Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de lucrari avand ca obiect constructia sistemului de alimentare cu apa a satelor Corbasca, Scarisoara, Rogoaza, Valcele, Marvila si Bacioi, Comuna Corbasca, jud. Bacau


Anunt de participare numarul 82875/21.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Corbasca (Consiliul Local Corbasca)
Adresa postala: Corbasca, Localitatea: Corbasca, Cod postal: 607120, Romania, Punct(e) de contact: Primar Mariana Podaru, Tel.0234283 015, Email: [email protected], Fax: 0234 283 015, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de lucrari avand ca obiect constructia sistemului de alimentare cu apa a satelor Corbasca, Scarisoara, Rogoaza, Valcele, Marvila si Bacioi, Comuna Corbasca, jud. Bacau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Satele Corbasca, Scarisoara, Rogoaza, Valcele, Marvila si Bacioi din cadrul Comunei Corbasca, jud. Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de lucrari avand ca obiect constructia sistemului de alimentare cu apa a satelor Corbasca, Scarisoara, Rogoaza, Valcele, Marvila si Bacioi din cadrul Comunei Corbasca, jud. Bacau
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Constructia unui sistem de alimentare cu apa a 6 sate din Comuna Corbasca, jud. Bacau
Valoarea estimata fara TVA: 2, 852, 958RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 45.000 lei. Cuantumul garantiei de buna executie este de 8% din valoarea totala a contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, in baza O.G. nr. 7/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaritie privind eligibilitatea
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006
- pt. persoane juridice romane: copie sau original dupa certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial ulterior datei de 17.07.2009
- pt. persoane fizice romane: copie dupa autorizatia de functionare/alte echivalente
- pt. persoane juridice/fizice straine: copie legalizata dupa documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra de afaceri medie anuala in ultimii 3 (trei) ani
2. Existenta resurselor financiarepentru a realiza cashflow-ul de executie a lucrarii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca cifra de afaceri medie anuala realizata in ultimii 3 (trei) ani este de cel putin 2.000.000 Euro.2. scrisoare de bonitate, eliberata ulterior datei de 10.08.2009, prin care sa ateste ca: a) nu figureaza in baza de date a CIP cu incidente de plati cu CEC-uri, cambii si/sau bilete la ordinb) are resurse proprii (depozite) si/sau linii de credite si/sau finantari in curs de derulare in valoare totala de cel putin 570.000 lei sau echivalentul acesteia in euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
2. Declaratie privind personalul de specialitate, insotita de CV-uri si copii dupa atestate
3. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, insotita de copii dupa actele justificative privind forma de detinere
4. Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.5. Declaratie din care sa rezulte ca la elaborarea ofertei, operatorul economic a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a indeplinit in ultimii 5 ani: a) cel putin un contract, in calitate de contractant unic, care a avut ca obiect executia unor lucrari de tipul celor care fac obiectul prezentei proceduri a carui valoare este mai mare sau egala cu 850.000 lei, fara TVA;b) in cadrul unui contract, care a avut ca obiect executia unor lucrari de tipul celor care fac obiectul prezentei proceduri, obligatii exclusiv in sarcina sa reprezentand lucrari in valoare mai mare sau egala cu 850.000 lei, fara TVA.2. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune sau a obtinut angajamentul de participare pentru cel putin: - un responsabil cu executia lucrarii (seful de santier) cu o experienta in domeniul constructiilorde minim 10 ani- un responsabil cu controlul tehnic de calitate (RCTC) autorizat, conform dispozitiilor legale in vigoare, in domeniul lucrari si retele de alimentari cu apa si canalizare, imbunatatiri funciare- unresponsabil tehnic cu executia lucrarii (RTE) autorizat, conform dispozitiilor legale in vigoare, in domeniul constructii edilitare si de gospodarie comunala .3. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune, indiferent de forma de detinere (proprietate, inchiriere) de cel putin: -2 (doua) utilaje de sapat/incarcat;
-2 (doua) utilaje de nivelat;
- 2 (doua) aparate de sudura pentru teava de polietilena de inalta densitate;
- 2 (doua) mijloace de transport (autobasculante) cu o capacitate de peste 3, 5 t.4.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.08.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.08.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.10.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.08.2009 13:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor pot fi prezenti la sedinta de deschidere a ofertelor cu prezentarea unor imputerniciri scrise.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Sectia de contencios administrativ a Tribunalului Bacau
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr. 4, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Tel.0234.51.44.19, Email: [email protected], Fax: 0234.52.52.11
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor art. 256 indice 2 si art. 281 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Corbasca
Adresa postala: Comuna Corbasca, jud. Bacau, Localitatea: Corbasca, Cod postal: 607120, Romania, Tel.0234/283015, Email: [email protected], Fax: 0234/283015
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2009 23:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer