Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de lucrari de intretinere, reparatie si executie de lucrari noi referitoare la mobilierul urban amplasat pe domeniul public, confectii metalice, pod pontoane, pavaje, incadrari cu borduri, platforme din beton nearmat , razuit afise de pe panouril


Anunt de participare numarul 109243/08.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala:  P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410100, Romania, Punct(e) de contact:  BIROUL ACHIZITII PUBLICE, Tel. 0259.437000, ,In atentia:  MANUELA GLODAN, Email:  [email protected], Fax:  0259/409.406, Adresa internet (URL):  www.oradea.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de lucrari de intretinere, reparatie si executie de lucrari noi referitoare la mobilierul urban amplasat pe domeniul public, confectii metalice, pod pontoane, pavaje, incadrari cu borduri, platforme din beton nearmat , razuit afise de pe panourile de afisaj, stalpi de iluminat public, cladiri etc; amenajare locuri de joaca cu nisip in zonele verzi sip e alte terenuri apartinand domeniului public din municipiul Oradea, care nu sunt in administrarea altor persoane juridice ?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: ORADEA
LOT1-limite: mal stang Crisul Repede ? P-ta Independentei ? P-ta Cetatii ? Gh.Costa-Foru ? P-ta 22 Decembrie ? Feldioarei - cimitirul Rulikovsky Ogorului-Calea Aradului(cartierul Iosia, Iosia-case si cartierul Iosia Nord )cuprinse in sector
LOT2- limite: mal stang Crisul Repede ? P-ta Independentei ? P-ta Cetatii ? Gh.Costa-Foru ? P-ta 22 Decembrie ? Feldioarei - cartierul Nufarul I si II Velenta, Dragos Voda si Tokai) cuprinse in sectorLOT3-limite: mal drept Crisul Repede ? Bd.Decebal-str.Eroul Necunoscut? str.Lacul Rosu-str.Calea Bihorului-cartierul Iorga si Podgoria cuprinse in sector
LOT4-limite: mal drept Crisul Repede ? Bd.Decebal?Bd Dacia-str.Transilvaniei-Bd Stefan cel Mare-str.Matei Corvin-cartierele Rogerius Episcopia si Oncea cuprinse in sector.
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 2, 338, 709.68RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se estimeaza ca vor fi incheiate minim 3 contracte subsecvente fiecarui acord cadru, pe fiecare lot in parte; -cate un contract in fiecare din cei 3 ani cu urmatoarele valori maxime-LOT 1- 215.053, 76 LEI;LOT 2, 3, 4- 188.172, 04 LEI
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari de intretinere, reparatie si executie de lucrari noi referitoare la mobilierul urban amplasat pe domeniul public, confectii metalice, pod pontoane, pavaje, incadrari cu borduri, platforme din beton nearmat , razuit afise de pe panourile de afisaj, stalpi de iluminat public, cladiri etc; amenajare locuri de joaca cu nisip in zonele verzi sip e alte terenuri apartinand domeniului public din municipiul Oradea, care nu sunt in administrarea altor personae juridice ?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45111291-4-Lucrari de amenajare a terenului (Rev.2)
45223210-1-Lucrari de structuri metalice (Rev.2)
45262300-4-Lucrari de betonare (Rev.2)
45432112-2-Pavare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTUL NR: 1 - SECTOR 1 delimitat de mal stang Crisul Repede ? P-ta Independentei ? P-ta Cetatii ? Gh.Costa-Foru ? P-ta 22 Decembrie ? Feldioarei - cimitirul Rulikovsky ?Ogorului-Calea Aradului(cartierul Iosia, Iosia-case si cartierul Iosia Nord )cuprinse in sector
: LOTUL NR.2-SECTOR 2 delimitat de mal stang Crisul Repede ? P-ta Independentei ? P-ta Cetatii ? Gh.Costa-Foru ? P-ta 22 Decembrie ? Feldioarei ?Toamnei-Ogorului(cartierele: Nufarul I , Nufarul II, Velenta, Dragos Voda si Tokai) cuprinse in sector
: LOTUL NR.3-SECTOR 3 delimitat de: mal drept Crisul Repede ? Bd.Decebal-str.Eroul Necunoscut? str.Lacul Rosu-str.Calea Bihorului-cartierul Iorga si Podgoria cuprinse in sector
LOTUL NR.4-SECTOR 4 delimitat de: mal drept Crisul Repede ? Bd.Decebal?Bd Dacia-str.Transilvaniei-Bd Stefan cel Mare-str.Matei Corvin-cartierele Rogerius Episcopia si Oncea cuprinse in sector.
CANTITATILE DE LUCRARI AFERENTE FIECARUI LOT IN PARTE SUNT CELE PREVAZUTE IN ANEXELE LA CAIETELE DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 2, 338, 709.68RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare LOT 1- 12.900 LEILOT 2- 11.200 LEILOT 3- 11.200 LEILOT 4- 11.200 LEIgarantia de buna executie 10% din valoarea contractelor subsecvente/lot
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere prezentat in forma legalizata la data semnarii contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE privind calitatea de participant la procedura; DECLARATIE privind situatia personala a ofertantului; Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat ( si la bugetul local; declaratie pe propria raspundere prin care atesta faptul ca nu are bunuri impozabile si nu desfasoara activitati generatoare de obligatii fata de bugetul local al municipiului Oradea la data depunerii ofertei;Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;Certificat constatator;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; bilantului contabil , vizat si inregistrat de organele competente, pe anii 2009, 2008, 2007;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima impusa pentru fiecare lot in parte pentru cifra de afaceri neta, medie anuala pe ultimii 3 anieste ca aceasta sa fie mai mare sau cel putin egala cu : LOT 1- 215.000 LEI;LOT 2-188.000 LEI; LOT 3- 188.000 LEI; LOT 4- 188.000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ( 01.09.2010-01.09.2005); Declaratie cuprinzand persoanele responsabilepentru executia lucrarilor ;Declaratie cuprinzand persoanalul muncitor utilizat pentru executia lucrarilor;Lista cuprinzand cantitatile de utilaje si echipamente tehnice, inclusiv dotarile de care dispune ( in dotare proprie sau prin inchiriere) pentru indeplinirea contractului, certificat ISO 9001; declaratie subcontractanti
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
sa ateste executarea in ultimii 5 ani, de contracteavand ca si obiect executarea de lucrari similare cu cele ce fac obiectul procedurii. Pentru fiecare lot in parte, contractul/contractele prezentate trebuie sa aiba cumulate, o valoare fara tva mai mare sau cel putin egala cu: LOT 1-215.000 LEI;LOT 2- 188.000 LEI;LOT 3- 188.000 LEI; LOT 4- 188.000 LEISe va prezenta copie a contractelor , recomandarecalificativul ?foarte bine?;procesul verbal de receptie;Formularul experienta similaraun sef punct de lucru specializarea inginer constructor- constructii civile, vechime de minim 5 ani in aceasta specializare;1. copia diplomei de licenta ;Tabelul vizat de ITMpersonal muncitor constituit in minim 4 formatii de lucru pentru a putea lucra simultan pe 4 amplasamente diferite. Se va atasa declaratiei: documente ce atesta raporturile juridice dintre personal si ofertant; Minim 2 autovehicule adecvate pentru transportul materialelorScule si echipamente tehnice
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
16l/2010 pmo
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.10.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.10.2010 11:00
Locul: primaria municipiului oradea, str piata unirii nr 1, sala mica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4(021)3104641, Email:  [email protected], Fax:  +4(021)3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL ORADEA
Adresa postala:  STR PARCUL TRAIAN NR 10, Localitatea:  ORADEA, Cod postal:  410033, Romania, Tel. 0259726883, Email:  [email protected], Fax:  0259415903
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta a actului considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MUNICIPIULUI ORADEA
Adresa postala:  PIATA UNIRII NR 1, Localitatea:  ORADEA, Cod postal:  4100100, Romania, Tel. 0259/437.000, Fax:  0259/409.406, Adresa internet (URL):  WWW.ORADEA.RO
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.10.2010 10:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer