Licitatie Publica - Contract de lucrari avand ca obiect elaborare proiect tehnic, lucrari de executie si dotare in cadrul proiectului intitulat : Proiect integrat FEADR, Masura 322
Anunt de participare numarul 117633/22.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ROSIA Jud Bihor
Adresa postala: Rosia, nr. 397, Judetul Bihor, Localitatea: Rosia, Cod postal: 417425, Romania, Punct(e) de contact: Bonca Florin, Tel. 0259/325214, In atentia: domnului Primar, Email: [email protected], Fax: 0259/325214, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de lucrari avand ca obiect elaborare proiect tehnic, lucrari de executie si dotare in cadrul proiectului intitulat : Proiect integrat FEADR, Masura 322
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Rosia, Judetul Bihor, Romania
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare proiect tehnic, lucrari de executie si dotare in cadrul proiectului FEADR, masura 322, intitulat : Proiect integrat FEADR, Masura 322
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45215200-9-Constructie de cladiri pentru servicii sociale (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul contractului de achizitie publica, precum si cantitatea lucrarilor si serviciilor este stabilita in caietul de sarcini, care face parte din documentatia de atribuire si se va preciza in contractul de lucrari ce se va incheia cu ofertantul declarat castigator.
Valoarea estimata fara TVA: 9, 888, 523RON
II.2.2) Optiuni
Da
in conditiile art. 122, lit. i) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 24 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 197.000 lei. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 %, din pretul contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul de lucrari este finantat din Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala, prin Programul National de Dezvoltare Rurala 2007-2013, masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta Declaratia privind eligibilitatea, Formularul nr. 1, in original.
Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare are ca efect respingerea candidaturii, ca inacceptabila.
Se va prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Formularul nr. 2, in original.
Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare are ca efect respingerea candidaturii, ca inacceptabila.
Se va prezenta certificat de cazier fiscal, din care sa rezulta ca candidatul nu asavarsit fapte sanctionate de legile fiscale, financiare, vamale, precum si cele care privesc disciplina financiara, in original sau in copie legalizata.
Certificatul de cazier fiscal trebuie sa fie valabil la data deschiderii candidaturilor.
Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare are ca efect respingerea candidaturii, ca inacceptabila.
Se va prezenta Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, Formularul nr. 3, in original.
Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare are ca efect respingerea candidaturii, ca inacceptabila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta bilantul contabil inregistrat la organul competent sau extrase de bilant pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009). Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare are ca efect respingerea candidaturii, ca inacceptabila.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta o declaratie privind informatiile generale si cifra de afaceri pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009). Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri de cel putin 19.700.000 lei.In cazul in care, candidatul nu are bilant pentru acesti ani, deoarece a fost infiintat ulterior, cifra medie de afaceri se va raporta la anii in care a avut obligatia depunerii bilantului contabil. Astfel, daca a fost infiintat in anul 2008, pentru a fi calificat, candidatul trebuie sa aiba, in anii 2008 si 2009, o cifra medie de afaceri de cel putin 19.700.000 lei. Daca a fost infiintat in anul 2009, pentru a fi calificat, candidatul trebuie sa aiba o cifra de afaceri de cel putin 19.700.000 lei in anul 2009. Se va prezenta, in original, Formularul nr. 4.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare are ca efect respingerea candidaturii, ca inacceptabila.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta o lista a lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani, respectiv a serviciilor similare prestate in ultimii 3 ani.Se va prezenta Formularul nr. 5, in original.
Se vor prezenta informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate, care poate fi folosit pentru indeplinirea contractului. Pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sadovedeasca faptul ca, are personal de conducere si personal calificat pentru prestarea serviciilor si executia lucrarilor.Se va prezenta completat Formularul nr. 6 si Formularul nr. 7, in original.
Se va prezenta o declaratie referitoare la dotari, utilaje, echipamente, de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa demonstreze ca poate dispune de echipamentele tehnice pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
Se va prezenta Formularul nr. 8, in original.
Se va prezenta, in original, Formularul nr. 10, prin care ofertantul va specifica subcontractantii, precum si Acordul de subcontractare, conform Formularului nr. 11. In cazul in care, candidatul nu are subcontractanti, se va prezenta Formularul nr. 10, cu mentiunea: ?nu este cazul?.
Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare are ca efect respingerea candidaturii, ca inacceptabila.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta experienta similara, finalizata in ultimii 5 ani, in valoare minima de cel putin 9.888.523 lei, fara TVA.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare are ca efect respingerea candidaturii, ca inacceptabila.Cerinte minime privind personalul candidatului pentru prestarea serviciilor : - arhitect, cel putin 1 persoana, - inginer constructor, cel putin 1 persoana, - inginer instalatii sanitare-termice, cel putin 1 persoana, - inginer instalatii electrice, cel putin 1 persoana, - inginer drumuri si poduri, cel putin 2 persoane. Cerinte minime privind personalul candidatului pentru executia lucrarilor : - manager de proiect, cel putin 1 persoana, - responsabil tehnic cu executia, cel putin 1 persoana, - responsabil tehnic cu executia, cel putin 1 persoana, - inspector protectia muncii si responabil PSI, cel putin 1 persoana, - sef santier proiect ? inginer CFDP, cel putin 1 persoana, - responsabil cu controlul calitatii, cel putin 1 persoana. Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa, cel putin urmatoarele echipamente si utilaje : - statie preparare mixturi asfaltice, 1 buc., - statie preparare betoane de ciment, 1 buc., - laborator de analize si incercari in constructii, gr. II, autorizat, 1 buc., - freza asfalt, 1 buc., - autogreder, 1 buc., - autobetoniera, 1 buc., - autobasculanta, 4 buc., Se va prezenta cert ISO 9001, 14001 sau alt aert echiv
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 6
1. Experienta similara in proiectare de lucrari de infrastructura din ultimii 3 ani. 2. Experienta similara in lucrari de constructii civile, executate in ultimii 5 ani. 3. Cifra medie de afaceri
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.03.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.03.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.03.2011 12:00
Locul: Primaria Comunei Rosia, localitatea Rosia, nr. 397, judetul Bihor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii candidatilor, observatori CVAP Bihor, observatori CRPDRP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul de lucrari este finantat din Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala, prin Programul National de Dezvoltare Rurala 2007-2013, masura 322
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
VI.3) Alte informatii
1. Vizitarea amplasamentului va avea loc, in data de 25.03.2011, ora 12:00.2. Criterii de selectie :1. Exp sim in proiectare de lucrari de infrastr din ult 3 ani. Punct max 35 p Punct ptr crit ?exp sim in proiect de lucr de infrastr, se acorda astfel: - candidatului care prezinta cel mai mare numar de contracte de proiectare de lucrari de infrastructura, (sit pe loc I) 35 p, - candidatului care se sit pe loc II, din pct de ved a numar de contr de proiect de lucr de infrastr, 5p, - candidatului care se sit pe loc III, din pct de ved a numar de contr de proiec de lucr de infrastr 10p- candidatului care se sit pe loc IV si urm, din p.d.v numar de contr de proiect de lucr de infrast 5 p.2. Exp sim in lucr de constr civ, execut in ult 5 ani. Punct max 35 p Punct ptr crit exp sim in lucr de constr civ se acorda astfel: - contractul sim cu val mai mare sau eg cu 1.182.791 lei, fara TVA si mai mica sau eg cu 2.182.791 lei, fara TVA, din ult 5 ani, 5 p, - contractul sim cu val mai mare de 2.182.791 lei, fara TVA si mai mica sau eg cu 3.182.791 lei, fara TVA, din ult 5 ani? 15 p, - contractul sim cu val mai mare de 3.182.791 lei, fara TVA, din ult 5 ani, ? 35 p, - candidatii care dem o exp sim in lucr de constr civ, mai mica decat 1.182.791 lei, fara TVA, 0 p.3. Cifra medie de afaceri. Punctajul pentru criteriul ?cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani ? se acorda astfel: - pentru cifra medie de afaceri cea mai mare (aflat pe locul I in ierarhie) se acorda ? 30 puncte, - pentru cifra media de afaceri aflat pe locul II in ierarhie, se acorda - 20 puncte, - pentru cifra media de afaceri aflat pe locul III in ierarhie, se acorda - 10 puncte, - pentru cifra media de afaceri aflat pe locul IV si urmatoarele, se acorda - 5 puncte.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului considerat nelegal, conform art. 256^2, alin. 1, lit. b) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Rosia
Adresa postala: Rosia, nr. 397, Localitatea: rosia, Cod postal: 417425, Romania, Tel. 0259 / 325 214, Email: [email protected], Fax: 0259 / 325 214
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.03.2011 16:24