Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de lucrari avand ca obiect proiectarea si executia ob. de inv. : ?Bloc de locuinte sociale cu 90 de apartamente in Municipiul Carei, judetul Satu Mare?


Anunt de participare numarul 102647/23.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Carei
Adresa postala:  1 Decembrie 1918 nr.17, Localitatea:  Carei, Cod postal:  445100, Romania, Punct(e) de contact:  Dorel Petru Oprea, Tel. 0261861660, Email:  [email protected], Fax:  0261861663, Adresa internet (URL):  www.primariacarei.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratia locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de lucrari avand ca obiect proiectarea si executia ob. de inv. : ?Bloc de locuinte sociale cu 90 de apartamente in Municipiul Carei, judetul Satu Mare?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Carei, judetul Satu Mare
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea si executia obiectivului de investitie : ?Bloc de locuinte sociale cu 90 de apartamente in Municipiul Carei, judetul Satu Mare?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectarea si executia obiectivului de investitie : ?Bloc de locuinte sociale cu 90 de apartamente in Municipiul Carei, judetul Satu Mare?, conform caietului de sarcini si studiului de fezabilitate anexat.
Valoarea estimata fara TVA: 35, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
achizitionarea ulterioara de noi lucrari similare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 175000 lei.Garantia de buna executie este 5%fara TVA din prertul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul de lucrari va fi finantat din bugetul local, prin sume alocate anual cu aceasta destinatie, precum si din bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In nume propriu sau in asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: -Declaratia privind eligibilitatea, Formularul nr. 1;
-Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Formularul nr. 2;
-Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, Formularul nr. 3;
-Certificatul de cazier fiscal valabil la data deschiderii candidaturilor;
-Certificat de atestare fiscala emis de catre Ministerul Finantelor;
-Certificat de atestare fiscala emis de primarie;
-Certificat constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: -bilant pentru anii 2007, 2008, 2009, in copie legalizata;
-informatiile generale formular nr.4;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cifra medie de afaceri de cel putin 70.000.000 lei;
-scrisoare bancara de confirmare de fonduri, in valoare de minim 25% din valoarea estimata a contractului, fara TVA., pentru o perioada de 6 luni de la data deschiderii candidaturilor.;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: -Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani Formularul nr. 5;
-Declaratie privind efectivul mediu al personalului angajatFormularul nr. 6;
-Declaratie privind asigurarea tehnica propusa pentru indeplinirea contractului Formular nr.8;
-Declaratie pr. subcontractanti formular nr 10;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Contracte similare cu valoare cumulata de 35000000 lei;
-nominalizati pentru executia: responsabil tehnic cu executie, responsabil protectia munci si PSI, sef santier, responsabil cu controlul calitatii;
-nominalizati pentru proiectare: arhitect, inginer constructor, inginer instalatii sanitare-termice, inginer instalatii electrice, inginer proiectant apa-canal.-Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa, in proprietate, in chirie, sau in leasing, utilajele enumerate in fisa de date.-Certifinate: ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
ordinul anrmap51/2009 art.1
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
-Experienta similara max.30 pct; -Cifra medie de afaceri max.25 pct; -Capacitatea financiara de sustinere a lucrarii max.22 pct;
-Capacitatea tehnica de sustinere a lucrarii max.23 pct.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
25%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie a proiectului tehnic
25%
Descriere: Durata de executie a proiectului tehnic
3.
Tehnologia
25%
Descriere: Tehnologia propusa pentru executia lucrarilor
4.
Planul calitatii
25%
Descriere: Planul calitatii
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
LS01
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.07.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.07.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.07.2010 11:00
Locul: La sediul autoritatii contractante.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentanti candidatilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Contractul de lucrari este finantat din bugetul local, prin sume alocate anual cu aceasta destinatie, precum si din bugetul de stat.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.3104641, Email:  [email protected], Fax:  021.3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Oradea ? Comerciala de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  str. Parcul Traian nr.10, jud.Bihor, ,Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410033, Romania, Tel. 0259-426883, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0259-415903, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatii se pot depune in termen de 10 zile, incepand cu ziua urmatoare a luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Carei ? Consiliul Local Carei- Biroul juridic
Adresa postala:  str. 1 Decembrie 1918, nr.17, jud. Satu Mare, Localitatea:  Carei, Cod postal:  445100, Romania, Tel. 0261-861661, Email:  [email protected], Fax:  0261-861663, Adresa internet (URL):  www.primariacarei.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.06.2010 11:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer