Licitatie Publica - Contract de Lucrari in cadrul proiectului Modernizarea strazii Petru Movila care asigura singura iesire din municipiul Piatra Neamt spre zona de nord vest a judetului Neamt
Anunt de participare numarul 96095/16.03.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Piatra Neamt
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: RO-610101, Romania, Punct(e) de contact: Neculai Munteanu, Tel.0233218991, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0233215374, Adresa internet (URL): http: //www.primariapn.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de Lucrari in cadrul proiectului Modernizarea strazii Petru Movila care asigura singura iesire din municipiul Piatra Neamt spre zona de nord vest a judetului Neamt
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: str. Petru Movila, municipiul Piatra Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizarea strazii Petru Movila care asigura singura iesire din municipiul Piatra Neamt spre zona de nord vest a judetului Neamt
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45100000-8-Lucrari de pregatire a santierului (Rev.2)
45111291-4-Lucrari de amenajare a terenului (Rev.2)
45112500-0-Lucrari de terasament (Rev.2)
45221110-6-Lucrari de constructii de poduri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 12, 682, 050RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 64.000 lei, garantia de buna executie- 5% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
98 % fonduri structurale; FEDR, 2 %buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
subcontractare / asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru ofertanti/ofertanti asociati : Declaratii privind eligibilitatea , conform art. 180/ O.U.G. nr. 34/2006, Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 /O.U.G. nr. 34/2006Certificatului de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul de stat - ANAF.Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local. Vor fi eliminati operatorii economici cu datorii restante la bugetul general consolidat.Calitatea de participant la proceduraCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privind societatea .
-prezentarea formularului nr. 6 informatii generaleOfertantul va prezenta copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) vizate si inregistrate de catre organele competente.Rezultatul ultimului exercitiu financiar trebuie sa fie pozitiv conform bilantului contabil.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri, pe ultimii 3 ani este de 24.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani -Se solicita indeplinirea (data procesului verbal la terminaea lucrarilor) in ultimii 5 ani, calculati fata de data depunerii ofertei a maxim 5 contracte de natura si complexitate similare cu a celui pentru care se oferteaza .
-Declaratie privind utilajele, istalatiile si echipamentele de care dispune operatorul economic pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului de lucrari-Ofertantul va face dovada ca are in dotare proprie sau contract de colaborare: statie de asfalt 1 bucata; statie de betoane 1 bucata; autocamioane de transport 5 bucati; excavator cu cupa 1 bucata; buldoexcavator 2 bucati; macara- 1 bucata; cilindru compactor 2 bucati; autobetoniere 2 bucati; autogreder 1 bucata.
-Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere- cerinte minime: 1responsabil tehnic, 1 responsabil cu controlul si asigurarea calitatii specializarea drumuri, 1 inginer constructor cu specializarea drumuri 8 ani experienta, 1 inginer constructor cu specializarea alimentari cu apa si canalizari 8 ani experienta. Pentru personalul tehnic se vor prezenta CV-urile.
- prezentare certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii: ISO 9001 sau echivalent;
- prezentare certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a protectiei mediului ISO 14001sau echivalent;
- prezentare certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a sanatatii si securitatii ocupationale OHSAS 18001 sau echivalent
- prezentare certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare al responsabilitatii sociale SA 8000:2001 sau echivalent.
- prezentare certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor SR EN 16001 :2009 Sisteme de management al energiei.
- nu se accepta sisteme de management in curs de certificare. Informatii privind subcontractantii / asociatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
valoarea cumulata a celor 5 contracte de lucrari similare sa fie de minim 12.000.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.05.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.05.2010 11:00
Locul: Primaria mun. Piatra Neamt nr.6-8 - Sala de consilui
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia si imputernicitii din partea ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional Axa 2Denumire proiect: Modernizarea strazii Petru Movila care asigura singura iesire din municipiul Piatra Neamt spre zona de nord vest a judetului Neamt
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiei
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel..021 / 310.46.41, Fax: 021 / 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Cuza Voda , nr., Localitatea: Bacau, Cod postal: : 600274, Romania, Tel.0234/513296, Fax: 0234/514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Term de 5 zile cf art 256^2 alin (1) lit b)/OUG 34
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primariei P. Neamt
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr.6- 8, Localitatea: P. Neamt, Cod postal: 610101, Romania, Tel.0233/218991, Fax: 0233/215374
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.03.2010 16:33