Licitatie Publica - contract de lucrari la Palatul "Al. I. Cuza" Ruginoasa, Jud. Iasi
Anunt de participare numarul 56813/26.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL CULTURII SI CULTELOR
Adresa postala: SOS.KISELEFF NR.30 SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011347, Romania, Punct(e) de contact: Ermila Minda, Otilia Necseriu, Tel.021-2228479, Email: [email protected];[email protected], Fax: 021-2228479, Adresa internet (URL): www.cultura.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Unitatea de Management a Proiectului
Adresa postala: Sos. Kiseleff nr. 30 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011347, Romania, Tel.021-2228479, Fax: 021-2228479
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Unitatea de Management a Proiectului
Adresa postala: Sos. Kiseleff nr. 30 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011347, Romania, Tel.021-2228479, Fax: 021-2228479
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Unitatea de Management a Proiectului
Adresa postala: Sos. Kiseleff nr. 30 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011347, Romania, Tel.021-2228479, Fax: 021-2228479
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de lucrari la Palatul "Al. I. Cuza" Ruginoasa, Jud. Iasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sat Ruginoasa, Com. Ruginoasa, Jud. Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
executie lucrari de consolidare, restaurare si amenajare la Palatul "Al. I. Cuza" Ruginoasa, Jud. Iasi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
executie lucrari de consolidare, restaurare si amenajare la Palatul "Al. I. Cuza" Ruginoasa, Jud. Iasi
Valoarea estimata fara TVA: 1, 946, 600EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
33 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar de particip. 19.500 euro sau echiv in lei constit prin Scris de gar bancara. Curs BNR 23.06.2008, (1euro = 3.6737 lei) Gar de buna exec 5% din valoarea de atribuire a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credite externe contractate si garantate de catre stat prin Acordul de Imprumut din 12.12.2006 incheiat intre Romania si B.D.C.E. precum si bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere conform prevederilor legale
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.eligib., Decl.priv.neincadr.in preved.art.181, certificate de atestare fiscala;Pers.jur.rom-Certific. constat. ORC, Pers.jur. str.-docum. edific.care doved.o forma de inreg. in conf.cu prev.din tara in care of este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia financiara la 31.12.2007, cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri, cel putin 2.000.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie MCC cu obiect de activit executare lucrari, Lista princip contr de lucrari executate in ultimii 5 ani, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului tehnic de specialitate si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani+ CV, Declaratie care contine infor priv utiliaj, instal, echipam tehnice, Declaratie privind masurile de prot a mediului , Lista cuprinzand subcontractantii, certificat ISO
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
90%
Descriere:
2.
durata de executie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.07.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.07.2008 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.07.2008 12:00
Locul: sediul MCC-UMP Sos Kiseleff nr. 30, sect. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la luarea la cunostinta a actului autoritatii contractante, conform prevederilor OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea de Management a Proiectului
Adresa postala: Sos. Kiseleff nr. 30 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011347, Romania, Tel.021-2228479, Fax: 021-2228479
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.06.2008 16:53