Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE LUCRARI DE MONTAREA CAZANELOR PE BIOMASA IN CENTRALA TERMICA 1 SI CENTRALA TERMICA 2 DIN ORASUL HOREZU


Anunt de participare numarul 129316/31.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL HOREZU - CONSILIUL LOCAL HOREZU
Adresa postala:  Str. 1 decembrie, Nr. 7, Localitatea:  Horezu, Cod postal:  245800, Romania, Punct(e) de contact:  Enea Marinela, Tel. +40 250860190, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  +40 250860481, Adresa internet (URL):  www.orasul-horezu.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE LUCRARI DE MONTAREA CAZANELOR PE BIOMASA IN CENTRALA TERMICA 1 SI CENTRALA TERMICA 2 DIN ORASUL HOREZU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: ORASUL HOREZU, CENTRALA TERMICA 1 SI CENTRALA TERMICA 2
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIONAREA SI MONTAREA CAZANELOR PE BIOMASA IN CENTRALA TERMICA 1 SI CENTRALA TERMICA 2 DIN ORASUL HOREZU.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39715210-2 - Echipament de incalzire centrala (Rev.2)
45331100-7-Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACHIZITIA A DOUA CAZANE PE BIOMASA, DOUA BUNCARE DE STOCARE DE MINIM 2 METRI CUBI CU SISTEM DE EXTRACTTE, DOUA SISTEME DE TRANSPORT CU BANDA SI MONTAREA ACESTORA.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 244, 334RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
SE SOLICITA GARANTIA DE PARTICIPARE IN CUANTUM DE 24800 RON. GARANTIA DE BUNA EXECUTIE :5 % DIN VALOAREA CONTRACTULUI, IN LEI, EXCLUSIV TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROGRAMUL TERMOFICARE 2006 ? 2015, CALDURA SI CONFORT FONDURI GUVERNAMENTALE 70% SI BUGETUL LOCAL 30%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA, DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ARTICOLULUI 181, DECLARATII PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA, CERTIFICAT CONSTATATOR ELIBERAT DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI, CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA, CERTIFICAT PRIVIND PLATA IMPOZITELOR SI TAXELOR LOCALE.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FISA DE INFORMATII GENERALE;BILANTUL CONTABIL PE ANII 2008, 2009 SI 2010.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
VALOAREA MINIMA IMPUSA PENTRU CIFRA MEDIE ANUALA DE AFACERI VA FI DE 1244300 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI EXECUTATE IN ULTIMII 5 ANIDECLARATIE CU PRIVIRE LA PERSONALUL DE CONDUCERE SI EFECTIVELE MEDII ANUALE ALE PERSONALULUI ANGAJATDECLARATIE CU INFORMATII PRIVIND DOTARILE SPECIFICE, UTILAJE, ECHIPAMENTE TEHNICE, MIJLOACE DE TRANSPORT, FSA DE EXPERIENTA SIMILARACOPIE CONTRACTE.RECOMANDARILE DIN PARTEA BENEFICIARILOR PENTRU FIECARE CONTRACT SIMILAR IN PARTEPROCESE VERBALE DE RECEPTIE.LISTA PERSONALULUI TEHNIC DE SPECIALITATE TREBUIE SA CUPRINDA MINIM: RESPONSABIL SUPRAVEGHERE LUCRARI INSTALATII SUB PRESIUNE CLASICE; RESPONSABIL VERIFICARE IN UTILIZARE APARATE DE INCALZIT; RESPONSABIL AVIZARE DE INSTALARE, DE AUTOMATIZARE LA INSTALATII SUB PRESIUNE; PERSONAL AUTORIZAT DE SPECIALITATE PENTRU INSTALARE, MONTARE, PUNERE IN FUNCTIUNE, REPARARE SI INTRETINERE PENTRU CAZANE APA CALDA SI CAZANE ABUR DE JOASA PRESIUNE;SE VOR ATASA CURICULUM VITAE ALE PERSONALULUI SI COPII DUPA DIPLOME DE STUDII SI ATESTATE.CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTACERTIFICATE ISO 9001 PE 2008, ISO 14001 PE 2004, OHSAS 18001 PE 2007 SAU ECHIVALENTE.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
NIVEL MINIM IMPUS: INDEPLINIREA IN ULTIMII 5 ANI DE CATRE OFERTANT A UNUI SAU MAXIM TREI CONTRACTE CU LUCRARI SIMILARE A CAROR VALOARE CUMULATA SA FIE DE MINIM 1244300 RON.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termenul de punere in functiune
25%
Descriere:
3.
Perioada de garantie acordata
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
LICITATIA ELECTRONICA INTR-O SINGURA RUNDA DE O ZI
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.09.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.10.2011 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.10.2011 10:00
Locul: PRIMARIA ORASULUI HOREZU, STRADA 1 DECEMBRIE, NUMARUL 7, HOREZU, JUDETUL VALCEA, COD 245800
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
CEL MULT DOI IMPUTERNICITI DIN PARTEA OFERTANTULUI.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
FONDURI GUVERNAMENTALE 70% SI BUGET LOCAL 30 %
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS NUMARUL 6, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40 213104641, Fax:  +40 213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL RAMNICU VALCEA SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala:  SCUARUL REVOLUTIEI, NUMARUL 1, Localitatea:  RAMNICU VALCEA, Cod postal:  254900, Romania, Tel. +40 250739120, Fax:  +40 250732207
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC AL PRIMARIEI ORASULUI HOREZU
Adresa postala:  STRADA 1 DECEMBRIE, NUMARUL 7, Localitatea:  HOREZU, Cod postal:  245800, Romania, Tel. +40 250860190, Email:  [email protected], Fax:  +40 250860481
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.08.2011 17:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer