Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de lucrari avand ca obiect elaborare proiect tehnic si lucrari de executie pentru proiectul FEADR, masura 322, intitulat ?Proiect integrat de dezvoltare locala a comunei Balc, judetul Bihor?


Anunt de participare numarul 114169/17.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BALC (PRIMARIA )
Adresa postala:  LOC. BALC, str. PETOFI SANDOR, nr. 48, Localitatea:  Balc, Cod postal:  417040, Romania, Punct(e) de contact:  ARSENIE MAROSAN, Tel. 0259/326332, Email:  [email protected], Fax:  0259/326330, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de lucrari avand ca obiect elaborare proiect tehnic si lucrari de executie pentru proiectul FEADR, masura 322, intitulat ?Proiect integrat de dezvoltare locala a comunei Balc, judetul Bihor?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Balc, judetul Bihor
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de lucrari avand ca obiect elaborare proiect tehnic si lucrari de executie pentru proiectul FEADR, masura 322, intitulat ?Proiect integrat de dezvoltare locala a comunei Balc, judetul Bihor?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45233140-2-Lucrari de drumuri (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul contractului de achizitie publica, precum si cantitatea lucrarilor si serviciilor este stabilita in listele de cantitati, care fac parte din documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 10, 502, 188RON
II.2.2) Optiuni
Da
In conditiile art. 122, lit. i) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 24 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 105021 Lei. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10%, din pretul contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat din Fondul European pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala, prin Programul National de Dezvoltare Rurala 2007-2013, masura 322.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta Declaratia privind eligibilitatea, Formularul nr. 1, in original.Se va prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Formularul nr. 2, in original.Se va prezenta Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, Formularul nr. 3, in original.Certificat de atestare fiscala emis de catre Directia Generala a Finantelor Publice privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat, in original sau in copie legalizata.Certificat de atestare fiscala emis de primaria localitatii unde candidatul isi are sediul, privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul local, in original sau in copie legalizata.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate tipul de servicii si lucrari ce fac obiectul prezentei proceduri, in original sau in copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta o declaratie privind informatiile generale si cifra de afaceri pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009).Se va prezenta scrisoare bancara de confirmare de fonduri, sau echivalent, (de ex. extras de cont, altele asemenea) din care sa rezulta ca, candidatul dispune sau are acces la resurse financiare (lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare echivalente).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri de cel putin 21.000.000 lei. Valoarea minima a fondurilor trebuie sa fie 3.150.656 Lei, pe o perioada de minim 6 luni de la data deschiderii candidaturilor. Din scrisoarea bancara trebuie sa rezulte ca, operatorul economic are probata linia de credit, in scopul indeplinirii contractului, care face obiectul prezentei proceduri. Extrasul de cont trebuie sa fie insotit, de declaratia candidatului, data in forma autentica, prin care se angajeaza sa foloseasca suma respectiva pentru indeplinirea contractului, care face obiectul prezentei proceduri.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta o lista a lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani, respectiv a serviciilor similare prestate in ultimii 3 ani.Se va prezenta Formularul nr. 5, in original.Se vor prezenta informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate, care poate fi folosit pentru indeplinirea contractului.Se va prezenta completat Formularul nr. 6, Formularul nr. 7 si Formularul nr. 8, in original.Se va prezenta o declaratie referitoare la dotari, echipamente tehnice, etc. de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului. Se va prezenta Formularul nr. 9, in original.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta unul sau mai multe contracte de servicii similare de proiectare tehnica pentru modernizare drumuri, a caror valoare cumulatasa fie de cel putin 124.665 lei , fara TVA.Se vor prezenta unul sau mai multe contracte de servicii similare de proiectare tehnica pentru canalizare si statie de epurare, a caror valoare cumulatasa fie de cel putin 57.207 lei, fara TVA.Se vor prezenta unul sau mai multe contracte de servicii similare de proiectare tehnica pentru realizare de retele de alimentare cu apa, a caror valoare cumulatasa fie de cel putin 48.048 lei, fara TVA.Se vor prezenta unul sau mai multe contracte de servicii similare de proiectare tehnica in domeniul contructiei de cladiri, a caror valoare cumulatasa fie de cel putin 28.940 lei, fara TVA.Se vor prezenta unul sau mai multe contracte de lucrari similare in domeniul modernizare drumuri. Experienta similara (un singur contract sau mai multe contracte) a caror valoare cumulatasa fie de cel putin 5.133.108 lei, fara TVA.Se vor prezenta unul sau mai multe contracte de lucrari similare in domeniul realizare de retele de alimentarecu apa. Experienta similara (un singur contract sau mai multe contracte) a caror valoare cumulatasa fie de cel putin 1.668.490 lei, fara TVA.Se vor prezenta unul sau mai multe contracte de lucrari similare in domeniul canalizare si statie de epurare. Experienta similara (un singur contract sau mai multe contracte) a caror valoare cumulatasa fie de cel putin 2.440.463 lei, fara TVA.Se vor prezenta unul sau mai multe contracte de lucrari similare in domeniul constructii de cladiri. Experienta similara (un singur contract sau mai multe contracte) a caror valoare cumulatasa fie de cel putin 803.611 lei, fara TVA. CertificatISO 9001 sau echivalent si respectivISO 14001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
1Experienta similara in domeniul lucrari de modernizare drumuri in ultimii 5 ani-45 puncte, 2Capacitatea financiara de sustinere a lucrarii-30 puncte, 3Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani-25 puncte.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3784 din 23.11.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.01.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.01.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.01.2011 11:00
Locul: Primaria Comunei Balc, str. Petofi Sandor, nr. 48, judetul Bihor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali sau imputernicitii candidatilor, observatori APDRP, observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Vizitarea amplasamentului va avea loc in data de 26.01.2011, ora 12, 00.SF-urile se pot ridica in format electronic de la sediul Primariei Balc, str. Petofi Sandor, nr. 48, Localitatea: Balc
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr.6, Sector 3 , Localitatea: Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului considerat nelegal, conform art. 256?2, alin. 1, lit. b) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Balc
Adresa postala:  Comuna Balc, str. Petofi Sandor, nr. 48, Localitatea: Balc, Localitatea:  Balc, Cod postal:  417040, Romania, Tel. 0259/326332, Email:  [email protected], Fax:  0259/326330, Adresa internet (URL):  www.primaria-balc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.01.2011 13:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer