Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE LUCRARI


Anunt de participare numarul 102745/23.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CIOLPANI
Adresa postala:  PRIMARIA CIOLPANI, STR. MANASTIREA TIGANESTI NR. 132, JUDETUL ILFOV, Localitatea:  Ciolpani, Cod postal:  077050, Romania, Punct(e) de contact:  ALEXANDRINA CALIN, Tel. 0212668045;0212668123, Email:  [email protected], Fax:  0212668045, Adresa internet (URL):  [email protected], Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE LUCRARI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: COMUNA CIOLPANI, JUDETUL ILFOV
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECTARE SIEXECUTIE ALIMENTARE CU APA COMUNA CIOLPANI, SAT PISCU SI EXECUTIE EXTINDERE RETEA ALIMENTARE CU APA, COMUNA CIOLPANI, SAT CIOLPANI.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PROIECTARE SIEXECUTIE ALIMENTARE CU APA COMUNA CIOLPANI, SAT PISCU SI EXECUTIE EXTINDERE RETEA ALIMENTARE CU APA, COMUNA CIOLPANI, SAT CIOLPANI
Valoarea estimata fara TVA: 722, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE PARTICIPARE 62.000 LEI, CONSTITUITA PRIN SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTARE DIN BUGET LOCAL, VENITURI PROPRII, PLATI ESALONATE PROPORTIONALE CU VENITURILE BUGETARE REALIZATE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
-Formular 12 ADeclaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular 12 CDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta : -Formular 12 B
-Confirmarea indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat prin certificate constatatoare (formulare-tip eliberate de autoritatile din tara in care ofertantul este rezident-Administratia financiara si Primaria-valabile la data deschiderii ofertelor)-original sau copie legalizata..
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Prezentarea Informatiilor generale aferente anilor 2007, 2008 si 2009.Se va completa Formularul nr. 3.
2. Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009), vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri a candidatului pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 5.400.000 lei.3. Nivelul indicatorului financiar ?Licihiditate generala?sa fie >100%.4. Solvabilitate patrimoniala sa fie pozitivaconf. bilantului de la 31.12.2009 si sa respecte art. 9 , lit.e) din HG 834/2009 . In cazul unei asocieri atat liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document5. Capacitatea financiara a operatorului economic de a sustine lucrarea: operatorul economic trebuie sa demonstreze ca are acces la linii de credit sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, confirmate de banci sau alte mijloace financiare, dovedite corespunzator, in valoare de 50 % din valoarea estimata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Certificat de atestare a sistemului de management al calitatii conform standardului ISO 9001:2000 pentru obiectul de activitate necesar indeplinirii contractului;? Certificat de atestare a sistemului de management al mediului ISO 14001;? Certificat de atestare a sistemului de management al sanatatii si securitatii in munca OHSAS 18001
? Certificat responsabilitate sociala SA 8000 sau echivalent
? Cerificat de management al securitatii informatiei SR 1SO/CEI 27001:2006
Experienta similara
-Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani-( Formular 12 F), Ofertantii vor face dovada indeplinirii si finalizarii cu succes in ultimii 5 ani aunui contract avand ca obiect lucrari dealimentare cu apa a carui valoare sa fie cel putin egala cu 1.800.000 LEI, fara TVA,
Formular 12 H-Declaratie privind utilajele
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Dotari minime obligatorii detinute in proprietate sau inchiriate (in acestcaz se va prezentacontractul de inchiriere in copie- la care se ataseaza autorizatii, licente, certificari): - statie asfalt -(ICECON, autorizatie de mediu, certificare produse)- statie betoane - -(ICECON, autorizatie de mediu, certificare produse)- automacara? 1buc-cilindru compactor ? 2 buc ( ICECON)-buldoexcavator ? 3 buc ? (ICECON)-autobasculanta- 4 buc ? (Licenta de transport, ITP, norma de poluare EURO 3)-Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ? (Formular 12 I) insotita de documentereferitoare la studiile , pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum siale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor (CV-uri, diplome certificate, autorizatii).Lista personal de specialitate: ?cerinte obligatorii: - manager de proiect;
- sef de santier;
- responsabil tehnic cu executia (RTE);
- responsabil cu controlul calitatii (CQ);
- responsabil cu protectia muncii (PM);
- responsabil cu managementul calitatii;Declaratie privind protectiamuncii (Formular 14)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie
15%
Descriere:
3.
Termenul de garantie
15%
Descriere:
4.
Programul calitatii propus pentru executia lucrarii
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.07.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.07.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.07.2010 09:00
Locul: sediul Primariei Ciolpani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE, REPREZENTANTII/IMPUTERNICITII FIRMELOR OFERTANTE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEUS, NR 6, SECT 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic-primaria ciolpani
Adresa postala:  strada Manastirea Tiganesti, nr. 132, Localitatea:  Ciolpani, Cod postal:  077050, Romania, Tel. 0212668045, Email:  [email protected], Fax:  0212668045
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.06.2010 12:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer