Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de lucrari ?Modernizarea DJ 178, Ilisesti ? Ciprian Porumbescu, judetul Suceava? km 36+150.00 ? 44+000.00, cod SMIS 1459.


Anunt de participare numarul 137316/10.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN SUCEAVA
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr.36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Punct(e) de contact: Consiliul Judetean Suceava, Tel. +40 230210148, In atentia: Adrian Gradinaru, Email: [email protected], Fax: +40 230222839, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de lucrari ?Modernizarea DJ 178, Ilisesti ? Ciprian Porumbescu, judetul Suceava? km 36+150.00 ? 44+000.00, cod SMIS 1459.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Amplasamentul DJ 178 Ilisesti ? Ciprian Porumbescu, km 36+150.00 ? 44+000.00.
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executarea lucrarilor pentru modernizarea DJ 178 Ilisesti ? Ciprian Porumbescu, km 36+150.00 ? 44+000.00.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
30195600-8-Panouri pentru afise sau accesorii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietelor de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 25, 736, 463RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 514720 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, (Anexa 7.2.2.11) care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada solicitata. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: -a unui ordin de plata in original, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, in contul RO32TREZ5915006XXX000185, deschis la Trezoreria municipiului Suceava, cod fiscal 4244512. -a unei sume de bani in numerar. In cazul unei contestatii respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 10133.65 lei in conformitate cu prevederile art. 278^1 alin.(1) lit.a) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original - Formularul 5, care va deveni anexa la contract, sau: prin retineri succesive din platile intermediare, conform prevederilor art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi comunicata de catre executant inainte de semnarea contractului. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene (Fondul European de Dezvoltare Regionala): 85%; Buget de stat: 13% Bugetul local: 2%.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea.Operatorul economic (lider, asociat si dupa caz tertul sustinator) trebuie sa completeze Anexa 7.2.2.12A.
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Anexa 7.2.2.12B. De asemenea tertul sustinator va prezenta acest document, in care va face referire numai la lit. a), c1) si d)ale art. 181 din ordonanta.
3.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice.
4.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie.
NOTA referitoare la certificatele de la punctele 3 si 4: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Certificatele de atestare fiscala vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.
Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si
contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata a
acestora in limba romana.
5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie.Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant) va completa Anexa 7.2.2.12 C.
6.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant, tert sustinator) trebuie sa completeze Anexa 7.2.2.12D.Persoanele care detin functii de decizie la nivelul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt prezentate la punctul VI.3 ? Alte informatii.
7.Declaratie privind concordanta participarii la procedura cu regulile de concurenta - Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta. Operatorul economic, inclusiv asociatii, trebuie sa completeze Anexa 7.2.2.12I. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Operatorul economic trebuie sa prezinte documentul in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?. Ofertantul care a uzat de cea de a treia posibilitate de prezentare a documentului si in urma evaluarii s-a clasat pe primul loc, va prezenta certificatul constatator in original sau in copie legalizata la solicitarea autoritatii contractante, oricum inainte de transmiterea comunicarii.(In situatia in care ofertantul nu se incadreaza in cerintele comisiei de evaluare, situatia se solutioneaza conform art.79 alin.1 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Documentele vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Persoane juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare conform prevederilor legale din tara rezidenta a ofertantului precum si un Certificat de rezidenta fiscala (evidenta dublei impuneri). Ofertantii vor trebui sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere Anexa 4.2.2 prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma
responsabilitatea pentru:
?ca in termen de 30 de zile de la comunicarea instiintarii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania.
?inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea acestei asocieri la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.
Documentele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privind cifra de afaceri.
Media cifrei de afaceri globala a ofertantului (operator economic sau
membrii asocierii impreuna) pe ultimii trei ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu 25000000 lei. Se vor prezenta: Fisa de Informatii generale; Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. In cazul unei asocieri, liderul asocierii va prezenta un tabel centralizator cuprinzand experienta tuturor membrilor asocierii.
2.Experienta similara: Ofertantul, operator economic sau membrii asocierii impreuna a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel mult 2 contracte de lucrari de modernizare de drumuri, in valoare cumulata de minim 25700000 lei fara TVA. Ofertantul va prezenta documente doveditoare din care sa rezulte valoarea lucrarilor executate si duse la bun sfarsit. Documentele vor fi prezentate in copie lizibila certificata ?Conform cu originalul?, purtand stampila si semnatura reprezentantului legal al operatorului economic care a realizat experienta similara.
(continuarea punctului 2.)
Pentru dovedirea experientei similare se vor prezenta dupa caz: documente doveditoare din care sa rezulte indeplinirea tuturor elementelor solicitate, dupa caz: copii ale contractelor de lucrari, copie a informatiilor relevante din contractul(ele) prezentate cu titlu de experienta similara, documente constatatoare, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor, de receptie partiala sau recepie finala.
-in situatia in care ofertantul a avut calitatea de asociat/subcontractant se va
prezenta acordul de asociere, contractul de subcontractare din care sa reiasa partea de contract pe care a executat-o, precum si valoarea aferenta acesteia.Recomandarile si contractele aferente lucrarilor din afara Romaniei se vor prezenta insotite de traducerea autorizata in limba romana.
3.Informatii privind resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect:
?sef de lucrari, specialist cu studii superioare in domeniul drumuri si poduri,
absolvent cu diploma de licenta in domeniul respectiv, cu cel putin 3 ani experienta specifica;
?Minim 1 responsabil tehnic cu executia lucrarilor de constructii in domeniul drumuri si poduri, cu atestat valabil la data ofertarii;
?minim 3 ingineri drumuri si poduri, fiecare cu cel putin 3 ani experienta specifica. Cel putin unul din cei 3 ingineri propusi trebuie sa faca dovada implicarii intr-un contract ce a avut ca obiect si lucrari de poduri;
?1 responsabil autorizat pentru activitatea ce priveste Sanatatea muncii si securitatea ocupationala a muncii(SSM);
?Minim 1 inginer/subinginer topograf cu cel putin 3 ani experienta specifica;
-personal calificat utilaje.
(continuarea punctului 3.):
Pentru persoanele propuse se vor prezenta Curriculum Vitae, precum si documente care sa probeze experienta precizata (dupa caz: copii ale cartilor de munca, contracte de munca, de colaborare, decizii, etc.).CV-urile vor contine informatii actualizate pana la data depunerii ofertei, calificarea si experienta personalului trebuie sa fie in
concordanta cu profilele indicate, cu specificarea lucrarilor similare la care au participat.
Se vor prezenta in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul?
diplome de studii ce atesta specializarea personalului de mai sus, atestate, autorizatii necesare conform prevederilor legale in materie, valabile la data depunerii ofertei.
NOTA: Specialistii propusi pentru executia lucrarilor, care nu sunt angajati ai ofertantului, vor prezenta o declaratie de
disponibilitate semnata in original de persoana propusa.
4.Informatii privind dotarile specifice. Ofertantul trebuie sa dispuna de minim urmatoarele utilaje si instalatii:
-instalatie de foraj si turnat piloti=1buc;
-statie de preparat mixturi asfaltice=1buc;
-repartizator de mixturi asfaltice=1buc;
-cilindru compactor=1buc;
-autogreder=1buc.;
-excavator=1buc;
-incarcator = 3mc = 1buc;
-laborator de gradul II = 1 buc.
Ofertantul trebuie sa fac dovada accesului la produse de balastiera din exploatari autorizate.
Se vor prezenta: avize, autorizatii, permis de exploatare, autorizatie de gospodarire aapelor, autorizatia de mediu si/sau dupa caz contracte de furnizare de produse de balastiera. Toate documentele se vor prezenta in copie si vor fi valabile la data limita de deschidere a ofertelor.
5.Informatii privind subcontractantii. In cazul in care parti din lucrare nu vor fi date in sarcina vreunui subcontractant se va prezenta formularul declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, cu mentiunea ?Nu este cazul?.
6.Informatii privind asocierea. Toti asociatii isi vor asuma raspunderea
colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului. Liderul asociatiei va fi
imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.
1.Standarde de asigurare a calitatii: Operatorul economic (si dupa caz fiecare asociat) trebuie sa aiba implementat si sa mentina un sistem de management al calitatii bazat pe seria SR EN 9001 sau echivalent, confirmat de organisme independente, acreditate pentru certificare.
2.Standarde de protectie a mediului: Operatorul economic (si dupa caz fiecare asociat) trebuie sa aiba implementat si sa mentina un sistem de management al mediului in domeniul corespunzator obiectului contractului, bazat pe seria SR EN 14001 sau echivalent, confirmat de organisme independente, acreditate pentru certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: a) Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 60 puncte; b) Pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a), se acorda punctaj proportional astfel: pretul cel mai mic ofertat / pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul x 60 puncte. Oferta al carei pret va depasi valoarea estimata va fi respinsa ca fiind neconforma.
2.
Garantia lucrarii
40%
Descriere: Garantia lucrarii va fi cuprinsa intre minim 2 si maxim 5 ani, calculati de la data receptiei la terminarea lucrarilor. Pentru cea mai mare perioada a garantiei lucrarii se vor acorda 40 puncte. Pentru o alta perioada a garantiei lucrarii, mai mica, punctajul se va acorda astfel: F(2) = ( G(n) / Gmaxim ) x 40, unde: F(2) - punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Garantia lucrarii?; G maxim - perioada de garantie cea mai mare ofertata; G(n) - perioada de garantie ofertata de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul. Ofertele care contin o perioada de garantie a lucrarii mai mare de 5 ani vor fi punctate la acest factor cu 40 de puncte.Ofertele care contin o perioada de garantie a lucrarii mai mica de 2 ani vor fi respinse ca fiind neconforme.
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9070
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.08.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.08.2012 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.08.2012 11:00
Locul: Consiliul Judetean Suceava, municipiul Suceava, strada Stefan cel Mare nr. 36, judetul Suceava.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, expertii cooptati, reprezentantii legali ai ofertantilor sau imputernicitii acestora si dupa caz reprezentantii MFP-UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 2 - ?Imbunatatirea infrastructurii regionale si locale de transport? Domeniul major de interventie 2.1 ? ?Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane ? inclusiv constructia/reabilitarea soselelor de centura.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
1.In cazul in care doua sau mai multe oferte au acelasi punctaj si sunt situate pe primul loc al clasamentului intocmit dupa verificarea, evaluarea ofertelor si aplicarea criteriului de atribuire, autoritatea contractanta va solicita prezentarea unei noi propuneri financiare. Solicitarea se va relua pana la atribuirea contractului. Raspunsurile la solicitarile autoritatii contractante se supun prevederilor art. 79 alin.(1) teza intai din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.2.Persoanele cu functie de decizie in cadrul Consiliului Judetean Suceava, in sensul prevederilor art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, sunt urmatoarele: Nechifor Catalin-Ioan(Presedinte), Baisanu Stefan-Alexandru(Vicepresedinte), Radulescu Alexandru(Vicepresedinte), Pasniciuc Dumitru(Secretarul judetului), Mandiuc Rodica(director executiv), Tanasa Petru(director executiv), Juravle Dragos(director general), Pascu Constantin(sef serviciu), Greceanu Robert(sef serviciu), Rusu Daniel-Ioan(sef serviciu), Gemanari Liliana(sef birou), Dugan Gabriela(manager proiect), Vultur Maria(responsabil financiar proiect), Gradinaru Adrian(responsabil achizitii proiect), Consilieri judeteni: Abutnaritei Ioan, AgoutinCarmen-Constantina, Arganisciuc Ovidiu-Stefan, Artene Adrian, Artene Mihai, Barbu Sorina, Badelita Ioan, Beldiman Tiberiu?George, Bereanu Neculai, Bonches Bogdan-Paul, Bosancu Niculai, Creteanu Mihai, Cuciurean Cristian, Culipei Laura-Catalina, Dascalu Ioan-Dan, Ghisovan Gheorghe, Grozavu Mihai, Iacob Gheorghe, Ilie Vasile, Iordache Virginel, Irimie Cristian-Anton, Isopescu Grigore-Sorin, Milici Ovidiu, Nichitean Vasile-Brindusel, Nita Ilie, Nita Marin-Gheorghe, Pentiuc Radu-Dumitru, Piticari Ioan, Placinta Tudor, Pohoata Vasile-Virgil, Tatar Nistor, Teodorovici Cristina, Tibeica Dorin, Voloseniuc Mihai-Sorin.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act considerat nelegal, conform prevederilor art.256^2 alin. (1) lit. (b) si alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Suceava - Compartimentul achizitii publice
Adresa postala: Strada Stefan cel Mare nr. 36., Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Tel. +40 230210148, Email: [email protected], Fax: +40 230222839
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.07.2012 12:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer