Licitatie Publica - CONTRACT DE LUCRARI
Anunt de participare numarul 54511/03.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CENTRUL DE EXECUTIE BUGETARA - SCOLI GENERALA HUNEDOARA
Adresa postala: BD. CORVIN 14, Localitatea: Hunedoara, Cod postal: 331036, Romania, Punct(e) de contact: ELENA SANC, Tel.0254717559, Email: [email protected], Fax: 0254717559
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE LUCRARI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: SCOALA GENERALA NR.9 HUNEDOARA, STR.TRANDAFIRILOR NR.10
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
INLOCUIREA USILOR DIN LEMN CU USI DIN PVC CULOARE ALBA
INLOCUIREA PLACAJELOR DIN FAIANTA LA PERETI
PARDOSELI DIN GRESIESCHIMBAREA OBIECTELOR SANITARE LAVOARE SI WC-URI IN GRUPURILE SANITARE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45421000-4 - Lucrari de tamplarie (Rev.1)
45332400-7-Lucrari de instalare de echipamente sanitare (Rev.1)
45432000-4-Lucrari de montare de acoperitoare de podea si de pereti si lucrari de tapetare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
INLOCUIREA USILOR DIN LEMN CU USI DIN PVC CULOARE ALBA
INLOCUIREA PLACAJELOR DIN FAIANTA LA PERETI
PARDOSELI DIN GRESIE
SCHIMBAREA OBIECTELOR SANITARE LAVOARE SI WC-URI IN GRUPURILE SANITARE.
Valoarea estimata fara TVA: 41, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 1% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VIRAMENTE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
NU ESTE CAZUL
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE DATA IN TEMEIUL ART.180-181 DIN ORDONANTA DE URGENTA NR.34/2006 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATII PRIVIND CIFRA DE AFACERI IN DOMENIUL DE ACTIVITATE AFERENT OBIECTULUI
CONTRACTULUI; BILANT CONTABIL
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA CU LUCRARILE EXECUTATE IN ULTIMII 5 ANI INSOTITA DE CERTIFICARI DE BUNA EXECUTIE
PENTRU CELE MAI IMPORTANTE LUCRARI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.06.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.06.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 26.06.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.06.2008 14:00
Locul: SCOALA GENERALA NR.1 HUNEDOARA, BD.CORVIN NR.14
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.06.2008 13:11