Licitatie Publica - Contract de lucrari de consolidare si restaurare biserica si incinta
Anunt de participare numarul 9680/12.04.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Parohia "Bucur Ciobanul" Bucuresti
Adresa postala: Str. Radu Voda nr. 33, sector 4 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 222222, Romania, Punct(e) de contact: Ionut Barbulescu, Tel.0724506843, Email: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Lacas de cult
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de lucrari de consolidare si restaurare biserica si incinta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Biserica Bucur Ciobanul, Str. Radu Voda nr. 33, sector 4, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de consolidare si restaurare biserica si incinta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de consolidare si restaurare biserica si incinta
Valoarea estimata fara TVA: 1, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 07.06.2007 pana la 28.11.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 20 000 RON.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari este de10% din valoarea totala cu TVA a acestuia.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare a contractului ce urmeaza a fi atribuit: bugetul de stat, cf. Anexei nr. 3/27/02b la bugetul Ministerului Culturii si Cultelor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Autorizatie de la Ministerul Culturii pentru efectuarea lucrarilor de patrimoniu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care dovedesc inregistrarea
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataa impozitelor si taxelor catre stat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Scrisoare de bonitate bancara, Lista cuprinzand subcontractanti, insotita si de acordurile de subcontractare, Documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea financiara si cifra de afaceri in ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele din dotarea ofertantului, Dosar de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii lucrarilor, Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Autorizatie de la Ministerul Culturii pentru efectuarea lucrarilor de patrimoniu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.05.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar la achizitionarea caietului de sarcini
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.05.2007 12:00
Locul: Parohia Bucur Ciobanul, Str. Radu Voda nr. 33, sector 4, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: comisia de evaluare a ofertelor, reprezentantii tuturor candidatilor la procedura de achizitie care au depus oferta.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 4444, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/310.46
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.04.2007 08:23