Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de lucrari "Centrul Regional si Transfrontalier de Prevenire si Interventie in caz de inundatii"


Anunt de participare numarul 31448/07.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TIMIS
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI DIN 1989 NR. 17, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300034, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA GOIA, Tel.0256406362, In atentia: Compartimentului Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: 0256406301, Adresa internet (URL): www.cjtimis.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de lucrari "Centrul Regional si Transfrontalier de Prevenire si Interventie in caz de inundatii"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: pe un amplasamnet situat la 2 km de Timisoara, in dreapta drumului judetean de iesire spre loc. Giroc.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de lucrari pentru proiectul "Centrul Regional si Transfrontalier de Prevenire si Interventie in caz de inundatii" consta in lucrari de reabilitare a 2 cladiri existente, lucari de construire a unei cladiri din structuri usoare, lucrari de amenajare a amplasamentului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45113000-2 - Lucrari de santier (Rev.1)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.1)
45400000-1-Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul de lucrari consta in lucrari de reabilitare a 2 cladiri existente, lucari de construire a unei cladiri din structuri usoare, lucrari de amenajare a amplasamentului pe care va fi localizata investitia.
Valoarea estimata fara TVA: 199, 470EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 5.000 lei.Se constituie prin: scrisoare de garantie bancara, in numerar la casieria CJT sau in contul autoritatii.Garantia de buna executie: 5%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat din fonduri PHARE CBC 2004 RO-HU.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Grupul de operatori economici isi va prezenta asocierea sub forma unui contract de asociere, iar in cazul in care oferta este castigatoare, sub forma legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata;Certificat constatator ORC si copie CUI.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2006, vizat si inregistrat de organele competente;Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri sa aiba o valoare cel putin egala sau mai mare decat 1.661.600 lei sau 500.000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;Declaratie privind utilajele;Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii;subcontractantii;recomandari;standarde de asigurare a calitatii;declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Principalele lucrari executate in ultimii 5 ani sa aiba o valoarea cumulata cel putin egala sau mai mare decat 1.661.600 lei sau 500.000 euro;cel putin 2 recomandari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Durata de executie
5%
Descriere:
3.
Caracteristici privind nivelul calitativ sau tehnic al lucrarii
25%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: Costul documentatiei se achita in numerar la casieria CJT.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.10.2007 11:00
Locul: Consiliul Judetean Timis, cam. 327-328, Bv. Revolutiei 1989 nr.17, Timisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pot participa la deschiderea ofertelor cu imputernicire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul de lucrari face parte din programul PHARE CBC 2004 RO-HU.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Achizitii Publice
Adresa postala: Bv. Revolutiei 1989 nr. 17, camera 327-328, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300034, Romania, Tel.0256/406362, Email: [email protected], Fax: 0256/406301, Adresa internet (URL): www.cjtimis.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2007 11:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer