Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de lucrari in cadrul proiectului Reabilitarea Scolii cu clasele I-VIII nr. 24


Anunt de participare numarul 97741/09.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BRAILA
Adresa postala: Piata Independentei, nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Dan Hanganu, Tel.0239694947;0239619197, In atentia: Dan Hanganu, Emilia Moroianu, Email: [email protected], Fax: 0239692394;0239/615069, Adresa internet (URL): www.primariabr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Strategii Programe Proiecte de Dezvoltare Relatii Internationale
Adresa postala: Str. Vapoarelor nr. 2, Localitatea: Braila, Cod postal: 810349, Romania, Punct(e) de contact: Dan Hanganu, Tel.0239619197, In atentia: Dan Hanganu, Email: [email protected], Fax: 0239615069, Adresa internet (URL): www.primariabr.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Strategii Programe Proiecte de Dezvoltare Relatii Internationale
Adresa postala: Str. Vapoarelor nr. 2, Localitatea: Braila, Cod postal: 810349, Romania, Punct(e) de contact: Dan Hanganu, Tel.0239619197, In atentia: Dan Hanganu, Email: [email protected], Fax: 0239615069, Adresa internet (URL): www.primariabr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de lucrari in cadrul proiectului Reabilitarea Scolii cu clasele I-VIII nr. 24
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Scoala cu clasele I-VIII nr. 24, Braila
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de consolidare a fundatiilor, a suprastructurii, lucrari de hidroizolatii, finisaje interioare, refaceri pardoseli, schimbare tamplarie interioara si exterioara, lucrari la instalatii electrice, realizare hidranti interiori, lucrari la instalatia termica, la instalatia de bransament apa si canalizare, constructie gard, rampa de acces persoane cu dezabilitati, refacere spatii verzxi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Documentatiei de Atribuire a Contractului.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 405, 060RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 48.000 lei.Garantia de buna executie 10 % din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale 85 %Buget de stat 13 %Buget local 2 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere- Anexa 44. In cazul castigarii licitatiei acordul de asociere va fi prezentat informa legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala a operatorului economic - Anexa 10
Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat si buget local.
Informatii generale - Anexa 11.
Certificat de inregistrare fiscala.
Certificat constatator ORC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la 31.12.2007, 31.12.2008, 30.06.2009
Cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala de minim 4500000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - Anexa 16
Contracte
Procese verbale de receptie finala
Recomandari
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere -Anexa 14
Persoanele responsabile cu executia lucrarii - Anexa 35
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pt. indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari- Anexa 13
Contract de furnizare cu o statie de betoane
Contract de depozitare la o groapa de gunoi a deseurilor
Standarde de asigurare a calitatii
ISO 9001 sau echivalent
ISO 14001 sau echivalent
OHSAS 18001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2 contracte de lucrari constructii civile de complexitate similara a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 2200000 leiPersonal minim: - 1 responsabil tehnic cu executia- 1 responsabil cu controlul calitatii- 1 sef punct de lucru- 1 responsabil instalatii sanitare si termice- 1 responsabil instalatii termice- 1 inginer structuriUtilaje, echipamente minime: - mijloace de transport materiale- automacara- buldozer- excavator
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termenul de executie
20%
Descriere: Componenta tehnica
3.
Perioada de garantie
10%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.04.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.04.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.04.2010 12:00
Locul: Braila, str. Vapoarelor nr. 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si persoanele imputernicite de catre ofertanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007-2013 Axa 3, DMI 3.4
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Administrativ Teritoriala a Municipiului Braila Directia Juridic Contencios Administratie Publica Locala
Adresa postala: Piata Independentei nr. 1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Tel.0239694947, Fax: 0239692394, Adresa internet (URL): www.primariabr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.04.2010 12:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer