Licitatie Publica - Contract de lucrari CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE
Anunt de participare numarul 92936/07.01.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA LETCA
Adresa postala: Loc. Letca, com. Letca, nr. 272, jud. Salaj, Localitatea: Letca, Cod postal: 457215, Romania, Punct(e) de contact: PETRU COZMA, Tel.0260634643, Email: [email protected], Fax: 0260634643, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administrtatie publica locala.
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de lucrari CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Letca, localitatea Letca, jud. Salaj
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucraride constructii pentru realizarea sistemului de canalizare ape menajere si statie de epurare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45332000-3 - Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiect canalizare si statie de epurare
Valoarea estimata fara TVA: 3, 653, 535RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 36.500 RonGarantie de buna executie de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare prin fonduri de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori economici au dreptul de asociere, acordul de asociere se va intocmi conform formularului din documentatia de atribuire.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte: - sa fie legal inregistrat- neincadrarea in situatiile prebazute la art. 180 din OUG 34/2006
- neincadrarea in situatiile prebazute la art. 181 din OUG 34/2006
- indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si catre bugetele locale
Operatorul economic trebuie sa aiba obiectul de activitate coresunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului
Documente solicitate:
- Document care dovedeste forma de inregistrare
- Declaratie privind eligibilitatea
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 181
- Certificat constator - buget stat
-Certificat constator - bugete locale
- Certificat constatator emis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008)Se vor prezenta copii ale bilanturilor contabile pe ultimii trei ani incheiati: 2006, 2007, 2008 vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cel putin 7.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lucrari similare executate in ultimii 5 ani.
Personal de specialitate conform documentatiei de atribuire
Se va prezenta formularul 12H-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnicede care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari , 12I - Declaratiile privind efctivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere,
Recomandari din partea beneficiarilor
CV-uri si diplome de studii pentru personalul implicat in executia lucrarilor:
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim 1 contract in valoare de 3.500.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1188
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.01.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.02.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.02.2010 12:00
Locul: Primaria comunei LETCA , Letca nr. 272, judetul SALAJ
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa prin reprezentantii sai legali sau imputerniciti.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Fisa de date a achizitiei poate fi ridicata pe suport hartie si la cerere in format electronic de la sediul autoritatii contractante - PRIMARIA COMUNEI LETCA , LETCA nr. 272, judetul SALAJ, tel./fax 0260-634643 .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
ConsiliulNational de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CLUJ-NAPOCA
Adresa postala: str. DOROBANTILOR nr. 2-4, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400117, Romania, Tel.0264-596110, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cf.art.256^2 din OUG 34/2006, modificata, " 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta ...despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal ..."
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Letca
Adresa postala: Letca nr. 272, Localitatea: Letca, Cod postal: 475215, Romania, Tel.0260634512, Email: [email protected], Fax: 0260634643
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.01.2010 11:23