Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de lucrari la Scoala cu 8 sali de clasa localitatea Epureni,comuna Duda_Epureni,judetul Vaslui.


Anunt de participare numarul 67552/28.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Duda Epureni (Primaria Duda Epureni)
Adresa postala: Sat Epureni Com. Duda Epureni, Localitatea: Duda-Epureni, Cod postal: 737230, Romania, Punct(e) de contact: Neculai Alexa, Tel.0235480533, Email: [email protected], Fax: 0235480533, Adresa internet (URL): LocalitateaEpureni, comuna Duda-Epureni, judrtul Vaslui
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie publicalocala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de lucrari la Scoala cu 8 sali de clasa localitatea Epureni, comuna Duda_Epureni, judetul Vaslui.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: LocalitateaEpureni, comuna Duda_Epureni, judetul Vaslui, cod fiscal 3394350, cod postal 737230
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Constructia unei scolicu 8 sali de clasaparter + etaj in localitatea Epureni, comuna Duda-Epureni, judetul Vaslui.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214220-8 - Lucrari de constructii de scoli gimnaziale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
una scoala cu 8 sali de clasa parter + etaj
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 000, 000 si 2, 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 05.12.2008 pana la 30.06.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de buna executie a contactului de lucrari 5% din valoareade atribuire a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse de la bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
societate comerciala
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator in original emis cu cel mult 30 zile inainte de lata deschiderii oferteilor de care OficiulRegistruluiComertului de pe langa Tribunalul teritorialdin care sa rezulte ca:
-domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii:
-nu sunt inscrise mentiuni cu privire laaplicarea Legii nr 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatease afla in incapacitate deplata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se solicita urmatoarelesituatii:
-bilantul contabil la data de 31 decembrie 2007, avizat si inregistrat de organele competente in copie.
-declaratueprivind cifra medie de afaceri-se va completasi depune in original formularul B2 din sectiunea Formulare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)lista a principalelor lucrari similare executate in ultimii3 ani insotita de certificari de bunaexecutie pentru cele mai importatnte lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiariari, indiferent daca acestiea suntsauautoritati contctante sau clienti privati: Se va completa si depune, in original Formularul C 3 din sectiunea Formulare. Se vor anexa un unumar de 2 recomandari emise de beneficiari la care se face referire in formularul C 3, in copie legalizata.
b)declaratiepe prorie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune al carei angajat departicipare a fost obtinut de catreofertant, in special pentruasigurarea controlulului calitati, in original:
c)declaratie pe proprie raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniin original:
Se va completa si depune, in originalFormularul Fdin sectiunea Formunare.d)declaratie pe propriea raspundere privind masurile de protectie a mediului pe care operatoruleconomic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari-in original:
e Declaratiepe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului de lucarari in original: Se va completa sidepune, in original, formularul E din sectiunea Formulare.
f) declaratie peopria raspundereprivind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora in original: Se va completa si depune, in original, Formularul Ddin sectiunea Formulare
h) declaratie peopriea raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectie a muncii-in original.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.11.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Caietul de sarcini se poateobtine de la Primaria Duda_Epureni.Tef/fax 0235480533 persona de contact ec.Alexa Neculai
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.11.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.11.2008 12:00
Locul: Bursa Romana de Marfuri.Terminal Piatra Neamnt B-dul Decebal nr 35. I 4parter Localitatea Piatra N
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Alexa Neculai, Mocanu Lucretia PintilieLiviu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Alte informatii si/sau clarificari pot fi obtinute de la autoritateacontractanta.Solicitarile de clarificare se transpit catre Primaria Duda_epureni, judetul Vaslui.Persoana de contact AlexaNeculai tel/fax 0235480533.Data limita recomandata de transmitere a solicitarilor declarificari15.11.2008 ora 16, 00.Data limitarecomandata de transmitere a raspunsurului la clarificari18.11.2008
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Contestatiile se vor depune la sediul Consiliului Nationalde Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cel mult 10 zile de la data luari la cunostinta de catre contestator despreactul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.10.2008 14:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer