Licitatie Publica - Contract de lucrari "Modificari interioare pentru amenajarea sectiei de terapie intensiva la Spitalul Clinic Municipal Cluj-Napoca
Anunt de participare numarul 38176/05.11.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC MUNICIPAL CLUJ-NAPOCA
Adresa postala: STR. TABACARILOR NR. 11; COD 400139, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400139, Romania, Punct(e) de contact: Ing. manescu Nelu, Tel.0264437075, In atentia: Director Administrativ, Email: [email protected], Fax: 0264437075
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de lucrari "Modificari interioare pentru amenajarea sectiei de terapie intensiva la Spitalul Clinic Municipal Cluj-Napoca
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Spitalul Clinic Municipal Cluj-Napoca, str. Tabacarilor nr. 11, cod 400139.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modificari interioare pentru amenajareasectiei de Terapie Intensiva la Spitalul Clinic Municipal Cluj-Napoca
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215100-8 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii sanitare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini.
Valoarea estimata maxima 2.160.254, 80 RON inclusiv TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 815, 340.17RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 10.000 RON, caietul de sarcini va costa 100 RON.Garantie de buna executie 5% din valoarea contractului incheiat fara TVA inclus.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-Formular 12A
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.
Autoritatea Contractantava excludedin procedura de atribuirea contractului de lucrari orice ofertantcare se aflain oricare din situatiile prevazute in Formularul 12B.
Certificat constatator emis deOficiul Registrului Comertului, dupa data de 01.11.2007
Certificat de atestare fiscalaemis de DGFP in termen legal.
Certificat Fiscal privind impozitele si taxele locale emis de Consiliul Local-Directia de taxe si impozite locale, in termen legal.
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (Inregistrare)
Persoane juridice/fizice romane: Cerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa fie firma inregistrata specializata pentru executarea de lucrari de constructii.
Certificat de inregistrare emis de ORC in copie legalizata
Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalcu prevederile din tara in care operatorul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale despre ofertantCerinta minima: cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2004, 2005, 2006) sa fie mai mare sau egala cu 5.000.000 RON.
Bilantul contabil la 31.12.2006 vizat si inregistrat de organele competente (copie legalizata).Cerinta obligatorie: valoarea profitului net conform ultimei declaratii financiare anuale trebuie sa fie pozitiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Cerinta minima: Incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a cel mult 3 contracte similare cu o valoare cumulata sau mai mare sau egala cu1.300.000 RON.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pentru indeplinirea contractului de lucrari.Declaratie privind efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelro de conducere in ultimii 3 ani.Declaratia va fi insotitade CV-urile persoanelor direct responsabile cu indeplinirea contractului.
Documente emise de organisme acreditate care sa confirme certificarea calitatii ISO 9001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.11.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar prin depunere la casieria unitatii sau prin OP cont RO28TREZ2165041XXX007207.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.12.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.12.2007 10:00
Locul: Spitalul Clinic Municipal Cluj-Napoca, birou achizitii publice din cadrul biroului aprovizionare.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluareImputerniciti ai operatorilor economici.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stravopoleous nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021-310.4641, Fax: 021-310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Cluj
Adresa postala: Str. Piata Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Spitalului Clinic Municipal Cluj-Napoca
Adresa postala: Str. Tabacarilor nr. 11, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400139, Romania, Tel.0364-310.225
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.11.2007 12:58