Licitatie Publica - contract de lucrari la Teatrul Maghiar de Stat din Cluj Napoca
Anunt de participare numarul 35208/08.10.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL CULTURII SI CULTELOR
Adresa postala: SOS.KISELEFF NR.30 SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011347, Romania, Punct(e) de contact: Ermila Minda, Otilia Necseriu, Tel.021-2228479, Email: [email protected];[email protected], Fax: 021-2228479, Adresa internet (URL): www.cultura.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
M.C.C. - Unitatea de Management a Proiectului
Adresa postala: Sos. Kiseleff nr. 30 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011347, Romania, Punct(e) de contact: Ermila Minda, Otilia Necseriu, Tel.021-2228479, Fax: 021-2228479
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
M.C.C. - Unitatea de Management a Proiectului
Adresa postala: Sos. Kiseleff nr. 30 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011347, Romania, Punct(e) de contact: Ermila Minda, Otilia Necseriu, Tel.021-2228479, Fax: 021-2228479
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
M.C.C. - Unitatea de Management a Proiectului
Adresa postala: Sos. Kiseleff nr. 30 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011347, Romania, Punct(e) de contact: Ermila Minda, Otilia Necseriu, Tel.021-2228479, Fax: 021-2228479
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de lucrari la Teatrul Maghiar de Stat din Cluj Napoca
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Str. Emil Isac nr. 26-28, Cluj-Napoca, jud. Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari pentru realizarea Salii Studio prin etajarea depozitului de decoruri a Teatrului Maghiar de Stat din Cluj-Napoca
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212300-9 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor artistice si culturale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie lucrari pentru realizarea Salii Studio la Teatrului Maghiar de Stat din Cluj-Napoca
Valoarea estimata fara TVA: 5, 378, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 53.000 lei constit prin Scris.de gar.bancara. Gar de buna executie 5% din val. de atribuire a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credite externe contractate si garantate de stat prin Acordul de Imprumut din 04.05.2007 intre Romania si B.D.C.E. precum si bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere, conf. prevederilor legale
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.eligib., Decl.priv.neincadr.in preved.art.181, Pers.jur.rom-Certific. constat. ORC, orig sau copie legaliz, emis cu 30 zile inainte de data procedurii, Pers.jur. str.-docum. edific.care doved.o forma de inreg. in conf.cu prev.din tara in care of este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bil. ctb. 30.06.07 si 31.12.2006 (copie), Cifra de af.medie anuala pe ult.3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cel putin 5184000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a princip.lucr. realiz in ult 5 ani din care min. 3 contr similare+certificari de buna exec, Decl.ef.medii anuale ale pers.angaj.si cadre cond.ult.3 si CV pers de cond si pers responsabil pt indeplin contr, Decl.utilaje, inst, echip.tehnice de care dispune ofertantul, Decl priv masurile de prot mediului(evaluare de mediu), Lista cu subcontractantii, Certif.ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
durata de executie
10%
Descriere:
3.
programul calitatii propus pt executia lucrarii
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.11.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casierie
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.11.2007 12:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.11.2007 13:00
Locul: sediul UMP-MCC, Sos. Kiseleff nr. 30, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta a deciziei autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.10.2007 14:25