Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de lucrari avand ca obiect: Extindere retele de alimentare cu apa, canal menajer si canal pluvial, zona prelungire b-dul Mihai Viteazu, comuna Selimbar


Anunt de participare numarul 127198/29.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Selimbar (Primaria comunei Selimbar Jud Sibiu)
Adresa postala:  str. Mihai Viteazu, nr.164, Localitatea:  selimbar, Cod postal:  557260, Romania, Punct(e) de contact:  Alexandru Marinca, Tel. 0269 560001, In atentia:  Alexandru Marinca, Email:  [email protected], Fax:  0269 560295, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de lucrari avand ca obiect: Extindere retele de alimentare cu apa, canal menajer si canal pluvial, zona prelungire b-dul Mihai Viteazu, comuna Selimbar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Selimbar , jud Sibiu zona prelungire b-dul M. Viteazu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de lucrari avand ca obiect: Extindere retele de alimentare cu apa, canal menajer si canal pluvial, zona prelungire b-dul Mihai Viteazu, comuna Selimbar
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232130-2-Lucrari de constructii de canalizari de ape pluviale (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Domeniul contractului: Lucrari de extindere retele de alimentare cu apa, canal menajer si canal pluvial, zona prelungire b-dul Mihai Viteazu, comuna Selimbar
Valoarea estimata fara TVA: 1, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in suma fixa de 20.000 lei.Pt.ofertanti din categ. IMM (cf.Lg. 346/2004, cu modif. ulterioare), gar. de part. se constituie in procent de 50%, respectiv in suma de: 10.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea(Formular 1A) , Declaratie privind calitatea de participant la procedura (formular 1E), Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta (formular 1B)(valabile a data deschiderii ofertelor) in original sau copie« conform cu originalul ».
Persoanele juridice straine ;doc. edificatoare pentru dovedirea eligib. ? eliberate de autoritati ale tarii de origineprin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Documentele vor fi prezentate in original sau copie, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Certificat constatator, in original, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor de ORC. Certificat de inregistrare eliberat de Ministerul Justitiei ?OficiulRegistruluiComertuluidepelangaTribunal ? copie ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3ani.(formular 1C)Documentele vor fi prezentate in limba romana, sau insotite deo traducere autorizata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrelor de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie de cel putin 2.000.000 leiPrin exceptie, in cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) cifra de afaceripoate fi demonstrata doar inprocentde50%din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante publice sau private(formulare 1D)2.Formular 12H : Lista privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluiIn cazul in care echipamentele tehnice nu sunt in proprietatea ofertantului si vor fi inchiriate, ofertantul trebuie sa nominalizeze proprietarul acestora si sa prezinte contractul incheiat in acest sens.3.Lista personalului calificat angajat si al cadrelor de conducere (Formularul G)Se va prezenta o declaratie care sa contina informatii privind numarul mediu al personalului in ultimii 3 ani, informatii referitoare la numarul si pregatirea cadrelor de conducere si personalul tehnic si de specialitate responsabil pentru executia lucrarilor.Din documentele prezentate este obligatoriu sa reiasa ca ofertantul dispune de personal necesar indeplinirii contractului de lucrari in corespondenta cu prescriptiile tehnice solicitate si cu obiectul contractului.
In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se considera indeplinita cumulat.
- Copie dupa certificatul prin care se atesta ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul SR EN ISO 9001 :2001 (ISO 9001 :2000) -in termenul de valabilitate mentionat de emitent sau altele echivalente
-Declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestuia (Formular 12G) Pentru orice subcontractant se va prezenta Formularul privindinformatiile generale
-Acord de asociere (daca e cazul)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul are obligatia de a face dovada executarii in ultimii 5 ani a unorlucrari similare: -lucrari de retele de alimentare cu apa, cu o valoare cel putin egala 200.000 lei (fara TVA)- lucrari de canalizare menajera cu o valoare cel putin egala 500.000 lei (fara TVA)- lucrari de canalizare pluviala cu o valoare cel putin egala 400.000 lei (fara TVA) .. Se vor prezenta contractele in copieinsotite de recomandari si de procesele verbale de receptie la terminarealucrarilor.Ofertantul trebuie sa faca dovada existentei cel putin a urmatoarelor masini, utilaje, echipamente: -- buldo excavator ? 2 buc- autobasculanta - 2 buc- palplanse sprijiniri ? minim 6 m- motopompe ? 2 buc- masina taiat asfalt ? 1 buc- mai compactor ? 1 buc- aparat de sudura polietilena?cap la cap? ? 1 bucPersonalul propus pentru administrarea si executia Contractului trebuie sa indeplineasca cel putin urmatoarele cerinte: -Responsabil tehnic cu executia? Se va prezenta CV si autorizatie RTE valabila la data deschiderii ofertei.- Responsabil cu asigurarea si controlul calitatii lucrarilor (CQ) in domeniullucrari tehnico-edilitare, alimentare cu apa si canal ? Se va prezenta CV si numirea in functie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.08.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.08.2011 12:00
Locul: Sala de sedinte a Primariei comunei Selimbar, Str. Mihai Viteazu, nr.164, Selimbar, jud. Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare operator economic poate fi reprezentat oficial in fata comisiei de evaluare de persoana imputernicita (pe baza de imputernicire si act de identitate)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii se pot depune la CNSC intr-un termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului atacat.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Selimbar
Adresa postala:  str. M. Viteazu, nr.164, Localitatea:  Selimbar, Cod postal:  557260, Romania, Tel. 0269/560001, Email:  [email protected], Fax:  0269/ 560295
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.07.2011 16:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer