1 electrician autorizat gradul IIB, cu diploma in profil electric si calif de ing, subing sau maistru, 2 electricieni?diploma calif de electrician/legitimatie, personal autorizat ISCIR pt inst de ridicat si inst sub pres, RSVTI, dulgheri, zugravi, inst apa, electr autoriz, fierari betonisti, lacatusi, sudori autorizati OL/PE, Cer min pt comp de exec: Pt a putea fi calif, ofertantii vor face dovada ca dispun de un nr min de 150 de pers, pers calif si autoriz pt exec lucr care fac ob proced. In ac sens se va prez lista cu pers, pe categ, ce va fi alocat lucr, indicandu-se preg prof si calif pers., 1 manager de proiect, ing proiectant in inst sanit si termoventilatie, min 2 arhitecti, 1 sef proiect rezistenta, 1 proiectant rezistenta auditor energetic, 1 proiectant inst sanit si termoventilatii, 1 ing proiectant-auditor in domeniul calitatii, 1 manager pt sistemul de management al mediului, 1 manager pt sist de management al calit., Cert. ISO 9001 sau echiv, Cert. ISO 14001 sau echiv, Cert. OHSAS 18001 sau echiv
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
numar de paturi rezultata din elaborarea proiectului peste min. impus de autoritatea contractnat
30%
Descriere:
3.
numar de paturi mentinute in perioada de executare a lucrarilor peste min. impus de autoritatea contractanta
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
15610/12.08.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.09.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.10.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.10.2011 10:00
Locul: sediul autoritatii str.1 decembrie 1918, nr.93, petrosani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputerniciredinparteaoperatorilor ec.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Finantarea va fi asigurata de la Ministerul Sanatatii si bugetul local al municipiului Petrosani
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
C.N.S.C.
Adresa postala:  Str. Stravopoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform legislatiei in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Public Administrarea Domeniului Public si Privat Petrosani-compartiment juridic
Adresa postala:  str. 1 dec. 1918, nr.93, Localitatea:  petrosani, Cod postal:  332019, Romania, Tel. 0254541220/209, Email:  [email protected], Fax:  0254545903
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.09.2011 10:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer