Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de lucrari extindere Spital Municipal Sebes


Anunt de participare numarul 109100/08.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL SEBES
Adresa postala:  Sebes-Alba, Str Surianu.41, Localitatea:  Sebes, Cod postal:  515800, Romania, Punct(e) de contact:  MARIOARA MARGINEAN, Tel. 0258731705, In atentia:  ING.DANCILA MIRCEA, Email:  [email protected], Fax:  0258731705, Adresa internet (URL):  Sebes, Str Surianu.41, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ALTE INSTITUTII GUVERNATE DE LEGEA PUBLICA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de lucrari extindere Spital Municipal Sebes
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Spitalul Municipal Sebes, str.Surianu nr.41, jud.Alba ., cod 515800, tel.0258731712, fax0258731705, email [email protected]
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Extinderea Spitalului Municipal Sebes in conformitate cu prevederile proiectului ethnic nr.49/2009.Avand in vederevolumul mare de date si spatiul limitat in SEAPintreaga ocumentatie poate fi obtinuta la sediul spitalului in urma unei cereriformulate de ofertant
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45215140-0-Lucrari de constructii de unitati spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Extinderea Spitalului Municipal Sebes in conformitate cu prevederile proiectului ethnic nr.49/2009
Valoarea estimata fara TVA: 13, 415, 690RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de buna executie in cuantum de 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat si bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere daca este cazul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea
-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laArt.181-declaratie privind calitatea de participant laprocedura
-certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat-Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local
-certificat constatator in detaliu emis de Oficiul Registrului Comertului-certificat de Inregistrare Fiscala(C.U.I.) emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratia privind cifra de afaceri globala si daca este cazul Anexa la Formularul nr. 3 ? Declaratia privind cifra de afaceri globala prezentat de fiecare membru al asocierii-bilanturile contabile pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani(In cazul unei asociericapacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor)-lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani pentru cerinta experienta similara
-Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic intentioneaza sa o subcontracteze
-Acord de asociere
-Certificate emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, respectiv SR EN ISO 9001:2001 sau echivalente
-Certificate emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management de sanatate si securitate in munca conform conditiilor din standardul, BS ? OHSAS 18001/2007 pentru managementul de sanatate si securitate, sau echivalente.
-Declaratie privind personalul angajat si responsabil pentru indeplinirea contractului
-Lista privind asigurarea tehnica propusa pentru realizarea obiectivului-Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei in vigoare privind securitatea si sanatatea in munca
-Certificate emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management de mediu conform conditiilor din standardul, SR EN ISO 14001 :2005 pentru managementul de mediu in constructii, sau echivalente
-
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.11.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.11.2010 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.11.2010 09:00
Locul: Spitalul Municipal Sebes, str.Surianu nr.41, jud.Alba ., cod 515800, tel.0258731712, fax0258731705,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3 BUCURESTI, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 4(021)3104641, Email:  [email protected], Fax:  4(021)3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL ALBA
Adresa postala:  STR.I.C.BRATIANU NR.1, Localitatea:  ALBA IULIA, Cod postal:  5150511, Anguilla
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL MUNICIPAL SEBES
Adresa postala:  STR.SURIANU NR.41, Localitatea:  SEBES, Cod postal:  515800, Romania, Tel. 0258731712, Email:  [email protected], Fax:  0258731705
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.10.2010 13:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer