Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de lucrari avand ca obiect elaborare proiect tehnic si lucrari de executie pentru proiectul FEADR : ?Modernizare drumuri agricole de exploatatie, Comuna Tarcea, Judetul Bihor?


Anunt de participare numarul 122126/27.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta Bagdasar-Arseni
Adresa postala:  Sos. Berceni nr.10-12, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041914, Romania, Punct(e) de contact:  Cristina Tutu, Tel. 334.30.54, Email:  [email protected], Fax:  334.73.87, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MOBILIER MEDICAL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL CLINIC DE URGENTA BAGDASAR ARSENISos.Berceni 12,
BUCURESTI - 041915,
Sector 4
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 497, 705.84 si 34, 418, 728.16RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MOBILIER MEDICAL CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33192000-2 - Mobilier medical (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
MOBILIER MEDICAL CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 497, 705.84 si 34, 418, 728.16RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare repr 1 % din valmaxim estimata fara TVA si anume Lotul 1 = 74092.48 lei; Lotul 2 = 270094.80 lei;GARANTIE BUNA EXECUTIE 5% DIN VAL CONTR SUBSECVENT
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;Declaratie pe proprie raspundere privindparticiparea la licitatie cu oferta independenta ;. Certificat constatator emis de O.N.R.C din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (firmei), specific acestei achizitii publice , emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor; copie stampilata conform cu originalul
2. Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C.- copie stampilata conform cu originalul
3. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, eliberat de Consiliul local teritorial, fara datorii la bugetul de stat inscrise la Sectiunea A, ; in copie certificata pentru conformitate cu originalul.
4. Certificat de atestare fiscala (valabil la data depunerii ofertei) cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, emis de autoritatea competenta? cu precizarea fara restante , ; in copie certificata pentru conformitate cu originalul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta Documente din care sa rezulte originea produselor livrate Ofertantul va face dovada ca producatorul/ii produselor prezentate in oferta are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform standardului SR-EN-ISO-9001:2008 (sau echivalent) pentru domeniul in care se incadreaza obiectul prezentei achizitii.Se vor prezenta copii certificate conform cu originalul, cu semnatura si stampila, a certificatului emis de organisme independente acreditate, in termenul de valabilitate mentionat de emitent;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Termenul estimat de incepere a licitatiei electronice 20.07.2011Numarul de runde ale licitatiei: 1Durata unei runde de licitatie: 1 zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.07.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.07.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.07.2011 12:00
Locul: Spitalul Clinic de Urgenta Bagdasar - Arseni
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII LEGALI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR STAVRAPOLEOS NR, 6 SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  : 030084, Romania, Tel. 021.310.4641, Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Art. 256 din OUG nr. 34/2006 cu completari si modificari ulterioare: 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC AL SPITALULUI CLINIC DE URGENTA BAGDASAR-ARSENI
Adresa postala:  SOS BERCENI NR.10-12 SECTOR 4, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  041915, Romania, Tel. 021.334.73.50, Fax:  021.334.73.50
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2011 18:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer