Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de lucrari


Anunt de participare numarul 35206/09.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Psihiatrie Prof. Dr. Alexandru Obregia
Adresa postala: Sos. Berceni nr.10, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041902, Romania, Punct(e) de contact: Andreea Petanca, Tel.021/334.90.69, Email: [email protected], Fax: 021/334.90.69
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de lucrari
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Sos. Berceni nr. 10-12, Sector 4, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de lucrari - demolare cos de fum si inchiderea crematoriului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45111100-9 - Lucrari de demolare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
demolare cos de fum si inchiderea crematoriului
Valoarea estimata fara TVA: 3, 380, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare - 25000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
sursa de finantare: Ministerul Sanatatii Publice si Casa de Asigurari de Sanarate a Municipiului Bucuresti
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta; Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului + Autorizatie de functionare, in original sau copie legalizata;Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil pe anii 2005-2006, vizat si inregistrat de autoritatile competente, cu axexele conturilor de profit si pierderi;
Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, valabile la data organizarii procedurii; Certificat de atestare fiscala, valabil la data organizarii procedurii; 2 contracte in valoare de peste 2.500.000 lei, certificate de MLPAT ( finalizate );
Demonstrarea cu contracte a finalizarii a cel putin unei lucrari asemanatoare cu valoare cel putin egala cu cea licitata;
Cifra medie de afaceri a ultimilor 3 ani sa fie mai mare de 15.000.000 RON; Nota : Cifra medie de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin doua ori mai mare decat valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit. Neindeplinirea acestei cerinte atrage eliminarea oferte.
Lichiditate generala ( active circulante / total pasiv x 100 ), cerinta minima incadrarea valorii indicatorului peste procentul de 100%;Solvabilitate patrimoniala ( capital propriu / total pasiv x 100% ) cerinta minima incadrarea indicatorului peste procentul de30 %
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari din ultimii 5 ani;Nota: Se solicita cel putin 1 lucrare similara ca volum de lucrari si apropiata ca valoare de lucrarea ce se liciteaza. Neindeplinirea acestei cerinte atrage eliminarea ofertei.
Minim 3 recomandari inregistrate, semnate si stampilate de inspectoratul in constructii;Declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele din dotare, informatii cu personalul tehnic de specialitate si asigurarea calitatii;Certificarea sistemului calitatii;Jurnalul asigurarii calitatii; Mentinerea perioadei de garantie pentru lucrarile executate minim 2 ani- prezentarea neconformitatiilor care eu dus la refacerea lucrarilor sau amanarii PV de receptie in ultimii 3 ani;
Ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si a calitatilor profesionale ale acestuia; Declaratie pe propria raspundere a ofertantului privind respectarea legislatiei muncii si a normelor de protectie a muncii in conformitate cu legislatia in vigoare; Declaratie pe propria raspundere a ofertantului privind respectarea normelor de mediu si protectie a mediului in conformitate cu legislatia in vigoare. Trebuie sa prezinte dovada ca are implementat un sistem de management de mediu in conformitate cu ISO 14004/2005. In situatia in care ofertantul nu detine un certificat de mediu in conformitate cu prevederile art.194 lit.b din Legea 337/2006 de aprobare a OUG 34/2006, are obligatia de a prezenta probe/dovezi prin care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului in concordanta cu ISO 14004/2005.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.11.2007 15:30
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: documentatia se va cumpara de la SC. PROIECT BUCURESTI SA, str. Vasile Alecsandri, nr. 4, sector 1
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.11.2007 15:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 22.01.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.11.2007 11:00
Locul: Directia spitalului
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
la deschiderea ofertelor pot participa doar reprezentantii firmelor pe baza de imputernicire scrisa, semnata si stampilata
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala: str.Stavropoleos , nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104642, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos. Oltenitei, nr. 107-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.021/3223564, Fax: 021/3221240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Cabinet de avocatura Radu Petru Pricop
Adresa postala: C-dul Lascar Catargiu , nr. 12, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010671, Romania, Tel.021/3112688, Email: [email protected], Fax: 021/311.2686
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.10.2007 14:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer