Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de lucrari de imbracare a strazilor si trotuarelor cu pavele si borduri din beton


Anunt de participare numarul 22173/04.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORAS SALISTE (PRIMARIA ORASULUI SALISTE)
Adresa postala: Primaria oras SALISTE, Loc.SALISTE, str.Steaza nr.9, jud.SIBIU, Localitatea: Saliste, Cod postal: 557225, Romania, Punct(e) de contact: OCTAVAIN - LIVIU HULEA, Tel.0269/553512, 553572, Email: [email protected], Fax: 0269/553363, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de lucrari de imbracare a strazilor si trotuarelor cu pavele si borduri din beton
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: ORAS SALISTE , STR.STEAZA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT DE LUCRARI DE IMBRACARE A STRAZILOR SI TROTUARELOR CU PAVELE SI BORDURI DIN BETON
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233252-0 - Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.1)
45233253-7-Lucrari de imbracare a trotuarelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI DE IMBRACARE A STRAZILOR SI TROTUARELOR CU DALE SI BORDURI DIN BETON CANTITATEA DE 3000 MP
Valoarea estimata fara TVA: 60RON
II.2.2) Optiuni
Da
OFERTA POATE AVEA VARIANTE CU TIPURI, FORME, MODELE, CULORI, DISPUNERE DE PAVELE SI BORDURI
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE LA LICITATIE 2000 LEI(RON)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL SI ALTE SURSE DE FINANTARE ATRASE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE IN VEDEREA DEPUNERII DE OFERTE COMUNE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIN ELIGIBILITATEA, DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART.180 SI 181 DIN OUG NR.34/2006, CERTIFICAT DE INREGISTRARE FISCALA DE LA MFP VALABIL LA LA DATA DE 30.06.2007, CERTIFICAT DE SARCINI FISCALE ELIBERAT DE MFP VALABIL LA 30.06.2007, CERTIFICAT CONSTATATOR DE LA REGISTRUL COMERTULUI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANTUL CONTABIL PE ANUL 2006, COPIE, FIECARE FILA SEMNATA SI STAMPILATA, FISA DE INFORMATII FINANCIARE, CIFRA MEDIE DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI DE 50.000 LEI(RON)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI EXECUTATE IN ULTIMII 5 ANI, FISA DE EXPERIENTA SIMILARA, DOCUMENTE CARE CONFIRMA CERTIFICARE IN DOMENIU PRIVIND STANDARDELE DE CALITATE, INDEPLINIREA IN ULTIMII 3 ANI A CEL PUTIN UN CONTRACT DE LUCRARI CU VALOARE FINALA DE 50.000 LEI(RON), PROCESE VERBALE DE RECEPTII SI RECOMANDARI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.07.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 2200 RON
Conditii si modalitate de plata: PLATA SE FACE IN NUMERAR LA CASERIA PRIMARIEI, STR.BAII NR.3
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.07.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2007 12:00
Locul: PRIMARIA ORAS SALISTE, SALA DE SEDINTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSONELE IMPUTERNICITE DE CATRE CANDIDATUL/OFERTANT
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
ALTE INFORMATII SE POT OBTINE DE LA CABINET PRIMAR, D-NUL TEODOR DUMITRU BANCIU
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL DE SOLUTIONARE AL CONTESTATIILOR
Adresa postala: BUCURESTI, STR.STRAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: office@cnsc, Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor O.U.G.nr.34/2006 si H.G.nr.925/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA ORAS SALISTE, BIROUL JURIDIC
Adresa postala: ORAS SALISTE, STR.STEAZA NR.9, JUD.SIBIU, Localitatea: SALISTE, Cod postal: 55.72.25, Romania, Tel.0269/55.35.12, 55.35.72, Email: primaria_saliste_achizitii, Fax: 0269/55.33.63, Adresa internet (URL): www.saliste-sibiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.07.2007 12:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer