Licitatie Publica - Contract de lucrari avand ca obiect servicii de proiectare: proiect tehnic, detalii de executie, asistenta tehnica din partea proiectantului si lucrari de executie pentru proiectul FEADR, masura 322, intitulat ?Modernizare drumuri si strazi in comuna Boia
Anunt de participare numarul 114026/14.01.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BOIANU-MARE (PRIMARIA COMUNEI BOIANU-MARE)
Adresa postala: nr. 52, Localitatea: Boianu Mare, Cod postal: 417060, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Chis, Tel. +40 259 428 903, Email: [email protected], Fax: +40 259 428 903, Adresa internet (URL): http: //www.primariaboianumare.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de lucrari avand ca obiect servicii de proiectare: proiect tehnic, detalii de executie, asistenta tehnica din partea proiectantului si lucrari de executie pentru proiectul FEADR, masura 322, intitulat ?Modernizare drumuri si strazi in comuna Boianu Mare, Infiintare centru After School in localitatea Pagaia, comuna Boianu Mare, Dotare camin cultural in localitateaPagaia, comuna Boianu Mare?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Boianu Mare
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare: proiect tehnic, detalii de executie, asistenta tehnica din partea proiectantului si lucrari de executie pentru proiectul FEADR, masura 322, intitulat ?Modernizare drumuri si strazi in comuna Boianu Mare, Infiintare centru After School in localitatea Pagaia, comuna Boianu Mare, Dotare camin cultural in localitatea Pagaia, comuna Boianu Mare?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45215200-9-Constructie de cladiri pentru servicii sociale (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Domeniul contractului de achizitie publica, precum si cantitatea lucrarilor si serviciilor sunt stabilite in caietul de sarcini, care face parte din documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 10, 072, 577RON
II.2.2) Optiuni
Da
in conditiile art. 122, lit. i) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 24 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in cuantum de 200.000 lei. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10%, din pretul contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul de lucrari este finantat din Fondul European pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala, prin Programul National de Dezvoltare Rurala 2007 ? 2013, masura 322.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta Formularul nr. 1 - Declaratia privind eligibilitatea, in original.
Se va prezenta Formularul nr. 2 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura, in original.
Se va prezenta certificat cazier fiscal, din carerezulta ca candidatul/ candidatii nu a/ au savarsit fapte sanctionate de legile fiscale, financiare, vamale precum si cele care privesc disciplina financiara, in original sau copie legalizata. Certificatul de cazier fiscal trebuie sa fie valabil la data deschiderii candidaturilor.
Se va prezenta Formularul nr. 3 - Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, in original.
Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare, a declaratiilor si a certificatului de cazier fiscal, are ca efect respingerea candidaturii, ca inacceptabila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta bilantul contabil inregistrat la organul competent sau extrase de bilant pe ultimii trei ani (31.12.2007, 31.12.2008, 21.12.2009), in copie conforma cu originalul.
Se va prezenta, in original, Formularul nr. 4. ? Informatii generale, privind informatiile generale ale ofertantului si cifra de afaceri pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa demonstreze ca a inregistrat profit cumulat pe perioada ultimilor trei ani. Daca ofertantul nu a inregistrat profit urmeaza sa fie descalificat.Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri de cel putin20.100.000 lei.Cerinta referitoare la cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani ramane aceeasi indiferent de anul de infiintare al candidatului.Se vor prezenta, in original, documente (extras de cont, contract de credit, linie de credit aprobata sau alte echivalente) din care sa rezulte faptul ca, candidatul dispune de resurse financiare in valoare de minim 3.021.773, 10 lei, pe o perioada de minim 6 luni de la data deschiderii candidaturilor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta Formularul nr. 5 ? Declaratie privind lista principalelor servicii/ lucrari executate in ultimii 3/ 5 ani.
Se vor prezenta informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate, care poate fi folosit pentru indeplinirea contractului. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa dovedeasca ca are personal de conducere si personal calificat pentru prestarea serviciilor de proiectare: proiect tehnic, detalii de executie, asistenta tehnica din partea proiectantului si pentru executia lucrarilor.Se vor prezenta Formularul nr. 6 ? Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, Formularul nr. 7 ? Personalul candidatului prpopus pentru prestarea serviciilor si anexele acestuia in cazul serviciilor de proiectare, respectiv Formularul nr. 8 ? Personalul candidatului propus pentru executia lucrarilor si anexele acestuia in cazul executiei de lucrari, in original.
Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere referitoare la echipamentele de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In cazul serviciilor de proiectare: proiect tehnic, detalii de executie, asistenta tehnica din partea proiectantului se va prezenta cel putin un contract finalizat in ultimii 3 ani, avand ca obiect proiectarea de constructii civile, precum si proiectare lucrarilor de infrastructura (drumuri), in valoare minima de cel putin 229.834, 00 lei, fara TVA.In cazul executiei de lucrari se va prezenta cel putin un contract finalizat in ultimii 5 ani, avand ca obiect dotare si executie lucrari de constructii civile, precum si executie lucrari de infrastructura (drumuri), in valoare minina de cel putin 9.842.743 lei, fara TVA.Cerinte minime privind personalul candidatului pentru indeplinirea contractului: In cazul serviciilor de proiectare: - arhitect, cel putin 1 persoana, -inginer constructor, cel putin 1 persoana, - inginer instalatii sanitare-termice, cel putin 1 persoana, - inginer instalatii electrice, cel putin 1 persoana, - inginer drumuri si poduri, cel putin 1 persoana.In cazul executiei de lucrari: - responsabil tehnic cu executia atat pentru lucrari de constructii (tip I), cat si pentru lucrari de drumuri (tip II), cel putin 1 persoana, -inspector protectia muncii si responsabil PSI , cel putin 1 persoana, - sef santier ? inginer CFDP, cel putin 1 persoana, - sef punct de lucru ? inginer in constructii, cel putin 1 persoana, - responsabil cu controlul calitatii, cel putin 1 persoana.In cazul executiei de lucrari, trebuie sa se faca dovada ca ofertantul poate dispune de cel putin urmatoarele echipamente si utilaje: - statie preparare mixturi asfaltice, - statie preparare betoane de ciment, -laborator de analize si incercari in constructii, gr. II, - repartizator finisor. Certificat ISO 9001, sau echivalent, certificat ISO 14001, sau echivalent, certificat OHSAS 18001, sau echiv
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
1. Contracte similare incheiate in ultimii 5 ani. 2. Capacitatea financiara de sustinere a lucrarii. 3. Cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani. Pt. detalii, a se vedea pct. VI.3 din anunt
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
834/23.11.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.01.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.01.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.01.2011 14:00
Locul: Primaria Comunei Boianu Mare, localitatea Boianu Mare, nr. 52, Comuna Boianu Mare, Judetul Bihor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii candidatilor, observatori CRPDRP, observatori CVAP Bihor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National de Dezvoltare Rurala 2007 ? 2013, masura 322.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Criterii de selectie1. Contracte similare incheiate in ultimii 5 ani, pentru executie lucrari de constructii civile si infrastructura. Punctaj maxim 35 puncte.Punctajul aferent criteriului ?Contracte similare incheiate in ultimii 5 ani, pentru executie lucrari de constructii civile si infrastructura.? Se acorda astfel: -pentru contracte de executie de lucrari cu valoare mai mare de 9.842.743 lei, fara TVA si mai mica de 11.000.000, 00 lei, fara TVA, se acorda ? 5 puncte.- pentru contracte de executie de lucrari cu valoare mai mare de 11.000.000, 00 lei, fara TVA si mai mica de 13.000.000, 00 lei, fara TVA, se acorda ? 15 puncte.- pentru contracte de executie de lucrari cu valoare mai mare de 13.000.000, 00 lei, fara TVA, se acorda ? 35 puncte.2. Capacitatea financiara de sustinere a lucrarii. Punctaj maxim 35 de punctePunctajul pentru criteriul ?Capacitatea financiara de sustinere a lucrarii?, se acorda astfel: Pentru o capacitate financiara mai mare sau egala cu 3.021.773, 10 lei si mai mica sau egala cu 4.029.030, 80 lei, se acorda ? 5 punctePentru o capacitate financiara mai mare de 4.029.030, 80 lei, si mai mica sau egala cu 5.036.288, 50 lei, se acorda 15 punctePentru o capacitate financiara maimare de 5.036.288, 50 lei, se acorda 35 puncte.3. Cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani. Punctaj maxim ? 30 puncteCifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009).Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri de cel putin20.100.000 lei.Punctajul pentru criteriul ?cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani?, se acorda astfel: - pentru o valoare mai mare sau egala cu 20.100.000 lei si mai mica de 50.000.000 lei, se acorda 10 puncte- pentru o valoare mai mare de 50.000.000 lei si mai mica de 75.000.000 lei, se acorda 20 puncte- pentru o valoare mai mare de 75.000.000 lei, se acorda 30 puncte.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului considerat nelegal, conform art. 256^2, alin. 1, lit. b) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.01.2011 18:40