Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de lucrari avand ca obiect elaborare proiect tehnic si lucrari de executie pentru proiectul FEADR, masura 322, ........


Anunt de participare numarul 93719/03.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA TAMASEU-ROSIORI
Adresa postala: TAMASEU, NR. 149, Localitatea: Tamaseu, Cod postal: 417056, Romania, Punct(e) de contact: SZUCS FERENC, Tel.0259458553, Email: [email protected], Fax: 0259458580, Adresa internet (URL): www.tamaseu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de lucrari avand ca obiect elaborare proiect tehnic si lucrari de executie pentru proiectul FEADR, masura 322, ........
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Tamaseu si Comuna Rosiori, judetul Bihor
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizare si asfaltare strada principala in localitatea Tamaseu, Modernizare si asfaltare strazi in comuna Rosiori, Infiintarea si dotarea centrului social pentru ingrijirea de batrani din localitatea Rosiori, Canalizare si statie de epurare a localitatilor Parhida, Niuved, comuna Tamaseu, Alimentare cu apa a localitatilor Niuved, Parhida in comuna Tamaseu, Reabilitarea caminului cultural din comuna Tamaseu, Renovarea cladirii Primariei in comuna Rosiori
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45215200-9-Constructie de cladiri pentru servicii sociale (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul contractului de achizitie publica, precum si cantitatea lucrarilor si serviciilor este stabilita in caietul de sarcini, care face parte din documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 20, 363, 864RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 400.000 lei. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10%, din pretul contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul de lucrari este finantat din Fondul European pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala, prin Programul National de Dezvoltare Rurala 2007-2013, masura 322.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta Declaratia privind eligibilitatea, Formularul nr. 1, in original.
Se va prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Formularul nr. 2, in original.
Se va prezenta Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, Formularul nr. 3, in original.
Certificat de atestare fiscala emis de catre Directia Generala a Finantelor Publice privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat, in original sau in copie legalizata.
Certificat de atestare fiscala emis de primaria localitatii unde candidatul isi are sediul, privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul local, in original sau in copie legalizata.
Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere, in forma autentica, in original, din care sa rezulte ca ofertantul nu figureaza ca debitor la organele fiscale competente din tara de origine.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate tipul de servicii si lucrari ce fac obiectul prezentei proceduri, in original sau in copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta bilantul contabil inregistrat la DGFP sau extrase de bilant pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008). Pentru a fi calificat ofertantul va trebui sa demonstreze ca a inregistrat profit in ultimii trei ani.
Se va prezenta o declaratie privind informatiile generale si cifra de afaceri pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008).
Se va prezenta scrisoare bancara de confirmare de fonduri, sau echivalent, (de ex. extras de cont, altele asemenea) din care sa rezulta ca, candidatul dispune sau are acces la resurse financiare (lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare echivalente).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri de cel putin 40.000.000 lei.Nivelul indicatorului financiar "lichiditate generala" trebuie sa fie 100%.Valoarea minima a fondurilor trebuie sa fie 30% din valoarea estimata a contractului, fara TVA, pe o perioada de minim 6 luni de la data deschiderii candidaturilor. Din scrisoarea bancara de confirmare de fonduri trebuie sa rezulta ca, suma respectiva va fi folosita in scopul indeplinirii contractului, care face obiectul prezentei proceduri. Extrasul de cont trebuie sa fie insotit, de declaratia candidatului, data in forma autentica, prin care se angajeaza sa foloseasca suma respectiva pentru indeplinirea contractului, care face obiectul prezentei proceduri.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta o lista a lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani, respectiv a serviciilor similare prestate in ultimii 3 ani.
Se va prezenta Formularul nr. 5, in original.
Se vor prezenta informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate, care poate fi folosit pentru indeplinirea contractului.
Se va prezenta completat Formularul nr. 6, Formularul nr. 7 si Formularul nr. 8, in original.
Se va prezenta o declaratie referitoare la dotari, echipamente tehnice, etc. de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului. Se va prezenta Formularul nr. 9, in original.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta cel putin 5 contracte de lucrari similare in domeniul modernizare drumuri. Experienta similara (un singur contract sau mai multe contracte) trebuie sa fie in valoare minima de 6.300.000 lei, fara TVA.Se vor prezenta cel putin 5 contracte de lucrari similare in domeniul realizare retea de apa si canalizare. Experienta similara (un singur contract sau mai multe contracte) trebuie sa fie in valoare minima de cel putin 5.950.000 lei, fara TVA.Se vor prezenta cel putin 5 contracte de lucrari similare in domeniul constructii de cladiri. Experienta similara (un singur contract sau mai multe contracte) trebuie sa fie in valoare minima de cel putin 7.490.000 lei, fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 51/ 2009
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
Experienta similara in domeniul lucrari de modernizare drumuri, executate (finalizate si receptionate) in ultimii 5 ani. Punctaj maxim 20 punctePunctajul pentru criteriul experienta simil
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
20%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie a proiectului tehnic
30%
Descriere: Componenta tehnica 1
3.
Tehnologia propusa pentru solutiile tehnice
25%
Descriere: Componenta tehnica 2
4.
Planul calitatii
25%
Descriere: Componenta tehnica 3
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
99/19.01.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.02.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.02.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.02.2010 11:00
Locul: Primaria Comunei Tamaseu, Tamaseu, nr. 149, judetul Bihor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali sau imputernicitii candidatilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul de lucrari este finantat din Fondul European pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala, prin Programul National de Dezvoltare Rurala 2007-2013, masura 322
VI.3) Alte informatii
Documentatia tehnica, se poate solicita la sediul autoritatii contractante
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bihor
Adresa postala: Parcul Traian nr. 10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.(+4) 0259 414 896, Email: [email protected], Fax: (+4) 0259 414 484, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Tamaseu-Rosiori
Adresa postala: nr. 149, Localitatea: Tamaseu, Cod postal: 417056, Romania, Tel.0258458553, Email: [email protected], Fax: 0259 458580, Adresa internet (URL): www.tamaseu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.02.2010 08:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer