Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de lucrari de drumuri pe timp de iarna


Anunt de participare numarul 70057/16.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Administrare a Domeniului Public si Privat a judetului Cluj
Adresa postala: str. Av. Badescu nr. 3-5 , Cluj-Napoca, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400082, Romania, Punct(e) de contact: Juliette Magradean, Tel.0264-594.262, Email: [email protected], Fax: 0264-594.262
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de lucrari de drumuri pe timp de iarna
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Drumurile judetene din judetul Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor executa lucrarile:
Cod102.1.Pregatirea drumurilor pentru sezonul de iarna-anexa 1A
Cod 102.2. Aprovizionarea cu materiale pentru combaterea lunecusului-anexa 1B
Cod 102.3. Asigurare si montarepanouri de parazapezi-anexa 1C
Cod 102.4. Deszapezirea manuala si mecanica-anexa 1D
Cod 102.5. Informari privind starea drumurilor-anexa 1E
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor executa lucrari in valoare de 1.470.589 lei pentru 5 loturi.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 470, 589RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare Lot 1:2900 lei, Lot 2:3650 leiLot 3:3650 lei, Lot4:2900 lei, Lot 5:1450 lei , garantie de buna executie5 % pentru plombari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere conform art 44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire, declaratie de eligibilitate ;declaratie privind neincadrarea in art 181 din OUG 34/2006, Certificat constatator emis de Registrul Comertului, documente care dovedesc forma de inregistrare , certificat privind plata impozitelor si taxelor vizat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Biantul contabil 30.06.2008 si 31.12.2007
Balanta de verificare 31.10.2008vizate si inregistrate de organele competente
informatii generale si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani in functie de lot trebuie sa fie minim de: Lot 1-Zona Huedin: 882.350 leiLot 2-Zona Cluj-Napoca: 1.102.900 leiLot 3-Zona Turda: 1.102.900 leiLot4-Zona Gherla: 882.350 leiLot 5-Zona Dej: 441.175 ei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei : lista cu lucrarile executate in ultimii 5 ani, experienta similara si recomandari, declaratie privind utilajele, declaratie privind personalul lista cu subcontractantii , graficul de executie, certificat ISO sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- prezentarea unui contract similar incheiat in ultimii 3 ani al carui obiect este de aceeasi natura si complexitate cu lucrarile ce urmeaza a fi executate, in valoare egala sau mai mare de: Lot 1-Zona Huedin: 88.235 leiLot 2-Zona Cluj-Napoca: 110.290leiLot 3-Zona Turda: 110.290 leiLot4-Zona Gherla: 88.235 leiLot 5-Zona Dej: 44.115 leiSau cel mult 3 contractesimilare incheiate in ultimii trei ani al caror obiect este de aceeasi natura si complexitate cu lucrarile care urmeaza a fi executate , in valoare egala sau mai mare decat: Lot1-Zona Huedin: 147.059 leiLot2-Zona Cluj-Napoca: 183.824 leiLot3-Zona Turda: 183.245 leiLot4-Zona Gherla: 147.059 leiLot5-Zona Dej: 73.530 lei-Ofertantii vor face dovada ca dispun demijloace de transporttehnologic autobasculante echipate pentru lucrarilede iarna.Utilajele necesare executarii a lucrarilorsunt cuprinse in caietul de sarcini-anexa 2.2- Ofertantii vor face dovada ca dispun deminim o baza de deszapezire pentru fiecare lot, dotata cu spatii de depozitare inchise si platforme de depozitare-Ofertantii vor face dovada ca dispun despatii pentru depozitarea diverselor materiale si dispozitive a fondantilor chimici si materiale antiderapante.-Ofertantii vor face dovada ca dispun de spatiile necesare pentru baze si puncte de sprijin conform caietului de sarcini si planului operativ (anexa 2.3, 2.4)- Ofertantii vor face dovada ca dispun dedotarile necesare pentru desfasurarea in bune conditii a activitatii de permanenta pe perioada iernii(anexa 2.12)-Ofertantii vor face dovada cadispun de statii radio fixe si mobile, minim 3 statii pe fiecare lot (anexa 2.7, 2.8)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.01.2009 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: cu OP sau la caseria regiei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.01.2009 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.01.2009 00:00
Locul: sediul regiei Str.Aviator Badescu, nr.3-5, Cluj-Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite in scris din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: Piata Stefan cel Mare, nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264593865, Fax: 0264593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic-Regia Autonoma de Administrare a Domeniului Public si Privat al Judetului Cluj
Adresa postala: str.Aviator Badescu, nr.3-5, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400082, Romania, Tel.0264594262, Fax: 0264594262
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.12.2008 15:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer